Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-16, 00:00   #21
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Jeg følger med her siden jeg trenger verdens varmeste vintersko.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 00:22   #22
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

De der ser veldig gode ut, jeg klarer bare ikke å se for meg at den fine hvite ulla funker helt i barnehagens sølete uteliv.

Du får dem i sort, som de lange jeg viste over!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 00:26   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Takk for mange gode tips!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 21:50   #24
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

De var fine! Hvor selges de? Jeg trenger noe til vinteren.

Jeg vet ikke hvor de selges nå? Mine er vel 5 år gamle. Mener jeg kjøpte dem i en skobutikk i Bogstadveien. Koster vel et sted mellom 2500 og 3000,- tenker jeg.

Edit: Brandos og Footway har dem.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 21:51   #25
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

De der ser veldig gode ut, jeg klarer bare ikke å se for meg at den fine hvite ulla funker helt i barnehagens sølete uteliv.

Jeg btuker mine uten nedbretten sånn at all ull er vendt innover. De finnes i sort, grått og flere farger også.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 21:54   #26
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

De der ser veldig gode ut, jeg klarer bare ikke å se for meg at den fine hvite ulla funker helt i barnehagens sølete uteliv.

De brettes opp og snøres, da er ulla skjult. De er dessuten for varme til sølevær. Mine favoritter også. Jeg har brukt opp et par og ønsker meg nye. Jeg kjøpte Blackstone, men de er ikke i nærheten, men litt billigere.

Over den prisen HI ønsker, men verdt det fordi de har lang levetid og høy komfort.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-16, 07:13   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Ingenting er for varmt til sølevær her. Ofte veldig iskaldt og slapsete og mye vind.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-16, 20:59   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Mukluk ja, de er varme! Sjarmerende ukledelige også.

De er håpløse å kjøre bil med. Jeg synes ikke de var så innmari varme heller. Eldste arvet mine og da hun vokste ut av dem gav jeg dem til Fretex.

Så jeg må ha noe nytt.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-16, 09:49   #29
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Hva endte du med, Inagh? Jeg må kjøpe meg noen skikkelig gode og varme vinterstøvler jeg og.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-16, 10:50   #30
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Og vet noen hvor Mukluk'ene selges?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-16, 11:18   #31
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Og vet noen hvor Mukluk'ene selges?

Jeg har sett dem både hos Skoringen og Eurosko, samt de fleste nettbutikker som selger sko.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-16, 14:35   #32
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har sett dem både hos Skoringen og Eurosko, samt de fleste nettbutikker som selger sko.

Takk!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 20:54   #33
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Jeg vurderer disse. Har Ilse Jakobsen støvler med for til dager med slaps, så da funker kanskje disse til tørre kalde dager, Noen som har dem?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 20:58   #34
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Hva endte du med, Inagh? Jeg må kjøpe meg noen skikkelig gode og varme vinterstøvler jeg og.

Jeg endte opp med de (røde) fra Ilse Jacobsen, men ja de er fine, men akk, etter en spasertur til jobb i snøhaugland skjønte jeg fort at nei, de er aldeles ikke varme nok til å leike ute i snøen et par timer om dagen, så de får bli utenomjobb-støvler.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 21:10   #35
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Da jeg jobbet i barnehage hadde jeg vintersko fra ecco og timberland som var varme og gode. Felles for de var at de var ekte skinn, med pelsfor og relativt solide såler. Og alt blir varmere hvis man har plass til ekstra ullsåle i.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 21:24   #36
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Mukluk!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 21:44   #37
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg endte opp med de (røde) fra Ilse Jacobsen, men ja de er fine, men akk, etter en spasertur til jobb i snøhaugland skjønte jeg fort at nei, de er aldeles ikke varme nok til å leike ute i snøen et par timer om dagen, så de får bli utenomjobb-støvler.

Å, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet. Men så hører det med til historien at mine er litt i største laget, og passer best om jeg har et par tykke ullsokker inni. Da holder jeg meg varm gjennom det meste.

Men de er fin-fine, da, de røde.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-16, 00:05   #38
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

De er veldig fine, da!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 20:49   #39
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg vurderer disse. Har Ilse Jakobsen støvler med for til dager med slaps, så da funker kanskje disse til tørre kalde dager, Noen som har dem?

Litt sein svar, men jeg har hatt disse i et par år nå. Gode og myke å gå i, men det kommer fort snø og slaps oppi dem, og veldig varme er de ikke. De er best som til-og-fra bilen støvler. Skal jeg på lengre turer trenger jeg noe mer gedigent.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 21:41   #40
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garantert varme vinterstøvler - anbefalinger

På min leting etter Sorel til minsten så mener jeg at jeg så en type som hadde ull i den innersokken men nå finner jeg den ikke igjen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no