Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

ReMarkable tablet

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-22, 10:34   #41
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Jeg ønsker meg absolutt en sånnen, men de er jo så utrolig dyre.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 10:41   #42
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Jeg elsker min. Jeg er ikke egentlig en notatbok person. Men den gjør meg mer konsentrert i undervisningen, da jeg ofte sporer av med pc.

Har alle notatene i ulike mapper, og det var lett å finne til eksamen.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 11:08   #43
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Jeg elsket min, men den ble byttet ut med lærerplanlegger. Nå fungerer min som tegneblokk for Storebror ( ) og han er veldig fornøyd! Men min er en gammel versjon kjøpt på Finn. Og om jeg ikke husker feil må de som oppretter brukere nå betale for en abonnementsløsning som vi som kjøpte før en viss dato slipper.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 11:19   #44
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Må man ha abonnement?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 11:43   #45
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Jeg arvet en Remarkable 1 etter mannen min. Den er kjempefin. Man trenger ikke abonnement, men jeg mistenker at håndskriftsgjenkjenning kanskje krever dette. Jeg bruker den til handlelisten til mat, ferieplaner, notater fra kurs og aktiviteter jeg deltar på. Den brukes flere ganger i uka.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 11:53   #46
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Man må ikke ha, men det gjør det lettere å samarbeide mellom enheter.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 12:32   #47
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg arvet en Remarkable 1 etter mannen min. Den er kjempefin. Man trenger ikke abonnement, men jeg mistenker at håndskriftsgjenkjenning kanskje krever dette. Jeg bruker den til handlelisten til mat, ferieplaner, notater fra kurs og aktiviteter jeg deltar på. Den brukes flere ganger i uka.

Ja, hvis man skal lagre i sky, kunne sende til e-post og gjenkjenne håndskrift må man ha abonnement. Og jeg synes jo man går glipp av viktige funksjoner uten dette. Da blir den liksom bare en helt vanvittig dyr skriveblokk.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 12:39   #48
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Det koster bare 39 kr måneden etter gratisperioden. Ikke så galt det.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 13:56   #49
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Jeg slo dette fra meg da jeg kom på at jeg hater å skrive for hånd og knapt forstår min egen håndskrift. Bruker onenote på mobil og laptop og er veldig fornøyd med det.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 13:57   #50
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Jeg liker best å skrive for hånd, og har en dårlig laptop, så jeg tror det kan være noe for meg.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 00:56   #51
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Har en kollega som gikk rundt med en sånn for en tid siden, kom på nå at den bruker han aldri lenger.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 22:01   #52
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Mens jeg er helt avhengig av min, særlig nå med masterstudier. Jeg har alt nedlastbart pensum der, alle forelesningsnotater, timeplaner, oppgaver, oppskrifter, hele den nye barnevernloven, NOUer, alt man kan gjøre om til pdf og vil lese. Jeg har et heftig kjærlighetsforhold til ReMarkablen min. <3

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 17:49   #53
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Jeg har akkurat kjøpt en brukt 2er med marker plus og skinnfolio. Gleder meg!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 14:07   #54
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: ReMarkable tablet

Nå har jeg fått den og I'm in love. Veldig brukervennlig, jeg fant fort ut av funksjonene.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no