Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva kan være galt med lysene på badet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-18, 21:14   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Hva kan være galt med lysene på badet?

På badet har jeg i taket en lampe med 3 stk spotpærer, (ille sånne spotter i taket altså, men mener de hwter spotpærer) halogen. Over speilet er det to små pærer. Jeg skiftet en eller to av spotpærene for kort tid siden. I dag virker det som alle pærene har gått, men det som er at alle,både de i taket og de over speilet, yser svakt. Da tenker jeg at det ikke er en gåen pære som er problemet, da ville den ene bare vært mørk. (Som halvparten av spotpærene leiligheten var da jeg tok over, og det er mange av de her).
Forslag til hva som kan forårsake dette? Det er nesten så pærene så knapt gløder, avgir bare svakt lys. Det er ikke dimmer på badet.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 21:18   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?

Det er kanskje en transformator som fordeler strøm til lampene, som er i ferd med å ryke?

#BTDT

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 21:26   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er kanskje en transformator som fordeler strøm til lampene, som er i ferd med å ryke?

#BTDT

Jeg glemte å si at jeg ikke vil ha svar som koster myyyye. Transformator. Hvor er noe slikt i bygget da?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 21:35   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?

Hos oss var det inni skapet - men det gjaldt både lampene i taket og på speilet samtidig? Da høres det ut som noen annet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 22:05   #5
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?

Jeg skjønner egentlig mindre og mindre.

Jeg har et ventilasjonsanlegg som heter Villavent. Det har jeg et betjeningspanel hvor jeg kan øke og minske hastigheten på systemet og hvor jeg kan velge mellom tre innstillinger for hvilken temperatur luften skal gjenvinnes i. Eller noe. Det er varmegjenvinning systemet foretar seg. Men, ved valgene for lav, medium eller høy for temperatur så er det også en lampe som begynner å lyse når "varmegjenvinning fra avtrekksluften ikke er tilstrekkelig for å oppnå tilstrekkelig innstilt lufttemperatur, da kobles elektrisk vaemebatteri inn automatisk. Lampesignal lyser når varmebatteriet er innkoblet". Det jeg oppdaget nå er at den begynte å lyse etter at lysene på badet sto på. Da jeg sli av slukket også lampen. Hvordan i all verden kam lyset på badet ha noen forbindelse med dette varmebatteriet?? Nå klør jeg meg skikkelig i huet....

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 22:24   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?

Høres ut som en jobb for elektriker. Må da være noe med spenningen i huset?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 22:24   #7
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?

Æsj!!! Slikt tull gidder jeg jo ikke. Har jo akkurat tatt over her jo! Hrmf! Noen sjangse for at om det viser seg å være det At jeg kan klage til forrige eier? Det er forøvrig kun på badet det er slik. Fungerer som det skal ellers.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 22:30   #8
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kan være galt med lysene på badet?

Finner også info om ting som kan være feil om den aktuelle kampen blinker. Det gjorde den ikke. Den lyste konstant. Det står det ikke noe om i heftet jeg har.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no