Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Gavetips til svigerinne

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-06, 20:27   #1
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Gavetips til svigerinne

Svigerinnen min fyller 31 denne måneden og vi sliter med å finne på gave til henne. Jeg tør ikke kjøpe hverken DVD eller musikk for det er så mye hun ikke liker. Jeg vil heller ikke kjøpe kosmetikk. Hun er veldig bevisst på hva hun bruker, så da må jeg begynne å grave og spørre.
Så hva kan jeg finne på? Gaven skal koste ca 300 kroner.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 20:31   #2
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gavetips til svigerinne

Hva med å kjøpe en god bok, et gavekort på et passende sted, en time til fotpleie/håndpleie, lage gavekort på tjenester fra dere (for eksempel et klippekort med en hjemmelaget middag, en husvask, en barnepass, en rødvinsaften... bare fantasien som stopper dere), kjøpe vin, ta henne med ut på shopping så hun kan velge gaven selv. Mange muligheter. Håper dere finner noe som passer.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 20:31   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gavetips til svigerinne

Nå minnet du meg på den tråden jeg skulle starte i dag. Hva med billetter til kino og godteripenger? Teaterbillett sammen med deg for en jentekveld? Kjøp noe hun kan bruke opp.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 20:33   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips til svigerinne

Er jo utrolig mange fine SMYKKER å kjøpe nå !

Finner mye fint til rundt 300 kr der.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no