Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Listhaug og hennes unnskyldning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-18, 14:22   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men jeg tror da ikke hun angrer? Det er likevel viktig at hun ikke kommer unna med det.

Jeg tror ikke hun angrer i det hele tatt.
Og selv om flere Høyre-folk reagerte, tror jeg glatt FrP gjerne får flere velgere på sin side, iallefall en stund. Og da velgere som synes ABB faktisk hadde et «poeng», og at Ap er farlig. Og Listhaug er redningen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 14:40   #22
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Om noen noen gang har tvilt på hennes standpunkt i denne saken har vi nå fått et svar. Hvor mange folk og ganger har unnskyldt nå? Mange i alle fall, og fortsatt tror ingen på den.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 14:40   #23
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Ho beklager jo ikkje innholdet, berre at nokon blei lei seg!


Akkurat det jeg tenkte også.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 14:42   #24
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Listhaug er jo ikke egnet til å sitte som justisminister. Be om unnskyldning fordi at Erna krevde det, hva er det for noe, liksom? Nei, jeg håper Støre får med seg resten av AP og støtter Rødt i mistillitsforslaget, så den dama åker ut av regjeringen nå. (Ikke for at jeg mener Støre er en spesielt god leder heller, da).

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 14:47   #25
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Det er bare så fælt at hun gang på gang nører oppunder hat og splittelse, fremfor å bruke makta si på å gjøre noe som samler. Jeg forstår ikke hvorfor ikke KRF ikke går hardere ut, og støtter mistillitsforslaget også.

Og så er det forferdelig å rote seg inn på Listhaugs FB-side og se all støtten hun har blant sine tilhengere. Jeg har en FB-venn som har satt gråtefjes på at hun måtte fjerne innlegget i går, og h*n har også skrevet en støtteerklæring hvor h*n ber henne om å stå på. Jeg klarer ikke å forholde meg mer til denne personen kjenner jeg, men av praktiske årsaker er vi FB-venner.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 15:31   #26
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Noen kan virkelig få sagt det:

Opprinnelig lagt inn av Aftenposten som siterer Vårt Land

[Listhaug er en]statsråd som ifølge Venstre-ordfører Alfred Bjørlo er «en justisminister med sidejobb som nettroll».

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 17:32   #27
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Det er også ganske påfallende hvordan hun pusser det store gullkorset og henger det utenpå den høyhalsa genseren sin hver gang hun driter på draget.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 17:45   #28
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg håper at Erna bytter henne ut, men det er nok en fjern drøm dessverre

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 17:51   #29
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg trodde klassiske Valla-unnskyldninger var ute i kommunikasjonskretser, jeg.

Neida, Giske hadde da en riktig så klassisk Vallla-variant for litt siden.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 18:21   #30
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Nå som det er flere partier som stiller mistillitsforslag, hvor lang tid tar det før Stortinget tar stilling til det, vet noen det?

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 18:29   #31
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Nå som det er flere partier som stiller mistillitsforslag, hvor lang tid tar det før Stortinget tar stilling til det, vet noen det?

Jeg mener jeg hørte at det skulle opp 20. mars.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 18:35   #32
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg mener jeg hørte at det skulle opp 20. mars.

Leste på VG nettopp at de skulle ta stilling til det på tirsdag. Det er vel 20.mars, ja.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 18:50   #33
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Problemet er jo bare at tilhengerne hennes blir bare enda mer ihuga fans og synes det er dypt urettferdig med kritikk overhodet av Listhaug, og hun drar sikkert noen nye velgere på dette også. Dette vet jo regjeringspartiene og Erna, så det at de hele tiden har vært forsiktig i å korrigere henne anser jeg som politisk taktikk.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 19:04   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Dessverre er ikke Listhaugs plan å gjøre det regjeringen vil, det er å dra FrP i en mer høyrevridd retning ala de høyrevridde kreftene i Europa og Amerika, og vekk fra det mer liberalistiske i partiet. Og hun tenker å lede det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 19:32   #35
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg var en høyrevelger. Det er riktignok lenge siden. Men jeg harskrevet på Erna Solberg sin profil at jeg nok ikke kommer til å stemme på dem når de aksepterer å ha en slik justisminister. Viktig å synliggjøre at de også mister stemmerpå dette.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 20:01   #36
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Erna er Listhaug sin med hud og hår. Og Sylvi kunne like gjerne festet tråder i kjeven til Erna.

Sylvi har blitt større og viktigere for FrP enn Siv noensinne har vært, og ingen trekker vel så mange til FrP som Sylvi. Hun er rett og slett en ny Carl Ivar.

Hun var vel en svært så vellykket kommunikasjonsrådgiver før i tiden, så at hun kommuniserer noe hun ikke hadde ment å kommunisere er sånt pisspreik at jeg fatter ikke at noen kan tro noe annet.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 20:02   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Erna er Listhaug sin med hud og hår. Og Sylvi kunne like gjerne festet tråder i kjeven til Erna.

Sylvi har blitt større og viktigere for FrP enn Siv noensinne har vært, og ingen trekker vel så mange til FrP som Sylvi. Hun er rett og slett en ny Carl Ivar.

Hun var vel en svært så vellykket kommunikasjonsrådgiver før i tiden, så at hun kommuniserer noe hun ikke hadde ment å kommunisere er sånt pisspreik at jeg fatter ikke at noen kan tro noe annet.

Ja. Carl Ivar synes jo utspillet hennes var helt suverent.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 20:02   #38
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dessverre er ikke Listhaugs plan å gjøre det regjeringen vil, det er å dra FrP i en mer høyrevridd retning ala de høyrevridde kreftene i Europa og Amerika, og vekk fra det mer liberalistiske i partiet. Og hun tenker å lede det.

Jepp!

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 20:19   #39
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ja. Carl Ivar synes jo utspillet hennes var helt suverent.

... og det sier jo det meste.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 20:45   #40
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg synes Tajik, Støre, Hareide, Lysbakken og Andersen var helt strålende i dag. De var saklige og klare, samtidig som man merket at de var følelsemessig sterkt berørt av Listahugs oppførsel. Ikke noe utenomsnakk, bare rett på sak. På den måten har det kommet noe fint ut av dette. De har trukket en grense for hva som er lov i norsk politikk av uakseptable utsagn, bortforklaring og liksombeklagelser. Da Listhaug liksombeklaget i andre runde (tror jeg det var), så man Karin Andersen i bakgrunn som ristet oppgitt på hodet og viste med hele seg at dette blir for dumt.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no