Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-20, 09:30   #181
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvem er i kroppen til Charlotte Hayle? Jeg skjønte ikke det etter tredje episode av sesong tre. Men ja, noen sa at sesongen tok seg opp etter første episode og det har hen rett i.

Jeg syns hun kanaliserer Clementine. Samtidig så var ikke det noen som sto Dolores spesielt nært. Jeg syns også teorien om at det kan være den "opprinnelige" Dolores, og at det vi nå ser som Dolores faktisk er Wyatt er interessant.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-20, 11:38   #182
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SPOILERS - DE FLESTE ER ROBOTER!] Westworld

Okay, jeg trodde at jeg, som vanlig, ikke klarte å følge med. Teoriene Gaia og Teofelia legger frem er interessante, dette må jeg bry hjernen mere med kjenner jeg. Helten foreslo også at Dolores ikke er Dolores.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no