Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Noenlunde rimelig rettetang?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-11, 17:57   #1
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Noenlunde rimelig rettetang?

Jeg klipte av meg halve håret i dag, og endelig, for første gang på omtrent fem år, er jeg fornøyd med frisyren. "Problemet" er at frisøren brukte rettetang, og jeg innser at jeg muligens må investere i en slik

Frisøren dro selvfølgelig fram den fantastiske GHD-greia til 2000 kroner. Det er MYE over det jeg kan tenke meg å legge ut for en rettetang. Jeg har søkt litt her inne, men da er det GHD som kommer opp, og jeg vil veldig gjerne ha et (mye) billigere alternativ. Det er absolutt ikke aktuelt å bruke mer enn en tusenlapp.

Noen som kan anbefale meg noe? Jeg har fall, ikke krøller, håret er nå skulderlangt og etter groteske omganger med tynnesaks normalt tykt.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 18:30   #2
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noenlunde rimelig rettetang?


Denne, for eksempel? Den har "avansert ioniseringsteknologi" hva nå enn det er, og nanoglide kjeramiske plater. Kan det være et alternativ?

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 18:37   #3
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noenlunde rimelig rettetang?

Vi må jo selvfølgelig få se bilde av den nye frisyren.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 18:57   #4
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noenlunde rimelig rettetang?

For 1027,95 kr får du GHD fra www.feelunique.com. inkludert porto . Toll og tull betaler du, men du scanner inn kvitteringen og sender den til feelunique som betaler tilbake alle dine ekstrautgifter.
Alt du leser om fortreffeligheten til denne tangen er sant, den er supergod, så hvis du kan bruke en tusenlapp ville jeg ikke engang vurdert andre.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:27   #5
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noenlunde rimelig rettetang?

Jeg er veldig fornøyd med min fra Remington. Kjøpt på Ellos, med avslag (30% på din favorittvare) ble den veldig rimlig.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 11:27   #6
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noenlunde rimelig rettetang?

Da har man sovet en natt med nyefrisyren, og jeg kan konstantere at det ikke kommer på tale å bestille fra utlandet. Rettetang må i hus i dag, gitt :lykketroll:

Mener jeg så remington i går, så jeg får se nærmere på den. Om rettetangen blir flittig brukt, og den jeg kjøper ikke holder mål, så får jeg heller kjøpe GHD.

Bilde av frisyren blir det nok dessverre ikke, da Slaraffens vinteransikt ikke er visbart på nett...

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no