Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Din beste cc/BB-cream?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-14, 15:17   #21
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Eg kjøpte Smash Box sin CC-cream, og ser ut som eit spøkelse. Reknar med det skuldast feil farge.

Clinique sin tåler eg ikkje. Den svir i huden!

Vichy er den beste eg har prøvd, men Garniere sin er også ok.

__________________
Bergensis

Sist redigert av Bergensis : 20-10-14 kl 12:41.
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-14, 23:22   #22
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Hva mener du, ble du blek? Feil nyanse da?

Nja, jeg tror kanskje at det føltes litt tykt ut det laget. Jeg følte det var en litt dårlig brunkrem fra ungdommen. Og huden ble klissete og det kan jeg ikke fordra.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-14, 11:47   #23
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

CC-kremer skal være fargekorrigerende, og skal derfor dekke mindre, men for eksempel jevne ut rødhet, gusten hud osv.

Jeg liker ikke følelsen av kliss på huden, så jeg foretrekker heller å bruke et lett lag mineralfoundation eller annen pudderfoundation, for eksempel Lily Lolo, som er ganske rimelig, og som har fine farger for lys hud.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-14, 11:47   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Jeg bruker REN BB Cream, rangert som nr 10 i linken til Frukt. I lys av denne tråden fikk jeg lyst til å bruke den på skogstur i går, riktignok eneste sminke. Den kjennes og føles ikke på huden, jeg tror ikke den gir skille.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-14, 12:10   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Jeg bruker DayWear Sheer Tint Release Moisturizer SPF 15 fra Estée Lauder etter anbefaling her på FP for noen år siden.

Den gir ikke farge, men korrigerer slik at hudfargen blir jevn. Jeg har også relativt ålreit hud, og synes denne er helt super.

Utenpå der tar jeg litt solpudder. Jeg får tilbakemeldinger på at jeg "ser så frisk og naturlig" ut, og det er jo nesten akkurat det jeg ønsker å oppnå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-14, 15:15   #26
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Jeg fikk denne i en Glossybox, og falt pladask! Dekker ikke like mye som en bb-cream, men gir en frisk glød og jevner ut hudtonen. Perfekt på "sminkefrie" dager.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-14, 13:48   #27
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.


Den har jeg også, er fornøyd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-14, 16:44   #28
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Bruker samme som Tjorven. BB kremene er nok litt mer dekkende enn denne.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-14, 18:56   #29
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Brukar de denne omkring augene også?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-15, 11:57   #30
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg fikk denne i en Glossybox, og falt pladask! Dekker ikke like mye som en bb-cream, men gir en frisk glød og jevner ut hudtonen. Perfekt på "sminkefrie" dager.


Glossy box?? :fundere:

Og beklager at jeg drar opp gamle tråder her. Holder viset på å komme ut av ammetåka her...

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-15, 12:43   #31
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

www.glossybox.no

Veldig gøy og få pakke i posten hver måned. Jeg har dog avsluttet abonnementet til fordel for Happybox. (www.happybox.no)

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-15, 19:08   #32
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

www.glossybox.no

Veldig gøy og få pakke i posten hver måned. Jeg har dog avsluttet abonnementet til fordel for Happybox. (www.happybox.no)


OI! Høres jo umiddelbart forlokkende ut, men det følger ingen forpliktelser med annet enn abbonnementet på noen av disse? Jeg blir både fascinert/nysgjerrig og mistenksom av sånt, så kjekt å høre fra deg som har erfaringer.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-15, 19:25   #33
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

L'oreal sin CC-krem er uovertruffen.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 00:00   #34
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

OI! Høres jo umiddelbart forlokkende ut, men det følger ingen forpliktelser med annet enn abbonnementet på noen av disse? Jeg blir både fascinert/nysgjerrig og mistenksom av sånt, så kjekt å høre fra deg som har erfaringer.

Nei, ingen forpliktelser. Det er rett og slett en liten goodiebag i posten med jevne mellomrom. Jeg gikk over til happybox i stedet. Den kommer hver halvår, men har bare full size-produkter, og ikke vareprøver som glossybox har.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 00:29   #35
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Jeg bruker Origins, som vel da er en BB krem, man ser bare fresh ut og ikke synlig at man har på en krem.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 09:19   #36
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Eg trudde det var ei cottage cheese-oppskrift.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 09:40   #37
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg trudde det var ei cottage cheese-oppskrift.

Jeg tenker cream cheese brownie hver gang jeg ser overskriften.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 10:16   #38
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg bruker REN BB Cream, rangert som nr 10 i linken til Frukt. I lys av denne tråden fikk jeg lyst til å bruke den på skogstur i går, riktignok eneste sminke. Den kjennes og føles ikke på huden, jeg tror ikke den gir skille.

REN BB gikk i søpla fordi jeg fikk små gule kviser. Hadde det ikke før bruk, og ikke etter at jeg sluttet med REN BB.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 16:37   #39
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Det som er fint med L'oreal sin, er at den tilpasser seg hudens farge. Bruker kremrougen i samme serie også. Huden blir fin uten at jeg føler meg sminket.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 17:54   #40
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Din beste cc/BB-cream?

Jeg har art deco sin, kjøpt på vita og er fornøyd.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no