Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

En undersøkelse om hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Spørsmål om hår!
Aldri hatt langt hår, jeg 8 3,94%
Hadde vel langt hår en eller annen gang, hatt det kort for det meste 16 7,88%
Hadde langt hår da jeg var veldig ung&lovende, hatt det kort siden 15 7,39%
Hadde langt lenge, men klippet meg før jeg fikk barn 10 4,93%
Hadde langt lenge, klippet meg mens barna var små 31 15,27%
Har langt nå, skal kaaanskje klippe meg 15 7,39%
Har langt hår, men skal ikke klippe meg, nei! 90 44,33%
Har ikke tenkt over mitt lange hår. Hvem vet? 15 7,39%
Jeg er mann, har langt hår, og skal selvfølgelig beholde det sånn 1 0,49%
Jeg er mann, har langt hår og vurderer å klippe meg 0 0%
Jeg er mann, hadde langt hår, men det er kort nå 1 0,49%
Jeg er mann, og har aldri hatt langt hår 2 0,99%
Jippi, snart jul! 15 7,39%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-11, 15:51   #121
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg har langt hår og ønsker å klippe meg. Hovedsaklig fordi håret på vinteren blir elektrisk og flatt, samtidig som jeg røyter avsindig mye. Jeg synes også kort hår er mer typete og stilig på de fleste damer. Jeg føler meg kjedelig med langt, krøllete hår. Mannen derimot, griner blod hvis jeg klipper håret.

Er du gal? Du har DE nydeligste, blanke krøllene, og sammen med den nesten irriterende vakre huden din så bidrar de virkelig til det veldig fine og fresje utseendet ditt.

(jeg sa 40-årskrise, ja?)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 16:18   #122
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Jeg har alltid hatt langt hår, har det fremdeles og har ingen planer om å klippe det kort. Lengden varierer fra skulderlangt til kjempelangt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 16:29   #123
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Eg fekk langt hår etter at eg fekk barn. Dvs. eg har alltid hatt det kort, men som småbarnsmor med dårlig økonomi hadde eg ikkje tid eller pengar til å klippe meg. Det berre grodde ut, og såg ikkje bra ut. Sånn var det i nokre år, men nå har eg klipt det i ein slags glatt blob som ikkje er så veldig lang. Er godt fornøgd.

Eg syns i grunn dei fleste kler kort hår betre enn langt hår. Og så framhevar det ansiktet meir - og ein får fram blikket meir. Syns eg da

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 02:59   #124
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En undersøkelse om hår

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Har halvlangt, oppklippet hår.
Hvorfor er det forresten galt å være gøy på håret? Jeg synes generelt mange voksne damer kler det bedre enn halvlangt hår som de ikke har gjort noe som helst med.
Og hva er "gøy på håret?" Kort på den ene og langt på den andre siden? Lilla striper?

Vel, det er vel ikke noe mer galt i det enn i andre ting, det er bare at jeg ikke liker det. Jeg synes det kan bli mer voksent med en "morsom" klipp og en "morsom" farge med "morsomme" striper enn langt hår. Agenten mener omvendt. Sånn er det.

Det er jo veldig forskjell på hvilken stil man har ellers også, så klart. Og hva man gjør ut av det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 06-02-11 kl 08:56.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no