Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-10, 20:59   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sist jeg sjekket hadde ikke plystring noe med seksuelle kommentarer å gjøre.


Nå har jeg heller ikke sagt noe om plystring, bortsett fra at det lett registreres under "irriterende".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:00   #62
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå har jeg heller ikke sagt noe om plystring, bortsett fra at det lett registreres under "irriterende".

My point exactly.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:02   #63
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

My point exactly.

Jeg bor i Oschlo. Det kan ha noe med hyppigheten på denslags å gjøre, don't you think? Og jeg jobber med nesten bare menn, en del av de kun for en dag om gangen, type "jeg kom til landet i dag tidlig og reiser i natt, så jeg kan si hva pokker'n jeg vil uten å måtte tenke noe særlig mer over det."

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:04   #64
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Og jeg har bodd i London og jobbet på utesteder. Det var ikke noen hyppighet over sånne ting den gang da. Så nei. Jeg tror ikke det har en jævla ting å si hvor man bor. Men hvem man er.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:05   #65
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Whatever. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg sitter her og argumenterer for hvorfor det er greit at jeg synes sånt er irriterende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:07   #66
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Antagelig fordi du føler for å fortelle hvor kjipt det er å vekke oppmerksomhet pga good looks.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:08   #67
Jakobine
Aktiv
 
Jakobine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 122
Jakobine er litt kul
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Det er irriterende fordi det er respektløst og tegn på dårlig folkeskikk.

Hilsen pertentlig

Jakobine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:10   #68
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg bor i Oschlo. Det kan ha noe med hyppigheten på denslags å gjøre, don't you think? Og jeg jobber med nesten bare menn, en del av de kun for en dag om gangen, type "jeg kom til landet i dag tidlig og reiser i natt, så jeg kan si hva pokker'n jeg vil uten å måtte tenke noe særlig mer over det."

Har jobbet i turistbransjen tidligere og det er helt utrolig hva menn kan få seg til å si når de er på gjennomreise og ikke har noe å "tape." Uønskede og stadige "komplimenter" når man er på jobb er bare ubehagelig og irriterende.

HIs eksempel synes jeg var litt sjarmerende, spesielt siden mannen var litt oppi årene og helt sikkert mente å være hyggelig når han ville plystre på henne.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:10   #69
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Antagelig fordi du føler for å fortelle hvor kjipt det er å vekke oppmerksomhet pga good looks.


Rull inn. Nå er du så føkkings urettferdig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:11   #70
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Rull inn. Nå er du så føkkings urettferdig.

Pfft. Man ser det stadig vekk. Woe me.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:17   #71
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Antagelig fordi du føler for å fortelle hvor kjipt det er å vekke oppmerksomhet pga good looks.

Nåja, jeg har helt normalt utseende og har aldri blitt overeksponert av komplimenter, men irriterer meg også fordi jeg synes det er uhøflig. Jeg tror virkelig ikke at jeg personlig hadde følt noe annet om dette om jeg var mer på den ene eller andre enden av skjønnhetsskalaen.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:18   #72
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Nei, du får forsøke en gang.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:24   #73
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Veldig seksuelt ladede kommentarer kan helt klart være ubehagelig. Det tråkker over en grense og man kan føle seg invadert.

Mildt seksuelt ladede kommentarer fra tydelig vennlige folk med glimt i øyet er i en helt annen og mye hyggeligere kategori, synes jeg.

Det er ikke alltid så lett å sette ord på slikt heller. Hvordan man reagerer avhenger veldig av setting og av de vibbene man plukker opp fra avsender. Sånn sett kan "Hey! Fin rumpe!" Og "Hey! Fin rumpe!" være to helt forskjellige ting.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:32   #74
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det er ikke alltid så lett å sette ord på slikt heller. Hvordan man reagerer avhenger veldig av setting og av de vibbene man plukker opp fra avsender. Sånn sett kan "Hey! Fin rumpe!" Og "Hey! Fin rumpe!" være to helt forskjellige ting.

Hmmm... Jeg er enig i at setting har mye å si, men jeg kan faktisk ikke komme på en eneste setting der jeg ikke hadde følt meg ille berørt av at en fremmed ropte "Hei, fin rumpe" etter meg. Plystring er litt i grenseland, men når ukjente menn roper kommentarer om kroppsdeler som rumpe og pupper etter en, tenker jeg mer "seksuell trakassering" enn "kompliment."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:39   #75
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Veldig seksuelt ladede kommentarer eller for den saks skyld klåing er fryktelig ubehagelig hvis det er uønsket. Og det er spesielt lite trivelig hvis det kommer i situasjoner der du ikke bare kan smelle til dem og tråkke på dem med all kraft med stiletthælene, slik det fortjener. F.eks. hvis man har en jobbrelasjon til dem, et ubalansert maktforhold eller et personlig forhold som gjør at man ikke kan lage et helvetes bråk om det uten at det får ganske store konsekvenser.

Jeg har opplevd en fair share i jobbsammenheng, uten at jeg på noen måte er modellmateriale. Det finnes sleskinger som liker veldig mye forskjellig, tror jeg. Jeg har også en kompis som blir direkte klein i fylla, og dama hans vet det. Det er ubehagelig, men man må enten klare å takle det eller dumpe ham som kompis (han går ikke over noen fysiske grenser, og det er langt fra bare mot meg, men det er kleint likevel, for meg).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:43   #76
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Jeg har for øvrig åpenbart gått over i et nytt segment, en sånn Mrs. Robinson-greie. De fleste blikk eller dultekommentarer er nå fra nokså unge eksemplarer. Det er veldig mange år siden noen på 19 ga meg oppmerksomhet, men noen fordeler skal man altså få med å bli eldre.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:45   #77
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hmmm... Jeg er enig i at setting har mye å si, men jeg kan faktisk ikke komme på en eneste setting der jeg ikke hadde følt meg ille berørt av at en fremmed ropte "Hei, fin rumpe" etter meg. Plystring er litt i grenseland, men når ukjente menn roper kommentarer om kroppsdeler som rumpe og pupper etter en, tenker jeg mer "seksuell trakassering" enn "kompliment."

Nå hadde ikke jeg kun fremmede i tankene, altså. Mer en man kjenner i et spøkefullt humør og sånn.

(...forøvrig hadde jeg vært troende til å i all hemmelighet sette pris på en "Hey! Fin rumpe!" fra en blid anleggsarbeider også, når jeg tenker meg om. )

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:46   #78
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Jeg tror ikke hvordan man håndterer eller liker kommentarer og plystring har sammenheng med eget utseende. For min del syns jeg (som regel) kommentarer er way over the line, plystring er som regel bare gøy, men kan være irriterende. Det er veldig situasjons- og relasjonsavhengig.

Noe av det mest sjarmerende jeg har opplevd var etter en lang søndag ettermiddag og kveld på gamle So What, hvor jeg hadde øyeflørtet med en fyr hele kvelden. Når det stengte kom han bort, kysset meg på hånden, så meg dypt inn i øynene og sa "Det var veldig hyggelig å møte deg". Også gikk han. Jeg ble sjarmert i senk, og har aldri møtt ham igjen, haha!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 22:03   #79
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Det mest sjarmerende var utvilsomt han som lagde en rose av en serviett og ga meg på Versailles, uten et ord, etter at vi hadde gått gjennom hele greia ganske i samme tempo.

Den rosen sparte jeg på en stund, ja. Men så var jeg også bare barnet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 22:26   #80
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Jeg er ganske overvektig, og ville jevnt over absolutt ikke satt pris på komplimenter for kroppen min fra fremmede mennesker. Jeg ville mislike følelsen av å ha fått kroppen min vurdert av en fremmed person, uavhengig av om resultatet av vurderingen var positiv eller negativ. Om en kassadame, eller noen andre, sa at jeg var fin på håret, ville jeg derimot bare tatt det som postitivt. Jeg er ikke veldig vrang når det gjelder komplimenter, men jeg liker hverken å føle at kroppen min blir vurdert, eller å få "ubedt" seksuell/seksualisert oppmerksomhet.

Om jeg hadde hatt en smellflott kropp, tror jeg ikke jeg ville likt slike kommentarer da heller - det er mulig det også ville hengt sammen med at jeg antagelig ville fått mer av den typen oppmerksomhet da, men det ville helt sikkert også da vært et snev av "jeg liker ikke at du sier/viser åpenlyst at du legger merke til kroppen min".

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no