Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Drukning ser ikke ut som drukning

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-10, 20:35   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Takk for viktig påminnelse, og info om sekundær drukning. Det har jeg ikke tenkt så mye over.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:39   #42
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Fikk meg en tankevekker nå jeg.. Tusen takk!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:44   #43
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har sett en del på Bondi Beach av varierte årsaker (), og har flere ganger tenkt at de kanskje "overreagerer" litt når de sier at noen sliter i vannet, for deretter å kaste seg uti (med sine brune og stramme kropper ). Men det får alltid rett, og det stemmer bra at det ikke ser veldig dramatisk ut når noen er i ferd med å drukne.

Ja dette har jeg også tenkt på.. Har tenkt at herregud, hvorfor hiver de seg ut i når noen bare plasker og svømmer litt rundt. hehe.. men nåååå skjøner jeg jooo..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:47   #44
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Er det så mange som ikke visste om dette? :oppriktig småsjokkert:
Går folk virkelig rundt og tror at alle som drukner rekker å rope om hjelp og at det er et veldig spetakkel?

Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer, altså. Jeg var ikke klar over at det var det som var den gjengse oppfatningen.
:innser at jeg har fått mer livredning inn med morsmelken enn jeg ante:

Veldig viktig tråd, HP! Det er tross alt høysesong for drukningsulykker.

Ja oppriktig så trodde jeg det at man plasket og veivet og hylte hjeeeeelp...

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 16:36   #45
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Jeg tipset BT om denne tråden når den ble postet og etterlyste en artikkel om temaet, den kom i dag: http://www.bt.no/nyheter/innenriks/D...e-1125640.html

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 16:42   #46
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Så bra!!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 16:51   #47
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg tipset BT om denne tråden når den ble postet og etterlyste en artikkel om temaet, den kom i dag: http://www.bt.no/nyheter/innenriks/D...e-1125640.html

Veldig bra!

La ut lenke på FB så kan man jo håpe noen gidder å lese den.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 15:17   #48
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Dytter denne opp for å vise at FP (og HP) er way ahead Facebook, jfr. annen tråd om samme tema, som også verserer på Facebook.
Ikke at det er en dum ting at dette taes opp på nytt, for all del!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 00:19   #49
Villavest
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 8
Villavest har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Drukning ser ikke ut som drukning

Nyttig info! Takk

Villavest er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no