Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvem drepte Birgitte?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-18, 11:27   #21
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem drepte Birgitte?

Jeg sliter med bistandsadvokaten til foreldrene. Han minner meg litt om TA Staff, han har holdningen "Bare jeg skriker høyt nok så tror folk at jeg har rett." Han fremstår, i mine øyne, som flåsete og useriøs.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 19:52   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem drepte Birgitte?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg sliter med bistandsadvokaten til foreldrene. Han minner meg litt om TA Staff, han har holdningen "Bare jeg skriker høyt nok så tror folk at jeg har rett." Han fremstår, i mine øyne, som flåsete og useriøs.

Enig. Fremtoningen han irriterer meg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 22:27   #23
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem drepte Birgitte?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg sliter med bistandsadvokaten til foreldrene. Han minner meg litt om TA Staff, han har holdningen "Bare jeg skriker høyt nok så tror folk at jeg har rett." Han fremstår, i mine øyne, som flåsete og useriøs.

Det er han som røyker inne på kontoret sitt? Usmakelig fyr!
Har sett noen av episodene. Og av det jeg har sett, så synes jeg det er hårreisende at det ikke var noen som reagerte i denne saken. For en smørje! Jeg forstår ikke at det er mulig å dømme noen for drap på det grunnlaget.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 00:27   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem drepte Birgitte?

Har ikke sett serien (som er på TV2?), men ser at Birgittes far er intervjuet av NRK:
https://www.nrk.no/rogaland/birgitte...urt-1.14222425

Sitat:

Torger Tengs mener han ble lurt til å stille opp i TV-dokumentaren om drapet på datteren Birgitte. Fetterens far mener derimot at serien er glimrende.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no