Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Clean Start, Dermalogica

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-14, 09:59   #41
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Clean Start, Dermalogica

Jeg ser ikke noe i veien for at en gutt kan bruke det, jeg tror ikke det er rettet spesielt mot jenter.

Det er ikke spesielt komplisert, han kan vaske ansiktet med denne:
http://www.dermalogica.com/breakout-..._start&start=5
Og bruke denne fuktighetskremen etterpå:
http://www.dermalogica.com/oil-clear..._start&start=8

Cauchy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-14, 10:45   #42
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Clean Start, Dermalogica

Cliniderm har en egen mann/gutte - serie;

http://www.apotek1.no/produkter/clin...-150ml-906349p
http://www.apotek1.no/produkter/clin...m-50ml-868367p

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-14, 10:52   #43
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clean Start, Dermalogica

Denne serien er fullstendig kjønnsnøytral, og kan helt fint brukes av en gutt hvis det trengs.

Jeg hadde en tråd om "hva som trengs" for en liten tid tilbake. Min 9-åring (snart 10) har begynt å få kviser. Huden hennes er foreløpig veldig barneaktig, synes jeg, men det kommer altså noen kviser også. Foreløpig vasker vi bare med klut og vann. Og så får vi se hvor lenge det holder.

Dette med sminke er et punkt hvor jeg har svelget kameler unna på høykant. Jeg kan nekte henne så mye jeg vil, men sminke seg gjør hun uansett. Og jeg har konstatert at jeg ikke orker å krangle om det også. (Det er nok av andre krangler å velge i, på punkter som for meg er fryktelig mye viktigere.) Jeg er egentlig veldig overrasket, for jeg kan ikke se at noen av venninnene hennes bruker sminke sånn til hverdags.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-14, 11:08   #44
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Clean Start, Dermalogica

Min snart-fjortis foretrekker servietter til sminkefjerning, Simple funker helt fint. Hun drar over ansiktet med litt ansiktsvann (blå fra Vichy) på kvelden. Men det har hun bare holdt på med et par år altså, ren klut og vann funker fint på minste fortsatt, også med en og annen kviselignende sak.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-14, 09:21   #45
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clean Start, Dermalogica

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette med sminke er et punkt hvor jeg har svelget kameler unna på høykant. Jeg kan nekte henne så mye jeg vil, men sminke seg gjør hun uansett. Og jeg har konstatert at jeg ikke orker å krangle om det også. (Det er nok av andre krangler å velge i, på punkter som for meg er fryktelig mye viktigere.)

Jeg er så enig så enig. Pick your battles etc. Jeg oppdaget dessuten at straks jeg gav opp så roet det seg betraktelig. Vi har noen ground rules da; når jeg sier nei så er det nei - sånn type penselskaper med besteforeldre som hadde fått hjerteinfarkt av synet blant annet. Det aksepterer hun, for jeg har forklart hvorfor.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no