Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Clarisonic Mia2

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-14, 01:23   #1
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Clarisonic Mia2

Hei

Er det noen som har prøvd denne rensebørsten? Har fått en slik i gave til jul av mine foreldre, og er litt usikker på om jeg skal ta den i bruk eller bytte den. I utgangspunktet synes jeg den virker stas, men så har jeg en slik rensebørste fra før (av merket Oil of Ulay, som jeg kjøpte i USA for et par år siden), og er litt usikker på om det egentlig er noen forskjell å snakke om...?

Skal selvsagt google litt, men alltid kjekt å høre her inne. Her finnes det jo ALLTID noen som har erfaringer å dele.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 00:11   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Clarisonic Mia2

Jeg har en Clarisonic Pro. Bruker den på hele kroppen. Ansiktet er den også fin til, men bare med sensitive hodet. Hodene kjøper du billigst på Ebay.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 11:59   #3
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Clarisonic Mia2

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg har en Clarisonic Pro. Bruker den på hele kroppen. Ansiktet er den også fin til, men bare med sensitive hodet. Hodene kjøper du billigst på Ebay.


Takk for svar. Har du prøvd andre hoder til ansiktet som du ikke var fornøyd med? Eller misforstod jeg deg nå tro?

Jeg endte opp med å åpne pakken og prøve rensebørsten. Har prøvd den i 2 dager nå, med det sensitive-hodet som følger med, og så langt er jeg fornøyd må jeg si. Men jeg føler definitivt at jeg trenger mer enn et par dager før jeg gjør en endelig konklusjon.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 12:03   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Clarisonic Mia2

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Takk for svar. Har du prøvd andre hoder til ansiktet som du ikke var fornøyd med? Eller misforstod jeg deg nå tro?

Jeg endte opp med å åpne pakken og prøve rensebørsten. Har prøvd den i 2 dager nå, med det sensitive-hodet som følger med, og så langt er jeg fornøyd må jeg si. Men jeg føler definitivt at jeg trenger mer enn et par dager før jeg gjør en endelig konklusjon.

Ja, det var et "deep cleansing" hoved som ble alt for irriterende. På albuene og skinnebenene (de deler av kroppen som jeg ellers mest bruker den på) bruker jeg en spesial kroppsbørste som er hårdere enn ansiktsbørstene.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 17:16   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Clarisonic Mia2

Jeg har en slik, men jeg bruker den visst bare til ansiktet. Bytter dere børster, dere som bruker den på kroppen også? Eller bruker dere den kun på kroppen? (Ikke at ikke fjeset er en del av kroppen, men altså :P)

Min har fått ligge ubrukt i lengre tid, helt til jeg ryddet baderomsskuffer og fant et nytt, ubrukt hode. Det gamle så ganske udelikat ut.

Kjøpe hoder på ebay var et godt tips! De er jo svindyre i butikk.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no