Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Myk babybørste?? Hvor finner vi det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-14, 11:00   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Myk babybørste?? Hvor finner vi det?

poster for første gang i jåleforumet...

Mitt lille lykketroll på 3 mnd har masse hår. Det er sjarmerende når det står til alle kanter, men av og til vil vi gre det litt. I tillegg begynner det faktisk å bli flokete bak.

Jeg trålet hele senteret i går uten å finne (jeg spurte riktignok ikke alle steder). I dag var jeg innom apoteket, men de hadde heller ikke.

Den ene babybutikken hadde ikke inne nå. Er dårlig med babybutikker her i byen.

Hjelp meg og snuppa!!!

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 11:03   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Myk babybørste??? Hvor finner vi det?

kanskje tangle teaser kan funke? den er ikke myk, men den er veldig snill mot floker og får faktisk gredd de ut. Vi har en billig fra Kiwi, men den originale koster litt mer. Google hjelper deg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 11:03   #3
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Myk babybørste??? Hvor finner vi det?

Feelunique:
http://www.feelunique.com/p/Kent-Bab...h-and-comb-set
http://www.feelunique.com/p/Kent-Bab...-bristle-brush

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 11:17   #4
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Myk babybørste??? Hvor finner vi det?

Mine har hver sin Tangle Teezer, funker bra på babyhår



Selges på Boots apotek, Babyshop, Enklere liv og endel nettbutikker

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 11:29   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Myk babybørste??? Hvor finner vi det?

Vi hadde noe som lignet dette kjøpt på apotek. En myk børste og en kam.

http://www.babynature.dk/beabe-haarb...lilla-og-rosa/

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 12:54   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Myk babybørste??? Hvor finner vi det?

Mine store jenter har slike tangleteezer, men jeg synes de virker stive og harde for et babyhode. Jeg vet de funker på de med ikke altfor tykt hår. Virker iallefall godt på det ytterste håret. Ikke så godt for det underste. Mellomsøster har så tykt at det ikke funker.

Er slik med myk bust jeg ønsker, slik har katten nesten... Helst ikke bruke den på henne.

Spørs om det må bli nettbutikk lell.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 23:42   #7
Solvår
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 65
Solvår har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Myk babybørste??? Hvor finner vi det?

jeg har kjøpt på apoteket. http://www.apotek1.no/produkter/baby...-1sett-868088p

Solvår er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 23:58   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Myk babybørste??? Hvor finner vi det?

Tangle teezer er ubrukelig. :bidrar:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-14, 08:12   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.539
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Myk babybørste??? Hvor finner vi det?

Opprinnelig lagt inn av Solvår, her.

jeg har kjøpt på apoteket. http://www.apotek1.no/produkter/baby...-1sett-868088p


Noe sånn har vi også hatt til våre når de var små.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Tangle teezer er ubrukelig. :bidrar:

til baby eller generelt? Lurte liksom på det til hun på snart fire, med tupperte floker i bakhodet etter ei vanlig natt...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-14, 08:23   #10
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Myk babybørste??? Hvor finner vi det?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Noe sånn har vi også hatt til våre når de var små.



til baby eller generelt? Lurte liksom på det til hun på snart fire, med tupperte floker i bakhodet etter ei vanlig natt...

Min yngste med tynt fint hår har brukt tangle teezer, det var enklere for henne, men jeg synes det ble igjen for mye hår i børsten. På eldste snupp med tykkere hår tar tangle teezer kun overhåret, flokene er igjen innerst.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-14, 08:23   #11
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Myk babybørste??? Hvor finner vi det?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.



til baby eller generelt? Lurte liksom på det til hun på snart fire, med tupperte floker i bakhodet etter ei vanlig natt...

Har en tynt hår fungerer de, men tar bare ytterste laget om barnet har tykt hår.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-14, 08:24   #12
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Myk babybørste??? Hvor finner vi det?

Uten Tangle Teezer hadde jeg klipt datteren min kort for lenge siden. Den fungerer svært godt for henne. Mykt, nordisk hår med krøller. Og hårsår jente.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-14, 08:24   #13
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Myk babybørste??? Hvor finner vi det?

Og vi grer i lag.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no