Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-10, 10:04   #101
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Aller helst ville jeg sett Queen, men det er jo litt vanskelig

Pink Floyd hadde stått langt opp på lista, pluss Joni Mitchell og Rickie Lee Jones.
Hadde gjerne gått på intimkonsert med Anne Grete Preuss også

Brassbrozz har jeg sett flere gang, og går gjerne igjen, for de spiller bra, og er fantastisk morsomme

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 10:40   #102
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Akkurat nå har jeg veldig lyst til å se Weezer, det virker som de er tilbake i god form. Og det kan se ut som jeg får sjansen til sommeren en gang.

Haha! Jeg kommenterte til Glittermannen at de var tilbake i sin Pleasantville-aktige tyggegummipunk-mode, og slik ser videoen ut. I guess I'm right.


(Kilde: youtube.com)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 10:43   #103
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Kongen selvfølgelig.
elvis-midi.jpg
Det er lettere vanskelig, all den tid han døde i 1977. Jeg trøster meg med at Pappa opplevde Elvis live i USA ca 1960, utrolig hva sjømannsmisjonen fikk til for sjømenn den gangen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 10:52   #104
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Jeg har sett Elvis "live". Dvs. bandet sto på scenen og han var på storskjerm. Vi gikk mest for en spøk og tenkte det ville bli cheesy, men det var helt utrolig. Siden kameraene vekslet mellom gamle konsertopptak og bandet som var fysisk til stede, så fikk man virkelig følelsen av at han var det også. For en sjarm den mannen hadde, selv på sitt mest nedbrutte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 10:59   #105
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Jeg vil se The White Stripes en gang. Og Band of Horses, Gogol Bordello, Metallica, John Olav Nilsen og Gjengen, Them Crooked Vultures ( ) osv.

Jeg har et skrikende øl- og konsertbehov etter et altfor langt svangerskap.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 11:24   #106
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har sett Elvis "live". Dvs. bandet sto på scenen og han var på storskjerm. Vi gikk mest for en spøk og tenkte det ville bli cheesy, men det var helt utrolig. Siden kameraene vekslet mellom gamle konsertopptak og bandet som var fysisk til stede, så fikk man virkelig følelsen av at han var det også. For en sjarm den mannen hadde, selv på sitt mest nedbrutte.


Haha, de konsertene har jeg hørt om (hadde folk der, dog før min tid), det var visst litt upraktisk at bandmedlemmene strøk med på turnéen. :svart humor:

Men ufattelig stilig å ha akkreditering med "Working crew, Elvis".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 11:30   #107
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Haha, de konsertene har jeg hørt om (hadde folk der, dog før min tid), det var visst litt upraktisk at bandmedlemmene strøk med på turnéen. :svart humor:

Men ufattelig stilig å ha akkreditering med "Working crew, Elvis".



En venninne og jeg fikk gratisbilletter mot å dele ut flyere til etterfesten, og stakkars Kjell-Elvis gjorde en veldig pinlig entre. Han kom i hvit limo, og skulle jo selvfølgelig gå ut av den fashionably late, noe som førte til at det kun var jeg og venninnen min som så ham. Fin gulldress da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 13:43   #108
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Disturbed glemte jeg.

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 15:15   #109
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Jokke! Men sjansene er ikke store.

Men jeg har vært på konsert med alle som jeg , så send meg på AC/DC konsert anyday!

Var 1 kveld forsent ute til en tribute-kveld til AC i Sydney for ca 20 år siden, jeg var rett og slett trist.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 15:18   #110
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Jeg har drømt om å få sett Iggy, og nå får jeg sjansen på Øya!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 15:25   #111
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har drømt om å få sett Iggy, og nå får jeg sjansen på Øya!


Nice, eh?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 15:25   #112
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.


Var 1 kveld forsent ute til en tribute-kveld til AC i Sydney for ca 20 år siden, jeg var rett og slett trist.

Tribute da jeg var bare barnet? Så koselig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 15:40   #113
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Tribute da jeg var bare barnet? Så koselig.

Jeg var bare barnet omtrent da da, om det hjelper..

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 10:57   #114
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Og Lou Reed kommer faktisk til Sentrum Scene i april ser jeg nå, men han kommer ikke med noen av de kjente sangene sine, eller med melodier, eller med sang. Han kommer med støy; Lou Reed's Metal Machine Trio. Jeg må nok ha med meg denne, selv om det er noe annet enn Lou Reed som jeg ønsket meg tidligere i tråden.

Ben "No Songs – No Vocals" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 11:25   #115
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Jeg skulle gjerne sett Led Zeppelin gitt.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no