Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Synes dere denne vogna er fin?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 22:09   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes dere denne vogna er fin?

http://image.blog.livedoor.jp/satosh...8/085f8d4b.gif

Hører ofte folk skryte over utseendet på disse vognene, er det bare jeg som synes de er helt grusomme? De er jo helt hårreisende ekle. Skikkelig upraktiske med tanke på "bagasje" ser de ut til å være også.

Edit: jeg har selvsagt skiftet mening etter å ha prøvd den, så se bort fra dette innlegget og vit at jeg ELSKER den vogna nå.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 06-02-09 kl 13:29.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:10   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg har aldri likt de.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:11   #3
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Fin er vel ikke akkurat ordet jeg vil bruke til en sånn greie.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:12   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Ikke fin, ikke praktisk og ikke virker den stødig heller (selv om jeg vet de sier at den er det).

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:12   #5
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Nei, den finnes ikke fin.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:18   #6
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Nja... I starten syntes jeg den var en vits å se på, men nå synes jeg ikke den er så verst. Den er jo både praktisk og god å trille, men jeg har ikke trillet den i terreng vel å merke.
Handlekurven er jo ikke akkuratt noe å skryte, så vi får vel anse den som en økonomisk sentervogn.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:20   #7
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg synes den ser stilig ut. Men den ser upraktisk ut å trille. Jeg vet imidlertid at det sikkert ikke stemmer, siden jeg hører om mange som synes den er som en drøm og trille. Og at bagasjeplassen er større enn det ser ut som, den baggen under kan gjøres større ved behov, og snurpes igjen i toppen.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:21   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg har alltid oppfattet den som en dårlig forkledd kontorstol, men jeg tror gjerne den kan være god som byvogn. :generøs:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:23   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Niks, har hatt en for å teste den ut, men jeg har aldri likt de. Og den var som jeg trodde et skranglete plastræl av en vigle-vogn. Ikke praktisk, ikke god å trille, og ikke fin. Ungen blir ristet som fy også, bare det er brostein, eller en hump, for det er null og niks demping.
Det eneste positive med den er at ungen kommer høyt opp.
Men da skal jeg heller leve med at buggisen er litt lavere.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:24   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg har sett litt større barn (1,5 år og oppover) i sportsvogndelen på denne, og det ser ut som de holder på å falle ut på sidene.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:24   #11
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg synes den er ganske langt fra fin.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:26   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har alltid oppfattet den som en dårlig forkledd kontorstol

Haaha, der satte du ord på det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:29   #13
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Kan aldri få meg til å si at den type vogn er fin.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:32   #14
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg hadde lyst på den da jeg skulle ha snoopy.
Men så fikk jeg kjikket og tatt på den når vi var i Osloda jeg var gravid.
Kunne tenkt meg den i sommer da vi var i syden og som shoppings vogn.
Men uaktuel tå ha den som eneste vogn.
Synnes kalesjen er for liten og den virker kladt.

Her har vi både innlads klima,mennedi minus30 om vinteren,og kyst klima.Men regn og vind...

Eller som nå, -6 grader og storm. godt og varmt...not hehe
(Glad da at jeg hadde snoppy ned pakka i tfk`en i voksien,med trekk over og hel dekkende regntrekket.Da vi måtte tusle bortover til svigermor)

Men jeg synnes stokke vogna er stilig å sikker enda på den.Men som by vogn\ekstra vogn

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:33   #15
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Nei.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:33   #16
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg synes den er kjempetøff. Lillebror sitter høyt og fint i den, men den har dårlig liggestilling. Det er også tungvindt å snu setet. Fotbrettet må fjernes og det er litt klønete. Sammenslåingen er heller ikke så smart. Heldigvis kan jeg sette den nesten rett inn bak i bilen.

Det som faktisk er utrolig bra på denne, Iset, er "kurven" under. Det går utrolig mye oppi den synes jeg. Bare å fylle på når man shopper.

Bugaboo'n er fortsatt favoritten her og en klart bedre vogn synes jeg. Men Xplory er kul på shopping og funker utrolig bra som "rullende høystol" inne. Liker den også veldig godt som understell til bilstolen.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:34   #17
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg synes bare den ser snål ut.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:44   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Det som faktisk er utrolig bra på denne, Iset, er "kurven" under. Det går utrolig mye oppi den synes jeg. Bare å fylle på når man shopper.

Hvor er den kurven da? Ser bare et slags brett jeg, og om det er den du mener så ser den jo ut til å romme like mye som en telysholder?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:46   #19
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

og om det er den du mener så ser den jo ut til å romme like mye som en telysholder?



Men nei, det er faktisk en sånn "posesak" under, som rommer ganske mye.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:49   #20
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Kan man dra denne opp en trapp f.eks Den ser ut som en utlånsvogn for butikker synes jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no