Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ikea Faktum-kjøkken

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-13, 09:03   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Ikea Faktum-kjøkken

Reise til syden til vinteren, eller bytte kjøkkenfronter?
Valgets kval.
Eg har eit 15 år gammalt Faktumkjøkken frå Ikea.Opprinnelig trekvitt,men seinare mala i kvitt.
Fordelen med Faktum er jo at ein kan variera i frontar og innmat, bytta litt etter kvart.
Nå er det komt nye stammer på Ikea, og eg lurer på om frontane de selger i dag, fortsatt vil passa til Faktum.Noken som veit?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 09:06   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea Faktum-kjøkken

Nei. Men du får tak i Faktum-fronter en stund til. Antagelig ikke i åresvis.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 09:07   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikea Faktum-kjøkken

Mannen nevnte det i går, at IKEA nå har kuttet ut mange av målene. Uten at jeg husker helt sikkert så er det vel 40,60 og 80 skapene de har beholdt i sortimentet sitt? Så om du har andre mål så får du vel ikke frontene til å passe utifra det nye sortimentet?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 09:15   #4
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ikea Faktum-kjøkken

Du kan få tak i FAKTUM- deler i to år til, mener jeg det sto.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 09:25   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikea Faktum-kjøkken

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Mannen nevnte det i går, at IKEA nå har kuttet ut mange av målene. Uten at jeg husker helt sikkert så er det vel 40,60 og 80 skapene de har beholdt i sortimentet sitt? Så om du har andre mål så får du vel ikke frontene til å passe utifra det nye sortimentet?

Jeg mener det sto at ingen av de nye frontene passer, siden høyden på skrogene også er endret. Men litt usikker.

Faktum må bestilles tror jeg, de finnes ikke i varehusene lenger,

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 09:26   #6
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea Faktum-kjøkken

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Du kan få tak i FAKTUM- deler i to år til, mener jeg det sto.

Det stemmer ja.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 09:40   #7
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ikea Faktum-kjøkken

Jeg er så fornøyd med at vi somlet sånn med kjøkkenbestillinga til nyhuset at vi ikke kjøpte FAKTUM.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 09:42   #8
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea Faktum-kjøkken

Dersom du har eit gammalt kjøkken ( faktum ) så må du no bestille. Det er ikkje noko av det nye som passar til det gamle.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 10:49   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea Faktum-kjøkken

Faktum leveres i 2 år til, men må bestilles. Så løp og kjøp før det er for sent.
Eller dra til HTH, de matcher Faktum.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 11:20   #10
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea Faktum-kjøkken

Det er visst forskjell på bestillingen før og etter 31/7 2013 også. Og frakt er dyrt. Prisen for 3 benkeskap var 1690 kroner. Etter 31/7-2013 kan man bestille 5 deler av gangen.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 16:22   #11
Mamma3
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 1
Mamma3 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ikea Faktum-kjøkken

jeg har kjøpt studio10 fronter til mitt ikea kjøkken. Det ble kjempe bra! Kjøpte de hos www.studioin.no

Mamma3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no