Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ønsker meg en fin og klassisk klokke - tips?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-11, 12:25   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Ønsker meg en fin og klassisk klokke - tips?

Hivlken klokkke har du?
Klokken min som jeg fikk til 20-årsdagen har blitt ødelagt. Jeg skal ønske meg en ny til bursdagen, og ser for meg noe som er klassisk nok til å vare i nye 15 år. Jeg har en pulsklokk som er vanntett etc og dekker det behovet, så denne skal være en som skal brukes til alt annet enn sport.

Jeg liker ikke gull/ gullfarge på klokker, men stål og hvitt liker jeg. Noen som har noen fine forslag? Aner ikke hva en klokke koster nutildags, men opp til 5' skal vel kanskje gå greit. Tar gjerne forslag på andre også som er litt dyrere, som jeg kan se etter i utlandet/ bruktmarkedet.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:31   #2
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.556
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ønsker meg en fin og klassisk klokke - tips?

Jeg syns Tag Heuer har endel fine klokker, men de er kanskje dyrere?




__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:47   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker meg en fin og klassisk klokke - tips?

Fine, men jeg syns merket er for snobbete

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:51   #4
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.556
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ønsker meg en fin og klassisk klokke - tips?

Hvorfor det?
Mannen min har en Tag Heuer-klokke, og den er utrolig tidløs og stilren.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:56   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker meg en fin og klassisk klokke - tips?

Jeg har tre forskjellige Dyrberg Kern-klokker, de liker jeg veldig godt. Men det er sikkert ikke helt det du ser etter her. Norway Designs har noen fine og enkle klokker fra forskjellige merker, har jeg sett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:06   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker meg en fin og klassisk klokke - tips?




Jeg har denne Tag Heuer klokka. Jeg har aldri likt diamanter på klokker, men jeg er utrolig fornøyd med denne. Men jeg liker Tag Heuer klokker veldig godt. Har en til som jeg fikk for 11 år siden. Denne nye bare digger jeg! Men den er litt dyr, det er jeg enig i.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 13:09   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ønsker meg en fin og klassisk klokke - tips?

Jeg har en sort klokke fra Pierre Renoir jeg er veldig glad i.
Ikke kjempedyr, og tidløs vil jeg si. Ga vel 4500,- eller noe sånt for den.
Dvs. jeg har ikke gitt en øre for den, for fikk den av svigers sist vi var i Tyrkia. Kjøpt hos en anerkjent gullsmed i Side.

Ripefri selvsagt. Kan ta bilde hvis du er interessert i å se.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:05   #8
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker meg en fin og klassisk klokke - tips?

Fossil har mange fine klokker som ikke er dyre. Feks denne

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:14   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker meg en fin og klassisk klokke - tips?

Jeg fikk denne fra Guess til min 35 års dag for "noen" år siden..


Veldig fornøyd med denne, men nå kjenner jeg at jeg har lyst på en ny - hvit klokke.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:45   #10
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker meg en fin og klassisk klokke - tips?

Jeg kjøpte en fra Michel Herbelin for 13 år siden og har ennå ikke gått lei av den. Ikke ulik denne.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:52   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker meg en fin og klassisk klokke - tips?

Den siste der var elegant! Skriv gjerne ca pris i tråden hvis dere vet

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 17:37   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker meg en fin og klassisk klokke - tips?

Min forrige klokke var også en Michel Herbelin, utrolig fin!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no