Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-10, 05:56   #81
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Da jeg var 13 var det stooor stas hvis gutta plystret etter meg, eller bilene tutet. I Roma som 30-åring var det også rørende da italienske brannmenn i med sirener og blålys stakk hodene ut og plystret etter min venninne og meg. Bygningsarbeidere som plystrer er også litt komisk og uskyldig.

Men hadde naboen min kommentert rumpa mi, hadde jeg blitt skikkelig irritert og senere fått litt problemer med vedkommende. Trolig pga identiteten min der vi bor: jeg er samboende småbarnsmamma i rekkehusområde, og alle mennene er også i forhold så det hadde blitt for absurd. Småbarnsfedre i forhold skal ikke flørte med småbarnsmødre i forhold. :Prippen:

HI's tilfelle slik hun beskrev den, var bare artig.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 10:46   #82
Myrull
i Morgentåkedalen
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 547
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Jeg trodde ikke jeg hadde så mye og komme med i denne tråden, siden rompa mi ikke har tiltrukket seg komplimenter på flere år.

I går overhørte jeg faktisk naboen "hviske" til kona, "Steike, "Myrull" har blitt brei over rævva! Høh-høh!" Altså må jeg erkjenne 1) Jeg har lagt på meg, 2) Naboen er en skikkelig slarvgubbe, 3) Naboen tror jeg er tunghørt.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 10:59   #83
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er alt for gammel til å ikke ta et hvilket som helst kompliment eller "kompliment" i beste mening, så jeg ville trolig gjort som deg, ea. (Og jeg håper virkelig, virkelig jeg ville hatt åndsnærværelse nok til å være like treffsikker med replikken som du var. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 11:14   #84
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Akkurat det tilfellet i HI hadde jeg ledd av fordi det var morsomt sagt.

Men sånn ellers blir jeg hverken glad eller takknemlig om jeg blir plystret etter, folk må synes hva de vil om meg eller utseendet mitt, men de kan spare seg å ytre det, hvorfor skulle jeg ha noe interesse hva fremmede synes om meg?

Folk er forskjellige. Var det ikke du som også sa at dere aldri krangler eller er irriterte på hverandre hjemme? Ingen hevede stemmer og sånt?

For meg er det sånn at følelser, både mine og andre, finnes og tillates uttrykt. På godt og vondt. For det aller meste ser jeg det som en positiv ting at folk uttrykker følelser og meninger. Det gjelder også om følelsen som uttrykkes er negativ.

Men så foretrekker jeg da også at naboen kommer durende med fakter og høy stemme og uttrykker sin irritasjon over noe jeg eller barna mine har gjort, fremfor at naboen blir stadig mer ordknapp og sender meg "blikk" og mumler til en annen nabo.

Og om noen kommenterer rumpa mi - jeg tar det som en kompliment, og som et uttrykk for at noen hadde lyst til å si noe positivt til meg.

Og så husker jeg den beste komplimenten jeg noen gang har fått - det var fra en gutt i barnehagen som var rundt 5 år. Han hadde falt og slått seg, og fordi jeg akkurat kom forbi var jeg den som plukket han opp, satte han på kneet mitt, børstet av sand og tørket tårer. Da en av de ansatte kom og tok med seg gutten snudde han seg til meg og sa: "du har jammen meg store hender!". Ja, jeg har kanskje det. Og de fungerte godt til å plukke opp skadet gutt, børste sand og tørke tårer.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 11:15   #85
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Jeg trodde ikke jeg hadde så mye og komme med i denne tråden, siden rompa mi ikke har tiltrukket seg komplimenter på flere år.

I går overhørte jeg faktisk naboen "hviske" til kona, "Steike, "Myrull" har blitt brei over rævva! Høh-høh!" Altså må jeg erkjenne 1) Jeg har lagt på meg, 2) Naboen er en skikkelig slarvgubbe, 3) Naboen tror jeg er tunghørt.

Det er da du skal hviske tilbake: "Men hørselen hennes er det ingenting i veien med!"

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 11:18   #86
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Småbarnsfedre i forhold skal ikke flørte med småbarnsmødre i forhold.

He, he... du ville fått sjokk i vårt nabolag.

Personlig mener jeg at så lenge alle parter er i forhold så er det helt greit med flørting. Problemene oppstår når singel person flørter med en som er i et forhold.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 11:37   #87
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

He, he... du ville fått sjokk i vårt nabolag.

Personlig mener jeg at så lenge alle parter er i forhold så er det helt greit med flørting. Problemene oppstår når singel person flørter med en som er i et forhold.


Njæh, det oppstår en del problemer når person i forhold flørter med en singel person også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 13:15   #88
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Folk er forskjellige. Var det ikke du som også sa at dere aldri krangler eller er irriterte på hverandre hjemme? Ingen hevede stemmer og sånt?

For meg er det sånn at følelser, både mine og andre, finnes og tillates uttrykt. På godt og vondt. For det aller meste ser jeg det som en positiv ting at folk uttrykker følelser og meninger. Det gjelder også om følelsen som uttrykkes er negativ. .

Jesus, du skjønner ikke helt hva som skrives alltid, hva? Det jeg skrev var at jeg aldri blir rasende på mannen min, og det ikke er høylydte krangler og kjefting. Han gjør ikke ting som er så alvorlige at jeg blir rasende.

Det blir som på jobb, man blir jo irritert på arbeidskollegaer der også, men det er måten man uttrykker irritasjonen på, og poenget mitt var at det går fint an å leve et liv hvor ingen brøler og slamrer med dører.

Og nei, jeg har ikke problemer med å uttrykke sinne de gangene jeg faktisk blir veldig sint. Jeg synes også det er helt bra med samfunn hvor folk sier ifra, men det å forlange en viss form på hvordan man ytrer sinne er da faktisk ikke det samme som å være passiv-aggressiv eller at man nødvendigvis må stå og brøle og være ufin. Ble det lettere å forstå nå?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 13:27   #89
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jesus, du skjønner ikke helt hva som skrives alltid, hva? Det jeg skrev var at jeg aldri blir rasende på mannen min, og det ikke er høylydte krangler og kjefting. Han gjør ikke ting som er så alvorlige at jeg blir rasende.

Det blir som på jobb, man blir jo irritert på arbeidskollegaer der også, men det er måten man uttrykker irritasjonen på, og poenget mitt var at det går fint an å leve et liv hvor ingen brøler og slamrer med dører.

Og nei, jeg har ikke problemer med å uttrykke sinne de gangene jeg faktisk blir veldig sint. Jeg synes også det er helt bra med samfunn hvor folk sier ifra, men det å forlange en viss form på hvordan man ytrer sinne er da faktisk ikke det samme som å være passiv-aggressiv eller at man nødvendigvis må stå og brøle og være ufin. Ble det lettere å forstå nå?

Godt å se at du kan bli sur også.

Nei, alvorlig talt, jeg syns du tar litt unødig på vei her, jeg. Jeg husker at jeg ble litt overrasket over deg i den andre tråden, nesten som om følelser var noe man helst ikke skulle ha. Og så kom denne tråden, hvor du igjen uttrykker noe beslektet.

Men jeg tror fortsatt at du er i mindretall, både når det gjelder selvkontroll og når det gjelder hva du krever av andre. Selvsagt må man ikke nødvendigvis stå og brøle og være ufin - jeg har da heller ikke sagt at dette er noe man "må".

Poenget mitt var bare at folk er forskjellige. Du liker ikke om noen plystrer på deg eller om fremmede gir deg et kompliment. Du liker ikke kjefting og hjemme hos dere blir dere ikke sinte på hverandre. Men hos veldig mange andre er det helt normalt både med komplimenter og kjefting.

Om jeg blir glad for en hyggelig kommentar, så er jo det rett og slett bare fordi kommentaren var hyggelig. Det er hyggelig at folk sier noe hyggelig, til og med fremmede. Og siden jeg syns det, så kan jeg også gi komplimenter til vilt fremmede, for jeg regner med at de fleste setter pris på en hyggelig kommentar. Eller et smil. Jeg smiler også til vilt fremmede, og setter pris på at andre gjør det.

Det er ikke fordi det på noen måte er viktig for meg hva fremmede mennesker måtte mene om meg. Men bare fordi det er hyggelig å gi og få komplimenter.

Jeg syns du overser den delen av det, og fremstiller det som om alt handler om hva du måtte være interessert i å vite. Mens jeg mener at folk gir komplimenter for å være hyggelige, ikke fordi de tror at du er oppriktig interessert i deres mening om deg eller ditt.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 13:29   #90
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Mener noen faktisk at "hey, snasen rumpe!" er et kompliment? Et hyggelig sådan?

Eller jo, jeg skjønner jo at det er noe positivt om noe visuelt, but still. Jeg tror ikke det som oftest blir ytret med et ønske om at mottakeren skal tenke "åh, det var hyggelig sagt!"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 13:31   #91
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Mens jeg mener at folk gir komplimenter for å være hyggelige, ikke fordi de tror at du er oppriktig interessert i deres mening om deg eller ditt.

Jeg tror slett ikke alle forekomster av plystring og rompekommentering skyldes at folk ønsker å være hyggelige, altså. Og hva man svarer på HI-spørsmålet kommer sannsynligvis en god del an på hva slags situasjon som man ser for seg - som him var inne på, så kan det være morsomt eller hyggelig hvis folk er morsomme eller hyggelige, men bare ekkelt hvis folk er sleske.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 13:37   #92
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Mener noen faktisk at "hey, snasen rumpe!" er et kompliment? Et hyggelig sådan?

Næh, jeg ville nok ikke beskrevet det som et kompliment som varmet hjertet mitt, men sagt av rett person, med rett glimt i øyet hadde jeg ikke blitt fornærmet eller sur på noe vis. Da kunne det attpåtil vært gøy.

Hvis en vilt fremmed fyr på gata hadde brølt det etter meg så hadde jeg nok stusset litt, kanskje blitt irritert og hvertfall tenkt at det var merkelig og unødvendig oppførsel. Hadde naboen gjort det hadde jeg hvertfall tenkt det siste.

Det har jeg vært inne på to ganger allerede i tråden, at det er person- og situasjonsavhengig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 13:43   #93
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Næh, jeg ville nok ikke beskrevet det som et kompliment som varmet hjertet mitt, men sagt av rett person, med rett glimt i øyet hadde jeg ikke blitt fornærmet eller sur på noe vis. Da kunne det attpåtil vært gøy.

Hvis en vilt fremmed fyr på gata hadde brølt det etter meg så hadde jeg nok stusset litt, kanskje blitt irritert og hvertfall tenkt at det var merkelig og unødvendig oppførsel. Hadde naboen gjort det hadde jeg hvertfall tenkt det siste.

Det har jeg vært inne på to ganger allerede i tråden, at det er person- og situasjonsavhengig.

Mhm, det er den derre stadige hevdingen at dette er en hyggelig ting som jeg stusser på. Altså, riktig person, riktig tidspunkt - selvfølgelig. Da er jeg også game.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 13:48   #94
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Nei, ikke en hyggelig ting, all over. Men sånn er det jo med veldig mange ting, så det syns jeg på et vis er inneforstått. Om noe er hyggelig har i endel tilfeller lite med selve ordlyden å gjøre, men hvem som sier det, og hvordan. Hvis Glittermannen f.eks. løper etter meg opp trappen for å ta meg vil jeg mest sannsynlig fnise og le, men hadde en vilt fremmed mann gjort det hadde jeg jo blitt livredd.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 12-04-10 kl 13:49. Årsak: livredd, ikke livrett. Stor forskjell. Eller kanskje ikke?
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 13:52   #95
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Svar på HI: Jeg hadde glist! :enkel:

-ea-: Bra retur-replikk!!

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 13:52   #96
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Livrett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 13:54   #97
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Hvis den fremmede mannen var en zombie, ville jeg nok blitt en livredd livrett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 13:59   #98
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Mener noen faktisk at "hey, snasen rumpe!" er et kompliment? Et hyggelig sådan?

Eller jo, jeg skjønner jo at det er noe positivt om noe visuelt, but still. Jeg tror ikke det som oftest blir ytret med et ønske om at mottakeren skal tenke "åh, det var hyggelig sagt!"

Som beskrevet i hovedinnlegget - helt klart positivt.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 14:15   #99
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Jeg fikk rumpekommentar fra en vilt fremmed i morges. Damen gjorde meg forsiktig oppmerksom på at skjørtet mitt hadde hengt seg opp. Selvfølgelig måtte det skje akkurat den dagen da jeg i tidsnød hadde valgt de hvite (og hullete, viser det seg) ullmamelukkene til svart strømpebukse, svarte støvletter og svart og militærgrønt skjørt.


Jeg ble takknemlig for kommentaren, ja. Veldig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 14:16   #100
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Den ser jeg, Bluen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no