Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Logger dere av forumlivet når dere er i IRL?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-08, 20:51   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Logger dere av forumlivet når dere er i IRL?

Enkelte saker, tråder eller personer gjør noe med meg, slik at jeg tenker på dem etter at jeg har logget av. Flere ganger har jeg grublet og tenkt på ting folk har strevd med, eller fortalt, jeg har grått på andres vegne og blitt sint og lei meg.

Som regel går ikke saker og ting noe særlig inn på meg, men innimellom skjer det.

Hvordan er det med dere og opplevleser på forumet? Logger dere av både fysisk og psykisk hver kveld?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 20:52   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Eh, nei.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 20:56   #3
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Definitivt ikke! Forumet er en del av mitt RL liv vil jeg si, og er ikke noe som er "på liksom". Jeg lar meg berøre, uansett om det gjelder folk jeg kjenner godt eller ikke.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 20:58   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.325
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Forumet er mitt IRL.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 20:59   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Men jeg opplever at det er litt inkonsistens i spørsmålet i overskriften og spørsmålet i innlegget til HI, slik at når en leser bare overskriften så vil mitt innlegg misforstås.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:00   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Jeg logger absolutt ikke helt av, men det er ikke alle historier og personer jeg engasjerer meg i. Antakelig er det et fåtall som jeg av og til kan tenke på IRL fra tid til annen, og det er gjerne folk jeg har kjent over lang tid.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:01   #7
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Jeg tar med meg både store og små ting ut i virkeligheten. Hvis jeg ikke gjorde det vet jeg ikke om jeg hadde brydd meg om å være på forum. Litt betydning må det jo ha.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:05   #8
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

I dag spurte jeg medstudentene mine hva de trodde barnet til Märtha og Ari kom til å hete. De visste jo ikke at hun var gravid ...

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:06   #9
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

I dag lo jeg god av en diskusjon på radioen om torsken skal fredes eller ikke.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:09   #10
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.691
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

I dag lo jeg god av en diskusjon på radioen om torsken skal fredes eller ikke.



Selvfølgelig tar jeg med meg det som skjer her ut i RL! Noen av mine beste venner har jeg møtt på forum og.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:10   #11
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

I dag lo jeg god av en diskusjon på radioen om torsken skal fredes eller ikke.

Håper du ikke ringte inn og bidro med sterke meninger?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:11   #12
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Men jeg opplever at det er litt inkonsistens i spørsmålet i overskriften og spørsmålet i innlegget til HI, slik at når en leser bare overskriften så vil mitt innlegg misforstås.

Ja, det så jeg nå. Beklager, men tenkte at alle leste hovedinnlegget før de svarte.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:12   #13
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Definitivt ikke! Forumet er en del av mitt RL liv vil jeg si, og er ikke noe som er "på liksom". Jeg lar meg berøre, uansett om det gjelder folk jeg kjenner godt eller ikke.

Signerer Irma.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:12   #14
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Håper du ikke ringte inn og bidro med sterke meninger?

Nei, jeg synes fiskeren som argumenterte med at Petter Dass også likte torsken klarte seg så fint selv.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:13   #15
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Jeg reagerte ikke på det før jeg gikk inn for å lese for andre gang og så hvordan mitt svar kunne tolkes, jeg svarte på spørsmålet i HI.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:15   #16
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Nei, jeg synes fiskeren som argumenterte med at Petter Dass også likte torsken klarte seg så fint selv.

Hørtes ut som en FP-verdig debatt.

Når det gjelder HI, så jeg på Irma.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:46   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Jeg blir både rørt, provosert, glad og sint av forumet jeg. Men det går veldig opp og ned. Nå er jeg inne i en litt uengasjert periode.. der jeg følger lite med på debatter og jeg henger liksom ikke helt med. Men sånn er det vel å ha litenbaby i hus

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:49   #18
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Definitivt ikke! Forumet er en del av mitt RL liv vil jeg si, og er ikke noe som er "på liksom". Jeg lar meg berøre, uansett om det gjelder folk jeg kjenner godt eller ikke.

Samme her.

  Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:51   #19
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Enkelte saker, tråder eller personer gjør noe med meg, slik at jeg tenker på dem etter at jeg har logget av. Flere ganger har jeg grublet og tenkt på ting folk har strevd med, eller fortalt, jeg har grått på andres vegne og blitt sint og lei meg.

Som regel går ikke saker og ting noe særlig inn på meg, men innimellom skjer det.

Hvordan er det med dere og opplevleser på forumet? Logger dere av både fysisk og psykisk hver kveld?

Logger av både fysisk og psykisk.

  Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:54   #20
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Tar dere forumlivet med dere IRL?

Det hender titt å ofte det.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no