Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol III

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-17, 18:16   #41
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At en pakke jeg venter på aldri kommer. Den har vært i Oslo siden forrige mandag.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 14-02-17, 18:29   #42
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg ga beskjed om at jeg driter i NÅR de henter komfyren. Jeg setter den ut for inne skal jeg ikke ha den til over helga, så får de gjøre akkurat som de vil med den!

Bra!

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 14-02-17, 22:06   #43
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Åh, dere skulle virkelig sett dialogen mellom Elkjøp og meg. Jeg trodde aldri jeg skulle bli SÅ frustrert og oppgitt. Dette går virkelig inn under trådens tema, så inn granskauen.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 14-02-17, 23:40   #44
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Jeg kjeder meg noe så innmari. Og det irriterer meg fordi det er masse jeg kunne gjort, men jeg gidder ikke fordi det jeg helst vil kan jeg ikke.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 14-02-17 kl 23:48.
frukt er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 00:31   #45
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At jeg fryser sånn.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 00:40   #46
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Åh, dere skulle virkelig sett dialogen mellom Elkjøp og meg. Jeg trodde aldri jeg skulle bli SÅ frustrert og oppgitt. Dette går virkelig inn under trådens tema, så inn granskauen.

Legg ut dialogen!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 08:08   #47
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Heia Luvi! Det er helt utrolig hvor dårlige Elkjøp er på kundebehandling noen ganger.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 09:10   #48
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.857
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Herrejemini Luvi, feil komfyr og så en ødelagt en og INGEN velvilje hos selger. Wow!

Jeg irriterer meg over tinnitusen som det ser ut til at jeg plutselig har glemt hvordan jeg overhører. Har holdt på siden i går formiddag og det hjelper ikke å skrive om det. Litt mer kaffe nå, musikk på øret og starte med fysisk arbeid så kommer sikkert gamle kunster tilbake.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 10:19   #49
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Herregud Luvi, er det mulig?

Bilen min er på verksted. Igjen. Kjøpt ny i 2014, tror den har vært mer på verksted enn den gamle fra 2001. Er gratis da, men er jo masse pes.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 12:01   #50
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 190
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Kollega som ikke har hode for regnskap.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 12:38   #51
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Alt!

#Sliiiiiiten#

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 15:36   #52
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At bibliotekboka stinker sur røyk.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 21:00   #53
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Ny komfyr er på plass, får utbetalt mellomlegget i pris (200) og fikk økt verdikortet fra 400 til 800. De henter den ødelagte på mandag. Jeg driter i når, jeg har kastet den ut. Kjenner meg fornøyd så dette innlegget passer ikke som "ting som irriterer", men syntes en oppfølging var på plass.Jeg skrev i går at jeg synes de de burde vurdere å tilby meg mer enn 400, for nå var jeg luta lei. En dame ringte meg i dag og var så langflat som det er mulig å bli, og enda litt til. Hun sa at i dag er det bare å hente komfyr, og at de økte beløpet. Vet å stå på mitt og få gjennomslag!!

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 21:11   #54
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Luvi!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 21:17   #55
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Så bra at det endelig løste seg, Luvi! Og det skulle da jammen meg bare mangle at du fikk litt mer enn de opprinnelig tilbød. Får håpe du blir fornøyd med den nye komfyren nå da!

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 21:43   #56
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Vel, komfyren er stygg som fy, skjønner ikke helt grei med så svæææære brytere, aldri sett så svære før faktisk, men de gjør da nytten sin. Fin, fancy ovn får jeg kjøpe meg når jeg er litt rikere enn nå.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 22:16   #57
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Er det SÅÅ voldsomme brytere,da? Få se bilde da? Vanesak det der med nye hvitevarer, vet du.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 22:54   #58
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Er det SÅÅ voldsomme brytere,da? Få se bilde da? Vanesak det der med nye hvitevarer, vet du.

Tja. Store nok.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1010.JPG (973,2 KB, 63 visninger)
Luvi er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 23:03   #59
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Hudormer! Jeg jobber på en ungdomsskole og har stadig ungdommer rundt meg med fantastiske hudormer på nesa, men jeg, som ELSKER å klemme på kviser, ormer, inngrodde hår etc, kan ikke gjøre noen ting med det! Jeg mener, tenk de avisoverskriftene etter at Gal Lærer Kastet Seg Over Elev og Klemte Nesa Hans!

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 15-02-17, 23:08   #60
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hudormer! Jeg jobber på en ungdomsskole og har stadig ungdommer rundt meg med fantastiske hudormer på nesa, men jeg, som ELSKER å klemme på kviser, ormer, inngrodde hår etc, kan ikke gjøre noen ting med det! Jeg mener, tenk de avisoverskriftene etter at Gal Lærer Kastet Seg Over Elev og Klemte Nesa Hans!

Du och jag...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no