Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-17, 22:38   #201
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen, Nextlife? Man kan jo åpenbart ikke kontrollere hva folk tenker og synes; hverken motivene til dem som ønsker å kle seg "sexy" eller hvordan folk tenker rundt det. Man kan helt klart sette krav til oppførsel, og jeg tror alle her er enige i at man ikke hverken slutshamer eller tafser på andre ubedt, helt uavhengig av klesdrakt?


Jeg vil dit hen at enhver kvinne skal kunne kle seg som hun vil og føler seg vel med, uten at hun tillegges et ønske om å fremstå som prostituert eller å bli plukket opp.
Jeg vil at kvins skal kunne vise frem det de vil uten at noe skal Tenke Sitt eller føle at det er en invitasjon til å tafse, klå eller kommer med seksuelle hentydnininger.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 22:55   #202
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg vil dit hen at enhver kvinne skal kunne kle seg som hun vil og føler seg vel med, uten at hun tillegges et ønske om å fremstå som prostituert eller å bli plukket opp.
Jeg vil at kvins skal kunne vise frem det de vil uten at noe skal Tenke Sitt eller føle at det er en invitasjon til å tafse, klå eller kommer med seksuelle hentydnininger.

Det er vel ingen som er uenig i dette, får jeg håpe.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 23:26   #203
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Ansvaret for grensen ligger hos mottaker. Ikke avsender.

Om jeg velger å kle meg i lårkort må omgivelsene forholde seg til det som nøytralt inntil jeg evt sender et tydelig signal om at jeg har et underliggende motiv med det.
Jeg forbeholder meg retten til å kle meg lårkort/utringet/hvasørendet ennskullevære uten at noen skal tilegge meg et annet motiv enn nettopp det at det var det jeg valgte som klesdrakt den dagen.

Problemet med dette er at du ikke kontrollerer hva andre tenker om deg. Du kan forbeholde deg rett til hva du vil, men andres tanker om dine motiv har du null kontroll på, like lite som andre lettkledde damer med andre motiver ikke har kontroll på om det de ønsker å oppnå funker.

Bestiller jeg antrekk fra erotisk butikk og går med på byen (det hadde virkelig tatt seg ut) så kunne jeg ment hva jeg ville om folk som antok ting om meg, men realiteten ville nok være at signalene jeg sendte ville være såpass åpenbare at folk garantert hadde tillagt meg motiver.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 23:43   #204
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Eller ringt akuttpsykiatrisk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 23:52   #205
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Eller ringt akuttpsykiatrisk.

Ja det hadde nok vært mer nærliggende.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no