Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2009

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-09, 11:30   #41
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Har kjøpt tre sånne velurbukser på Lindex jeg også, hvit, brun og rosa. To Mummi-bodyer, en rosa- og hvitstripete med Mummi og en blå- og hvitstripete med Stinky. Har vurdert den Stinky-bodyen en stund, siden jeg har en ganske så hårløs jente.. Alle tror hun er gutt når hun er nøytralt kledd.. Får ha råsa bukse til.

isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 12:38   #42
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Karret meg ut på Obs i dag siden det var godt tilbud på ull. Kom hjem med brun krinkelullbukse og longs til tassen og lilla sett med krinkelull til tuppa, samt en brun kjole. De hadde veldig gode tilbud på ridder slitesterk kolleksjonen. Feks kjolen til hundre kr. mindre enn veiledende. Og så kjøpte jeg en haug av ullsokker (de tynne to pack fra prinse og prinsesseull). De var ikke på tilbud, men ullsokker er et must gjennom hele vinteren.
Så nå har jeg strøket merker i hele gjengen... og gjort mitt dags arbeid i dag.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 19:57   #43
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.549
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009



Soveskinn til vogna (Nøstebarn). Har et stort i senga, og hun sover som ei prinsesse på det.




__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 17:26   #44
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Kjøpt litt ull til knerten idag:




Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 17:56   #45
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Kom meg på obs i dag jeg og, det ble både ridder ullundertøy og joggebukse + jakke (krinkelull). Ja altså Ridderulljakkene og buksene er jo krinkelull, og jeg er så fornøyd for jeg elsker krinkelulla.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 19:21   #46
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009



+ en velorubukse i mørkeblå å en knebukse fra mexx med seler.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 19:14   #47
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Til storesøster:



Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 20:34   #48
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

En kommende mormors bekjennelser.
Dette var lageret i går, i dag er det dobbelt så stort etter at jeg har vært på shoppingtur men jeg har ikke fått tatt noen bilder av dagens "fangst".








Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 20:36   #49
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Til storesøster:




Oj! Det var fint! Gleder meg til å høre hva du synes om det!

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 20:37   #50
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Kjøpt denne i dag også. Str 6 år.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 20:37   #51
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Nin: Sjekke mormorshoppern ja! - SÅ utrolig koselig å kjøpe småtteri. Vet de om hva som gjemmer seg der inne?

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 20:41   #52
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nin: Sjekke mormorshoppern ja! - SÅ utrolig koselig å kjøpe småtteri. Vet de om hva som gjemmer seg der inne?

Nei, de vet ikke enda. UL 2 september, jeg er ikke noe særlig spent liksom.
Hadde bestemt meg for å ikke shoppe mere før jeg vet kjønnet, men gådd for en smell jeg gikk på i dag. Jeg greier jo ikke å la være, spesielt ikke hvis det er salg eller supersøtt.
Men nå er det nok. Nok hvitt, brunt og beige. Neste shoppingtur får vente til jeg kan handle blått eller råsa.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 22:13   #53
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Hvor har du kjøpt dette?

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Kjøpt litt ull til knerten idag:




__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 07:53   #54
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Helle, her.

Hvor har du kjøpt dette?

Jeg kjøpte det i en barnebutikk her som selger litt dyrere barneklær. Ulltøyet er merket Joha.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 09:22   #55
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Jeg kjøpte det i en barnebutikk her som selger litt dyrere barneklær. Ulltøyet er merket Joha.

Jeg så det hos babyshop i går.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 18:37   #56
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Ny vinterjakke til lillebror fra Me Too:

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 20:31   #57
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Til storesøster:



Nyyydelig!!!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 20:36   #58
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.963
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Også denne pysjen. Knerten elsker Lynet, så denne var midt i blinken.

Hvor har du kjøpt denne? Knerten her er også en lynet-elsker, og ville elsket en slik pysj. Han har lengre føtter enn resten av kroppen tilsier, så han kan ikke ha føtter på pysjene sine slik som snuppa alltid hadde.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 20:42   #59
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Denne har jeg kjøpt:

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 22:03   #60
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvor har du kjøpt denne? Knerten her er også en lynet-elsker, og ville elsket en slik pysj. Han har lengre føtter enn resten av kroppen tilsier, så han kan ikke ha føtter på pysjene sine slik som snuppa alltid hadde.

Den er kjøpt på HM, lillebror her har helt lik og eeeelsker den

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no