Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har mannen din en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-07, 21:20   #81
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

For en herlig tråd dette er!
Jeg lo meg nesten skakk tidligere i dag da jeg leste om diskomannen. For et fornøyelig innlegg, og for en lysende hobby! Jeg synes jeg ser han, Go\jenta.

Det særeste med mannen er at han verken er interessert i data eller fotball.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:20   #82
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Mannen min har dilla på stoooore spillemaskiner! Han har redusert samlingen sin til to stykk, men de tar jo så himmla mye plass! Han har også dilla på lyd, lage musikk, data og spill. Vi har opp 4-5 synhter, 3-4 spillmaskiner (av den mindre typen alla playstation) og flere kasser med spill.

Hvilke store spillmaskiner har han? "nysgjerrig"

Vi har Twilight zone........

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:20   #83
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Jeg synes jeg ser discomannen.

De "sære" hobbyene til mannen her i huset er som følger:

Fiske
Fluefiske og fluebinding
Fuglekikking
Kajakkpadling
Bueskyting
Orientering
Jakt

....tror jeg må finne meg noen flere hobbyer jeg også...

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:21   #84
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Fluebinding.

Det hadde jeg som valgfag på skolen.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:23   #85
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Mannen har ingen sære hobbier, men han er opptatt av alle duppedingser som er.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:27   #86
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

OG...han samler på negerdamer.

Det gjør vi også!

Jeg syns igrunn ikke mannen min har spesielt sære hobbier, siden jeg deler de fleste med ham.

Han er glad i oransje plastikk-greier fra seksti- og søttitallet, dårlige sci-fi filmer og gamle spillmaskiner. Vi har planlagt å ønske oss flipperspill til bryllupet vårt.

Jeg samlet på gamle radioskap en gang, det tok ganske stor plass. Nå har jeg bare ett igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:35   #87
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Min rare mann er jo ikke rar i det hele tatt i dette selskapet. Han har en viss mengde fossiler og trilobitter i kjelleren, og han jobber absolutt døgnet rundt. Han er også litt snål når han suser rundt med lasersverd som han kjøpte i USA til en sum som kunne mettet tusen sultne barn i Afrika. Men vi er allikevel milevis unna discolys og vedovner.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:37   #88
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Mannen har en forkjærlighet for den tidsepoken han også. Vi har en fancy radionette på kjøkkenet, respatex-bord og gamle stoler også. Mannen elsker møblene og snakker rett som det er om respatexens fortreffelighet

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:42   #89
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Dette var en deilig,deilig tråd!

Jeg som trodde jeg hadde en mann med rare hobbyer, men han rekker jo ikke opp til knærne på en del av de mennene som beskrives her.
Jeg fortalte han det nettopp og fikk til svar; "Og husk det fremover!"

Kjenner foresten at jeg ble bittelitt forelsket i disco-kule-mannen!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 22:29   #90
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Mannen har en forkjærlighet for den tidsepoken han også. Vi har en fancy radionette på kjøkkenet, respatex-bord og gamle stoler også. Mannen elsker møblene og snakker rett som det er om respatexens fortreffelighet

Jeg tror vi er sjelevenner med mannen din. Vi har mye teak, negerdamer og originale gardiner fra sekstitallet. I tillegg til en tikibar i bambus og kjøkkenstoler i rød skai og metall.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 22:44   #91
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Pappa har både en Radionette (rød) og negerdame (svart) på hylla. Forskudd på arv?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 23:22   #92
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Må si mannen har noen sære hobbyer. Han samler på frimerker, sedler og mynter.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 09:31   #93
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

her går det i vin. Det er forsåvidt en felles hobby, men mannen klarer å dra det til skikkelig nerdenivå. Vinsamling, vinbøker, vinforum, vinsmaking, vinmesser, vinspill og av og til vindrikking.



Det lyder så kjent, så kjent.

:gift med en vinnerd og nyter godt av det:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 09:32   #94
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Flott tråd

LøveMannen har ingen sære hobbier. Han har faktisk ingen hobbier i det hele tatt...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 09:39   #95
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Plutselig framstod min egen, arbeidsnarkomane, mann som heller normal og kjedelig.

Aksjehandel, trening og å se på CNBC eller Bloomberg for å slappe av når nok ikke opp i denne forsamlingen.

En herlig tråd!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 09:45   #96
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Min mann er arbeidsnarkoman, men finner tid til litt hobbyer ved siden likevel. Film og bil er vel de største. Stylede biler er jo råkule, må vite. (Trenger jeg nevne at Fast and the Furious filmene er noen av favorittene hans? ) Vi har en Accord Stv, som er stylet, MED drage på sidene. Vi kaller den bare for DragonWagon.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 10:43   #97
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Mannen min leser science fiction, og går på kongresser. Men det gjør jeg òg, og det var slik vi traff hverandre.

Det er kanskje særere at han spiller i korps?

C3PO er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 10:47   #98
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Mannen min leser science fiction, og går på kongresser. Men det gjør jeg òg, og det var slik vi traff hverandre.

Jeg har spurt deg før tror jeg ,men har dere vært på de store SciFiCons i USA? Med film-previews, autografsigneringer og innlegg fra de store filmskaperne? Og går dere utkledd som favorittkarakterene deres? (Ser for meg C3PO som C3PO )

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 11:12   #99
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg har spurt deg før tror jeg ,men har dere vært på de store SciFiCons i USA? Med film-previews, autografsigneringer og innlegg fra de store filmskaperne? Og går dere utkledd som favorittkarakterene deres? (Ser for meg C3PO som C3PO )

Ikke i USA siden barna kom, men jeg har vært på verdenskongress i Baltimore og LA. For ikke å snakke om i Australia (bryllupsreise) og to ganger i Glasgow (da var storebror med). Folk kler seg gjerne ut, men ikke i like stor grad som på fantasy- og de store mediakongressene. Jeg er nok ikke like sær... For filmpreviews og annet filmrelatert var nok verdenskongressen i LA den beste. Det som er veldig ålreit med å gå på verdenskongress er at det både finnes eget barneprogram (aktiviteter) og gode barnepassordninger. Hadde det ikke vært for at lillesøster ikke er så glad i å fly, så hadde vi dratt til Yokohama i år...

C3PO er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 11:16   #100
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Mannen min har ingen sære hobbier, men han dømmer rugby.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no