Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-22, 23:02   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Jeg ønsker meg en ny klokke, da min Fitbit Charge synger på siste verset. Jeg har vært veldig fornøyd med den, men kunne tenke meg å teste noe annet nå.

Viktig, ikke nødvendigvis i rekkefølge, men biten med stressmestring er viktig.
Skritteller
Søvnregistrering
SpO2
Puls
EKG
Stressmanagement

Ikke viktig:
Trenger ikke få varslinger fra telefonen inn på telefonen
Trenger ikke GPS, musikk, betalingsmulighet osv

Ønsker meg noe i gull, mulighet for å bytte reimer er et pluss.

Både Polar, Garmin, Fitbit og Apple møter behovene mine i forskjellige klokker, men har noen erfaringer med de forskjellige klokkene, og appene som hører til?
Jeg synes Fitbit har vært ok, men for å utnytte alle egenskapene til klokkene bør man ha betalingsabonnement, er det noen av de andre appene som ikke krever det?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 16:50   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Jeg har AppleWatch og har ingen betalingsabbonnement på apper. Jeg bruker trenings- og helseappen som følger med. Den er også veldig god på puls og EKG (sjekket og godkjent av hjertefysio), og varslet riktig om rymteforstyrrelse. Den ligger også tilnærmet riktig på anslag av O2max, sjekket mot belastningstest.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 18:03   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Jeg har Garmin Vivomove luxe og betaler ikke noe abb. Jeg synes ikke den er like brukervennlig som Fitbit, men den er mye mer holdbar, Fitbitene måtte jo ha ny reim "hele tiden".

Jeg bruker den til søvn, stress, skritteller og puls. Ja, og klokke.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 18:39   #4
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.460
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Jeg har Polar ignite, den første versjonen. Har ikke SP02, EKG og jeg er usikker på stressmestring. Er generelt fornøyd med klokka, det jeg liker godt er at den har treningsprofiler for de gruppetimene jeg går på. Men jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe ny polarklokke når denne dør. Da vil jeg nok ha Apple.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 20:40   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har Garmin Vivomove luxe og betaler ikke noe abb. Jeg synes ikke den er like brukervennlig som Fitbit, men den er mye mer holdbar, Fitbitene måtte jo ha ny reim "hele tiden".

Jeg bruker den til søvn, stress, skritteller og puls. Ja, og klokke.

Jeg har sett på Gamin Vivomove Style, og den er vel i prinsippet lik Luxe. Jeg er dog usikker på om jeg vil ha en sånn type hybridklokke, eller om jeg vil ha en med en mer digital skjerm.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 20:41   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har AppleWatch og har ingen betalingsabbonnement på apper. Jeg bruker trenings- og helseappen som følger med. Den er også veldig god på puls og EKG (sjekket og godkjent av hjertefysio), og varslet riktig om rymteforstyrrelse. Den ligger også tilnærmet riktig på anslag av O2max, sjekket mot belastningstest.

Har den sånn stressmestringsregistrering? Eller anbefaler trening basert p hvordan du har sovet på natten?

Ankepunktet mot AppleWatch er batteritiden....

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 20:41   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg har Polar ignite, den første versjonen. Har ikke SP02, EKG og jeg er usikker på stressmestring. Er generelt fornøyd med klokka, det jeg liker godt er at den har treningsprofiler for de gruppetimene jeg går på. Men jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe ny polarklokke når denne dør. Da vil jeg nok ha Apple.

Ok, greit å vite, jeg har tittet på en Polar Ignite 3, men jeg får google litt mer før jeg bestemmer meg!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 20:45   #8
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Ankepunktet mot AppleWatch er batteritiden....

.. og så kan visst ikke Apple Watch telle antall etasjer/høyde.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 21:27   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

.. og så kan visst ikke Apple Watch telle antall etasjer/høyde.

�� Min teller antall trapper gått, og høydemeter på fjelltur f eks. Og min er gammel.

Gerbera: Den har noe stressmestring og anbefaler pusteøvelser og aktivitet etc, men jeg har alltid hatt alt sånt avskrudd. Jeg hadde så veldig lav puls da jeg var syk, og den skulle stadig ha meg opp og hoppe. Søvnregistrering er også avskrudd. Jeg er oppe 3-5 ganger pr natt, jeg trenger ikke vite hvor ille det er.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 21:35   #10
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Det jeg ikke liker med søvnregistreringen med min Garmin er at at tror jeg sovner når jeg er våknen. Ja, jeg har lagt meg, ja, jeg ligger i ro, men jeg sover ike før halv to selv om jeg la meg midnatt!! Og ja, jeg våknet kl 7.30 selv om jeg ikke sto opp før 8.15.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 21:37   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Har den sånn stressmestringsregistrering? Eller anbefaler trening basert p hvordan du har sovet på natten?

Ankepunktet mot AppleWatch er batteritiden....

Min baserer seg mest på puls tror jeg. Og noe på søvn, men den kan påstå at jeg har mye energi selv om jeg har sovet lite.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 23:55   #12
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

�� Min teller antall trapper gått, og høydemeter på fjelltur f eks. Og min er gammel.

Gerbera: Den har noe stressmestring og anbefaler pusteøvelser og aktivitet etc, men jeg har alltid hatt alt sånt avskrudd. Jeg hadde så veldig lav puls da jeg var syk, og den skulle stadig ha meg opp og hoppe. Søvnregistrering er også avskrudd. Jeg er oppe 3-5 ganger pr natt, jeg trenger ikke vite hvor ille det er.

Sant Jeg kommer neppe til å sette i gang med massiv styrketrening selv om klokka sier kroppen er klar for det, men jeg skulle hatt litt hjelp til den stressmestringsbiten.

Hvor ofte lader du?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 23:56   #13
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Jeg bestilte ved en feil 5 reimer til Fitbit i fjor, så reimer kan jeg alltids bytte ut

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-22, 10:09   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Jeg har en Garmin vivoactive 4s som jeg er fornøyd med. Den har stressmåling, body battery og søvnmåling. Body battery føler jeg stemmer rimelig godt. Søvnmålingen sier at jeg sover når jeg ligger i sengen og puster rolig, så ikke så nøye der. Sier i fra om stress og når man bør røre på seg. Kan måle pulsoksymetri eller hva det nå heter også, men det krever mye strøm.

Jeg byttet fra fitbit og er fornøyd med det. Litt mindre intuitiv app, men mer holdbar og virker «seriøs». Ingen ekstra betalingsabb så vidt jeg vet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-22, 14:49   #15
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har en Garmin vivoactive 4s som jeg er fornøyd med. Den har stressmåling, body battery og søvnmåling. Body battery føler jeg stemmer rimelig godt. Søvnmålingen sier at jeg sover når jeg ligger i sengen og puster rolig, så ikke så nøye der. Sier i fra om stress og når man bør røre på seg. Kan måle pulsoksymetri eller hva det nå heter også, men det krever mye strøm.

Jeg byttet fra fitbit og er fornøyd med det. Litt mindre intuitiv app, men mer holdbar og virker «seriøs». Ingen ekstra betalingsabb så vidt jeg vet.

Kan si meg enig i alt. Jeg har skrudd av O2-greien pga samme årsak, og har også skrudd av at jeg bør bevege meg. Jeg hører ikke på den likevel.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-12-22, 17:10   #16
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

�� Min teller antall trapper gått, og høydemeter på fjelltur f eks. Og min er gammel.

Beklager, jeg blandet fullstendig her! Det var ikke trapper som var problemet for Apple Watch. Det Apple Watch mangler, er mulighet for å gi beskjed om at man skal gå 250 skritt hver time, som er en funksjon som Fitbit har.

Det er flere av de nyeste Fitbit-trackerene som ikke teller trapper, og det var der jeg blandet! Jeg har Charge 3, som teller trapper, men Charge 5 teller ikke.

Får slite med den gamle versjonen, da!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-22, 19:32   #17
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kan si meg enig i alt. Jeg har skrudd av O2-greien pga samme årsak, og har også skrudd av at jeg bør bevege meg. Jeg hører ikke på den likevel.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 13:19   #18
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.460
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Ok, greit å vite, jeg har tittet på en Polar Ignite 3, men jeg får google litt mer før jeg bestemmer meg!

Den anbefaler ulike treningstyper basert på hva du har trent i det siste og den sier noe om hvor klar du er for trening basert på registrert søvn.

Jeg hører ikke på noe av det den sier.....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 15:40   #19
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Den anbefaler ulike treningstyper basert på hva du har trent i det siste og den sier noe om hvor klar du er for trening basert på registrert søvn.

Jeg hører ikke på noe av det den sier.....

Jeg har Ignite 2 og hører heller ikke så nøye på hva den sier. Men den er driftsstabil og logger alle de treningstypene jeg bruker. Ser innom delen med søvn av og til for den er ganske interessant. Stressmestring har jeg ikke brukt den til, bare sett de der meldingene ogm at nå har bør du ta ei rolig økt etc. Den er best til å logge trening og aktivitet. Så fornøyd med den til mitt bruk.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-23, 01:02   #20
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Polar, Garmin, Fitbit, Applewatch?

Å hjelpes meg, jeg kjøpte meg en Apple Watch. Altfor dyrt i forhold til min bruk, men jeg elsker den allerede. Og strever som en gal med å få skrudd av alle varsler og slettet apper

Tusen takk for alle tips og innspill!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no