Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kveldsbuffet på Thon hotell terminus

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-16, 14:21   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Kveldsbuffet på Thon hotell terminus

Eg har slått meg laus og bestilt hotell i samband med at eg og jenta skal på MGP jr. Så ser eg at det er kveldsbuffet der, og det betyr jo kanskje at eg kan avbestille bordet eg har boka på Peppes, for då kan me ete på hotellet før me går til spektrum. Spørsmålet er: er desse buffeene gode? Eller er det det tragisk? Kan det erstatte eit måltid på Peppes som eg veit jenta har gledd seg til, i og med at det no vert overnatting?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 14:30   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kveldsbuffet på Thon hotell terminus

De hotellene jeg har vært på har vært helt ok. Litt varmmat, noe salat og vanlig brødmat. De pleier opplyse om kveldens meny, slik at du kan se om det er noe som er aktuelt for dere.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 14:35   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kveldsbuffet på Thon hotell terminus

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

De hotellene jeg har vært på har vært helt ok. Litt varmmat, noe salat og vanlig brødmat. De pleier opplyse om kveldens meny, slik at du kan se om det er noe som er aktuelt for dere.

Det hørtes jo ganske barnevennlig ut. Fleire med erfaringar?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 17:34   #4
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Kveldsbuffet på Thon hotell terminus

Var der for en måned siden og da var det den ene dagen noe kjøttgryte, chili con carne og salat. Kjøttet var ikke godt, men chili con carne var helt grei, og god salat. Var veldig rolig og god amosfære. så kan en kjøpe til annen drikke enn vann og boblevann som var på maskin.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 02:34   #5
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Kveldsbuffet på Thon hotell terminus

Tips: be om rom med badekar ved innsjekk. De er nyere og har større bad.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 09:41   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kveldsbuffet på Thon hotell terminus

Kan eg det da? Eg har jo allerede betalt for eit rom.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 14:14   #7
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kveldsbuffet på Thon hotell terminus

Klart du kan! Det er ikke forskjellig pris på rom med og uten badekar.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 20:57   #8
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Kveldsbuffet på Thon hotell terminus

Det er samme pris på rommene, så jada, det går fint. Jeg gjør det hele tiden, siden jeg er så glad i karbad og ikke har badekar hjemme.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 20:58   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kveldsbuffet på Thon hotell terminus

Håper dere koser dere!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 22:40   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kveldsbuffet på Thon hotell terminus

Ja, me koser oss! Det stod fårikål på kveldsmenyen i resepsjonen, og me fekk veldig god taco

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-16, 23:21   #11
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.676
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kveldsbuffet på Thon hotell terminus

Ble det rom med badekar da?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-11-16, 15:34   #12
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kveldsbuffet på Thon hotell terminus

Neida, eg liker ikkje å bade i badekar og me hadde kulere ting å drive med, som mgpjr. Hehehe. Men frokosten var eit eventyr. Fy søren, det var mye godt! Og vanvittige psykedeliske farger overalt på hotellet, veldig artig. Og fem minutt fra toget, og tretti meter fra spektrum. Deilig!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no