Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sykkelvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-09, 05:00   #161
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Jeg tror de har blitt strengere med rabatter, dessverre. Men det er jo lov å prøve!

Jeg har forresten kjøpt den nye trekkselen, med årets oppgradering med fjæring i draget; to tykke gummistrikker og karabinkroker som skjøtes på plaststengene og festes i metallringer på selen. Virket overraskende bra på pulken. :fornøyd:

Jeg synes det er tyngre med to barn i pulken enn med to barn i skkelvogn, bare så det er sagt. Hvis jeg har to barn i pulken er erfaringen min at man bør pakke minst mulig bagasje i pulken i tillegg... Da er det letttere med en sekk på ryggen. Jeg testa ut litt ifjor i ifht hvor bagasjen føltes lettest ut, og endte opp med min egen konklusjon på at det bør fordeles med omhu sekk på ryggen/i pulken.

Ellers må jeg bare si til alle dere som ikke har fått bestemt dere om dere skal kjøpe eller ikke; jeg elsker vidundervogna! :løp og kjøp!:

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 03:20   #162
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Ehem... Jeg har et tips til hvordan få rabatt likevel... Kan ikke love noe altså, bare et forslag... Hvis man bestiller 2 pakker og argumenterer med at man vil ha en i syden i ferieleiligheten sin og en hjemme her til lands, så kan det jo hende man får noen prosenter? :Überkreativ:
Og så tror jeg ikke de har vanlig helårs inne nå, bare helårs sport og er man heldig kan det hende man får helårs sport til samme pris som helårs. (Har jeg hørt av noen som bestilte før helgen)

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 12:31   #163
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykkelvogn

Jeg lurer på en ting: Hvordan er det nye setet? Er det så mye bedre at det lønner seg å ta jobben med å sende en mail og spørre? Jeg synes sånt er litt pes men gjør det om det er lurt altså.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 22:11   #164
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg lurer på en ting: Hvordan er det nye setet? Er det så mye bedre at det lønner seg å ta jobben med å sende en mail og spørre? Jeg synes sånt er litt pes men gjør det om det er lurt altså.

Jeg aner ikke hvordan det nye setet er. Jeg sendte en mail på ca 3 linjer og fikk kjapt svar at sete var på vei. Ikke noe pes i det hele tatt.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 08:47   #165
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Det nye setet har en hel treplate i ryggen som gjør at ligge-posisjon blir mer behagelig og generelt bedre støtte når baret sitter også. Det har også ny e seler i innfestingen som gjør det mer stabilt og tryggere- absolutt verdt å sende en mail, ja!!! Når man legger setet het helt hviler treplaten på de kantene inni kassa istendenfor å bule ned som det gamle gjør- Den blir rett og slett en bedre sovevogn av det også.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 09:09   #166
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg aner ikke hvordan det nye setet er. Jeg sendte en mail på ca 3 linjer og fikk kjapt svar at sete var på vei. Ikke noe pes i det hele tatt.

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Det nye setet har en hel treplate i ryggen som gjør at ligge-posisjon blir mer behagelig og generelt bedre støtte når baret sitter også. Det har også ny e seler i innfestingen som gjør det mer stabilt og tryggere- absolutt verdt å sende en mail, ja!!! Når man legger setet het helt hviler treplaten på de kantene inni kassa istendenfor å bule ned som det gamle gjør- Den blir rett og slett en bedre sovevogn av det også.

Da har jeg sendt mail og spurt jeg også, så får vi se hva svaret blir. Takk for tips!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:07   #167
Skjeggevenn
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 3
Skjeggevenn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg kan kanskje bli med på en sånn bestilling.

Det er registrert - venter og ser om det skulle komme med flere interesserte så får jeg gjøre et forsøk...

Skjeggevenn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 23:08   #168
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Da har jeg fått det nye setet med plate i ryggen, men ble egentlig litt skuffet. Da lillebror skulle sove, ble det en knekk øverst over hodet. Han lå skikkelig ubekvemt og klarte ikke å sove. På det gamle setet var det to stenger på sidene, men jeg får ikke disse til å passe på det nye setet.

Hvordan opplever dere det nye setet?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 23:27   #169
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Litt både og, mtp på den knekken øverst ja. Man må dra setet så langt fram man får det og stramme de reimene i ryggen helt til, da tror jeg det blir flatt i ryggen hele veien. Nesten iallfall... Jeg foreslo for Erik ifjor at de burde utforme putene litt annerledes: gjerne tykkere puter, med innsving der hodet skal treffe. Den stanga som er helt øverst er også irriterende, både med hjelm og når du legger ned setet litt for soving.

Lurt at vi er flere som "klager" åp dårlige funksjoner; da ser de raskere behovet for å utbedre!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 12:26   #170
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Vi syns også det nye setet er litt både og mtp liggedelen, men nå er det ikke så ofte lenger at barna ligger i vognen. Må uansett skryte av servicen hos Nordic Cab. Det ene vinduet vårt ble ødelagt, en kjapp telefon, en MMS med bilde av skaden og helt ny sidedel på vei i posten

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 23:16   #171
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Vi syns også det nye setet er litt både og mtp liggedelen, men nå er det ikke så ofte lenger at barna ligger i vognen. Må uansett skryte av servicen hos Nordic Cab. Det ene vinduet vårt ble ødelagt, en kjapp telefon, en MMS med bilde av skaden og helt ny sidedel på vei i posten


Ja, servicen er upåklagelig! Sidepanelet revnet og vi fikk nytt tilsendt med en gang, etter å ha sendt bilde.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-12, 14:56   #172
turboaina
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 2
turboaina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sykkelvogn

hei..
jeg har en sykkelvogn som ikke er stoff i botn. jeg kjøpte den på intersport. gå til ditt nærmeste intersport. anbefales.

mvh turboaina

turboaina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no