Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Din ungdoms film?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 23:27   #61
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din ungdoms film?

Husker jeg så Oscar-utdelingen i Spania som fjortiss. Å se Shirley McLaine sippegrine DUBBET PÅ SPANSK var ubetalelig - glemmer det aldri! Ikke bare talen, men altså også griningen var dubbet.

*digresjon*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:31   #62
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Din ungdoms film?

Girls just want to have fun.
Dansefilm med Sarah jessica Parker og Helen Hunt. Jeg elsker den filmen
den dag i dag.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 10:42   #63
Torinn
Undrande
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 58
Torinn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Din ungdoms film?

Dirty Dancing med Grease som ein god nr 2. Trur det er snakk om fleire hundre gonger til saman...

Torinn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:47   #64
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Din ungdoms film?

"Forleden natt" med Rob Lowe og Demi Moore var en favoritt på 80-tallet. De to var mine favorittskuespillere på den tiden.
Ellers så husker jeg godt at vi var helt hekta på jazzballett etter å ha sett Flashdance...

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:52   #65
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din ungdoms film?

Å, Forleden natt ... Den har jeg sett mange ganger. Det var fra før Rob Lowe ble tatt på senga og fortsatt var uskyldig og kjekk.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:02   #66
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din ungdoms film?

Dirty Dancing. Definitivt. Også Girls just want to have fun.

Jeg fikk mitt livs største "å, er det der jeg har sett den skuespilleren før!"-opplevelse forrige uke, da Plutten og jeg så Dirty Dancing og det gikk opp for meg at moren til Baby også er moren til Lorelai Gilmore.

For øvrig er jeg skikkelig god på å påpeke alt det politiske innholdet i Dirty Dancing, hvis noen trenger å rettferdiggjøre hvorfor de må se den igjen en kveld!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:03   #67
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din ungdoms film?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Heathers er en fabelaktig film. Men jeg så den ikke før noen år senere, da på video. Anbefales veldig.


Heathers, ja. Den husker jeg godt! En annen Christian Slater film jeg hadde sansen for på den tiden var "Pump up the Volume" (eller noe) med musikk av bl.a Pixies.

Ellers er vel den filmen jeg husker aller aller best fra min pure ungdomstid og den føste filmen jeg var på kino og så med en kjæreste denne: Flashdance! What a feeling!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:31   #68
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din ungdoms film?

Jeg var mega forelsket og dro på kino med kjæresten og så en film med Brooke Shields som het "Endless Love"
Diana Ross og Lionel Ritchie hadde duetten med sangen i filmen og den var bare så klisse-grine-romantisk-suppesang. Helt perfekt da man var ung og uerfaren!


Diana Ross - Endless Love Lyrics

My love
There's only you in my life
The only thing that's right

My first love
You're every breath that I take
You're every step I make

And I
I want to share
All my love with you
No one else will do

And your eyes
They tell me how much you care
Oh, yes you will always be
My endless love

Two hearts
Two hearts that beat as one
Our lives had just begun

Forever
I'll hold you close in my arms
I can't resist your charms

And love
I'll be a fool for you
I'm sure
You know I don't mind
Whoooooa, you know I don't mind

'Cos you
You mean the world to me
Oh, I know
I know I found in you
My endless love

[Instrumental Interlude]

Oooooooh
And love
I'll be that fool for you
I'm sure
You know I don't mind
Whooooa, you know I don't mind
And yes
You'll be the only one
'Cos no one can't deny
This love I have inside
And I'll give it all to you
My love
My endless love

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 00:06   #69
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din ungdoms film?

Her var det mange gode minner! Ungdom på 80-tallet så filmene er nevnt.

Var forøvrig dødsforelsket i "Jake" eller Michael Schoeffling fra "Å for en bursdag"

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:34   #70
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din ungdoms film?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

For meg var det "Grease". Jeg så denne første gang når jeg var ganske ung,
og mamma var så uheldig å ha musikken på kassett.
Det ble så gale at hun måtte gjemme den bort i lengre perioder, for den gikk ekstremt mye.

Jeg tror ikke jeg tuller om jeg sier at jeg har sett den over 100 ganger.




Grease ja, har sett den utrolig mange ganger, og ble rett og slett sjokkert over at min mann aldri hadde hørt om den engang

Dirty Dansing fikk gjennomgå, Pretty Woman likeså. Vi elsket High School filmer, og mine aller første skrekkfilmer: Carrie Carrie Carrie (iliakazoooni eller noe sånn) og the Blob (dårlig som fy)

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:36   #71
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din ungdoms film?

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.



Grease ja, har sett den utrolig mange ganger, og ble rett og slett sjokkert over at min mann aldri hadde hørt om den engang

Ikke hørt om?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:41   #72
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din ungdoms film?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Ikke hørt om?

Ja, ikke sant? Det er til å bli sjokkert av. Jeg trodde helt ærlig at han tullet da han sa det. Jeg kjøpte filmen for noen få år siden, så nå har han sett den under tvang fra meg. Han sa den var helt grei, men ikke super.

Kanskje han er for ung? (2 år yngre enn meg)

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 22:55   #73
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din ungdoms film?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

En annen Christian Slater film jeg hadde sansen for på den tiden var "Pump up the Volume" (eller noe) med musikk av bl.a Pixies.

Åh ja! Den må jeg søren meg se igjen snart.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 17:43   #74
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din ungdoms film?

Signerer de fleste her. Noen filmer som ikke er nevnt, som vi så endel på er, Den store kjøreprøven, en urdårlig amerikansk komedie med helten som ingen har sett siden; Corey Haim. Vi var temmelig forelsket i ham.

The Goonies så jeg også her en dag.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no