Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 09:04   #21
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Jeg er ikke så god til å lese tegninger som Veronal jeg, jeg ser ikke kjøleskapet ditt ei heller vasken...

Er kjøleskapet helt innerst der, og vasken ved siden av det?

Den "naturlige" veien er jo å ha kjøleskapet først, til venstre, med helst plass til å sette handleposene ja, og også til å ta utav kjøleskapet, så kokeplater også arbeidsplass og til slutt oppvaskkum. Slik at man ikke vandrer rundt alle veier på kryss og tvers i kjøkkenet.

Men det er kanskje sånn det er, og jeg som ikke skjønner tegningene?

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 09:09   #22
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Jeg er ikke så god til å lese tegninger som Veronal jeg, jeg ser ikke kjøleskapet ditt ei heller vasken...

Er kjøleskapet helt innerst der, og vasken ved siden av det?

Den "naturlige" veien er jo å ha kjøleskapet først, til venstre, med helst plass til å sette handleposene ja, og også til å ta utav kjøleskapet, så kokeplater også arbeidsplass og til slutt oppvaskkum. Slik at man ikke vandrer rundt alle veier på kryss og tvers i kjøkkenet.

Men det er kanskje sånn det er, og jeg som ikke skjønner tegningene?

HE he... Ja, ved døra står kjøl/frys skapet. Så er oppvaskmaskinen, så vasken, så platetoppen. Det blir vel da omvendt egentlig ja. Har ikke hatt problemer til nå...

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 09:18   #23
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Nå ser jeg oppvaskmaskinen din. Jeg ville hatt bestikkskuff og tallerkenskuff (ja, for du skal vel ikke ha tallerkner i overskap? :utfordrer: ) i umiddelbar nærhet av oppvaskmaskin. Det er en fordel å kunne ta ut av oppvaskmaskinen og legge inn i skuffer og skap uten å måtte bevege seg.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 09:19   #24
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Jeg synes det blir for trangt med øyen din. Jeg synes også det blir for trangt oppe med døren. Jeg ville heller laget en mer moderne versjon av det gamle parallellkjøkkenet ditt.

For å konkretisere: Det er 70 cm mellom øyen og koketoppen din. Det er veldig dårlig plass hvis man har behov for å passere mens det røres i grytene. IKEA anbefaler 100-120 cm for fri passasje.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?

Sist redigert av Veronal : 03-11-06 kl 09:28.
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 09:33   #25
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg synes det blir for trangt med øyen din. Jeg synes også det blir for trangt oppe med døren. Jeg ville heller laget en mer moderne versjon av det gamle parallellkjøkkenet ditt.

For å konkretisere: Det er 70 cm mellom øyen og koketoppen din. Det er veldig dårlig plass hvis man har behov for å passere mens det røres i grytene. IKEA anbefaler 100-120 cm for fri passasje.

Æsj, har ikke lyst på sånn paralellkjøkken. Men det er jo ikke lurt at det er for trangt nei.. vil jo ha et godt kjøkken men også stilig og pent og det synes jeg ikke et slikt paralellkjøkken er... sukk.

TUSEN takk for tilbakemeldinger!

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 09:39   #26
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Klart det kan bli tøft likevel, med sånn tøff innredning, Huldra!!!

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 12:22   #27
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Vi har nesten samme "fasong" på kjøkkenet som dere. Bar vinduer og dører på litt andre plasser. Det var også et paralellkjøkken før vi pusset det opp for to år siden. Før synes jeg det var masse gulvplass i midten som ikke ble brukt til noe.
Her kan du se hvordan vi gjorde det. Jeg er iallefall kjempefornøyd. Det er benkplass ved siden av kjøleskapet til å sette fra seg varer. På kjøkkenbutikker mente de også at vi hadde for liten plass mellom øya og benken, men det fungerer helt problemfritt. (nå har ikke vi komfyren der, men oppvaskmaskinen, og det er jo ikke så ofte at den døra står åpen. Men selv om den gjør det, så kan vi snike oss forbi. )
Er mest glad i den store plassen rundt komfyren. Her oppå sitter ungene og koser seg med å røre i gryter når de hjelper til på kjøkken. Og det er god plass til baking og tilbereding av mat.







Flere bilder kan du se her:
http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...=307615&page=3
Innlegg 115

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 14:27   #28
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Ja, satt og kikka på kjøkkenet ditt inne på NM, det er skikkelig stilig! Men jeg vet ikke om jeg får til å gjøre akkurat som deg... må nesten dra til noen som kan hjelpe meg å tegne et.

Noen som vet hva sånt koster? Får man noe slik hjelp på Ikea? Bestille time?

Takk for svar.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 14:35   #29
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Ja, satt og kikka på kjøkkenet ditt inne på NM, det er skikkelig stilig! Men jeg vet ikke om jeg får til å gjøre akkurat som deg... må nesten dra til noen som kan hjelpe meg å tegne et.

Noen som vet hva sånt koster? Får man noe slik hjelp på Ikea? Bestille time?

Takk for svar.

Nå husker ikke jeg helt om de gir sånn hjelp på Ikea, vi fikk iallefall ikke det. Vi var rundt til flere kjøkkenforhandlere og fikk en del forslag. Noen tar betalt for det (ca 500,- tror jeg det var), noen tar betalt med trekker det fra om du kjøper kjøkken, og noen gjør det gratis.
Vi fikk iallefall tegnet akkurat dette forslaget på Sørbø Trelast, da med Marbodal kjøkken. Det vil si, jeg sa hvordan jeg ville ha det og hun tegnet. Vi vurderte seriøst å kjøpe dette kjøkkenet, men selv med mange prosent avslag så ble det dobbelt så dyrt som Ikea sitt. Så vi tok bare utgangspunkt i de tegningene og bestilte skap på Ikea. Mannen er "eks" tømmermann så han fikset alt selv.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 14:46   #30
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Nå husker ikke jeg helt om de gir sånn hjelp på Ikea, vi fikk iallefall ikke det. Vi var rundt til flere kjøkkenforhandlere og fikk en del forslag. Noen tar betalt for det (ca 500,- tror jeg det var), noen tar betalt med trekker det fra om du kjøper kjøkken, og noen gjør det gratis.
Vi fikk iallefall tegnet akkurat dette forslaget på Sørbø Trelast, da med Marbodal kjøkken. Det vil si, jeg sa hvordan jeg ville ha det og hun tegnet. Vi vurderte seriøst å kjøpe dette kjøkkenet, men selv med mange prosent avslag så ble det dobbelt så dyrt som Ikea sitt. Så vi tok bare utgangspunkt i de tegningene og bestilte skap på Ikea. Mannen er "eks" tømmermann så han fikset alt selv.

Dere fikk altså tegningene med dere hjem?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 14:46   #31
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Dere fikk altså tegningene med dere hjem?

Ja det gjorde vi.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 14:48   #32
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Ja det gjorde vi.

Hm, da er det bare å sette igang å søke etter kjøkkenleverandører i nærheten da.. og stikke innom å høre med dem. Takk!

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 15:32   #33
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Vi fikk tegnehjelp på IKEA. Hadde jo gjort en jobb med å tenke og tegne på egen hånd fra før, men de hjalp oss med å finne mange gode løsninger og justeringer. Det er maskiner med kjøkkenprogram stående i kjøkkenavdelingen, og så går det folk rundt og hjelper. Bare belag dere på å ha god tid, for det er litt få folk i forhold til hvor mange som trenger hjelp. -Holder ikke med en time barneparkering for dette, så dere bør sette ungene hos foreldrene dine akkurat for det ikeabesøket.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 12:15   #34
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Har dere vært hos Ikea nå?

Jeg må si meg enig med Veronal om at det ser trangt ut i passasjen der. Det kan du kanskje unngå ved å ha smale (ikke så dype) underskap mot veggen der som øya er? Tenker egentlig bare høyt.

Hvor stort er kjøkkenet, og er det åpent ut mot stua ved spisebordet, på samme veggen som ventilatoren er?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 12:16   #35
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Med "hvor stort" så tenker jeg lengde * bredde på rommet.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 15:52   #36
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Har dere vært hos Ikea nå?

Jeg må si meg enig med Veronal om at det ser trangt ut i passasjen der. Det kan du kanskje unngå ved å ha smale (ikke så dype) underskap mot veggen der som øya er? Tenker egentlig bare høyt.

Hvor stort er kjøkkenet, og er det åpent ut mot stua ved spisebordet, på samme veggen som ventilatoren er?

Ja, var innom Ikea, men bare for å kikke litt. Har gått bort i fra øy, så nå lukker jeg heller igjen døra mi inn til gangen - pappa er fra seg over det "kommer til å bli tungvint" etc. men men.. tror det bare er en vanesak jeg da. Er jo ikke alle som har kjøleskapet sitt i døråpninga inn til yttergangen heller da... Vel, det jeg skulle si var; jeg lager heller et sånn u-kjøkken... tror det kan bli fint jeg.


Er ikke helt sikker på hvor stort det er, men ja, det er samme vegg som ventilatoren er på, som det er åpent inn mot stua. Tror rommet er ca 268 cm ganger 661 cm. Må måle helt nøyaktig snart og få merka av der faste ting må være.

Takk for svar.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 16:02   #37
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Har laga et par forslag til... de er ikke ferdige da jeg gikk tom for plass.. hehe. må dermed forsøke å bruke andre skap etc... Litt av en prosess.

Det blir da kjøleskap og stekeovn og mikro i høyskapene til høyre. På venstre side tenker jeg platetopp, vask. Og hvis vi får til så tenkte jeg oppvaskmaskin på kortveggen.. evnt... her kan jeg visst få lov til å sjonglere sier mannen... bare ikke for langt avgårde... hehe.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg En variant til på kjøkkent oppe.JPG (147,7 KB, 19 visninger)
Filtype: jpg ENda en variant ja.JPG (146,4 KB, 19 visninger)
__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 15:25   #38
Veronica
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Askim
Innlegg: 1
Veronica har et hav av muligheter foran seg
Smil

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

Får ennå ikke til å få lagt ut bilder jeg...Får det ikke inn på paint engang. Det var print screen også ctrl+v ikke sant?!

Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 15:43   #39
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

I den nye versjonen av Ikeas tegneprogram (tråden er nesten 1,5 år gammel) så mener jeg at det er lettere å få ut bilder. Lurer på om du ikke får lagret bilder som jpg direkte i Ikeas tegneprogram?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 15:44   #40
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal pusse opp kjøkkenet, hvordan legger jeg ut bilder fra Ikea tegneprogram?

tamtamtam

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no