Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-17, 17:32   #101
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Men det er ikke en apokalypse.

Ikke i den opprinnelige betydningen av ordet, men den bibelske versjonen er vel neppe fortsatt den vanligste tolkningen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 17:38   #102
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig betyr det jo bare åpenbaring (eller enda mer bokstavelig «avdekking»). :belærer:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 17:43   #103
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg fikk ikke gehør for apokalypseargumentet mitt da vi snakket om vi skulle sette inn peis eller ikke. Og det til tross for at mannen har god innsikt i konsekvensene ved er langvarig strømbrudd.

Etter å ha lest masse om hvor overbelastet strømnettet i Oslo er, og brownouts hver eneste vinter når det var skikkelig kaldt, prøvde jeg å få Høvdingen til å bli med på å installere vedovn. Han argument i mot? Tok for stor plass. :Knegg: Seriøst, vi hørtes ut som Leif og broren. Nå har vi peis, og jeg er såre fornøyd.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men altså, en kortvarig pandemi med dødelig virus med lang inkubasjonstid er ikke urealistisk. Svartedauden, anyone? Spanskesyken?

Nei, men de kommer som regel ikke kastet på oss slik at vi trenger å ha hermetikk og gassgrill klar. Under Spanskesyken var det jo ikke zombieinvasjonstilstander, tross alt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 17:57   #104
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.



Nei, men de kommer som regel ikke kastet på oss slik at vi trenger å ha hermetikk og gassgrill klar. Under Spanskesyken var det jo ikke zombieinvasjonstilstander, tross alt.

Ikke ennå, nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 18:07   #105
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Har et par-tre bokser med mais, og en gammel boks med vikingmelk.
Så lite lagret i grunn. Vi hadde vel dødd sv matmangel etter en uke.
Men vi har vedovn med kokeplate, og vi vurderer faktisk solcellepanel på taket om et par år.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 18:17   #106
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Etter å ha lest masse om hvor overbelastet strømnettet i Oslo er, og brownouts hver eneste vinter når det var skikkelig kaldt, prøvde jeg å få Høvdingen til å bli med på å installere vedovn. Han argument i mot? Tok for stor plass. :Knegg: Seriøst, vi hørtes ut som Leif og broren. Nå har vi peis, og jeg er såre fornøyd.

Plassen er argumentet her også. Og det fra en mann som VET hvor sårbart strømnettet vårt er. Jaja. Vi får dra til noen som harcpeis, hvis det skulle skje noe.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 18:24   #107
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men du måtte faktisk oppdage det, du skjønte det ikke av deg selv?

Jeg er bestemt jeg, det er bare Floksa som tuller meg deg. Håper jeg, for hennes del.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 18:42   #108
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Etter å ha lest masse om hvor overbelastet strømnettet i Oslo er, og brownouts hver eneste vinter når det var skikkelig kaldt, prøvde jeg å få Høvdingen til å bli med på å installere vedovn. Han argument i mot? Tok for stor plass. :Knegg: Seriøst, vi hørtes ut som Leif og broren. Nå har vi peis, og jeg er såre fornøyd.


Nei, men de kommer som regel ikke kastet på oss slik at vi trenger å ha hermetikk og gassgrill klar. Under Spanskesyken var det jo ikke zombieinvasjonstilstander, tross alt.

Det er jo først og fremst fordi smitten kom frem omtrent samtidig med nyheten om den. De klarte ikke å rømme fra den; enten døde du, eller så overlever du.

Neste gang folk begynner å hoste blod i hopetall, kommer du til å forlate byen. : synsk:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 18:50   #109
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Greit nok med vedovn, men man må jo ha ved også. Tørr fyringsved. (Jeg har et par sofaer jeg kan ofre da. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 18:59   #110
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Vi hadde antagelig ikke overlevd spesielt lenge, men jeg synes det høres slitsomt ut å anstrenge seg så fælt for å overleve og, så det hadde sikkert vært greit.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 19:03   #111
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Vi hadde antagelig ikke overlevd spesielt lenge, men jeg synes det høres slitsomt ut å anstrenge seg så fælt for å overleve og, så det hadde sikkert vært greit.

Mener du det helt på ordentlig?

"Uff, det er noe styr med denne vannbæringa. Like greit å dø. "

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 19:06   #112
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Nei, men det var da så mye fjas her fra før.

Jeg tenker faktisk at vi godt kunne hatt et par vanndunker i kjelleren og litt boksmat. Sikkert lurt. Noe vedfyring, aggregat eller møtepunkt på hytta er mer urealistisk.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 19:09   #113
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Fjas?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 19:09   #114
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Haha, nei. Bor på landet og har tilgang til ved,vann, stort gårsbruk, gevær, aggregat osv. Gårdbrukere, ambulansepersonell, entreprenører i nærmeste familie. Hadde klart oss greit. Dette har jeg aldri tenkt på.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 19:19   #115
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg er utstyrt med ekstremt dårlig overlevelsesinnstinkt, så min plan er å legge meg ned for å dø.

Det er ingenting som stresser meg mer enn sånne "verdens undergang"-filmer, der hovedpersonene gjør ALT for å overleve, og løper som gale fra ene dødsfella til den andre. Det er helt greit for meg å stryke med først, det er jo ikke sånn at jeg sitter i evigheten og kjenner på at jeg går glipp av noe, mens dere sykler i gang aggregatene deres og destillerer urin, eller hva som er planen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 19:20   #116
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 19:21   #117
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er utstyrt med ekstremt dårlig overlevelsesinnstinkt, så min plan er å legge meg ned for å dø.

Det er ingenting som stresser meg mer enn sånne "verdens undergang"-filmer, der hovedpersonene gjør ALT for å overleve, og løper som gale fra ene dødsfella til den andre. Det er helt greit for meg å stryke med først, det er jo ikke sånn at jeg sitter i evigheten og kjenner på at jeg går glipp av noe, mens dere sykler i gang aggregatene deres og destillerer urin, eller hva som er planen.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 19:26   #118
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er utstyrt med ekstremt dårlig overlevelsesinnstinkt, så min plan er å legge meg ned for å dø.

Det er ingenting som stresser meg mer enn sånne "verdens undergang"-filmer, der hovedpersonene gjør ALT for å overleve, og løper som gale fra ene dødsfella til den andre. Det er helt greit for meg å stryke med først, det er jo ikke sånn at jeg sitter i evigheten og kjenner på at jeg går glipp av noe, mens dere sykler i gang aggregatene deres og destillerer urin, eller hva som er planen.

Akkurat det tenker jeg helt på ordentlig. Mitt livssyn tilsier at jeg ikke vet at jeg er død, så da er det jo helt greit i grunnen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 19:27   #119
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

For en nydelig apokalypsetråd!

Jeg har noteret meg hvem av dere som er best forberedt, så min plan er å ta med familien og dra på FP-rundreise. Når det er tomt for vann, lightergass og joikaker ett sted, drar vi videre til neste. Tipper vi blir en stund hos Floksa. Underveis kan vi benytte meg av infrastrukturen til den hemmelige organisasjonen til Input som jeg også har hørt rykter om. Dette høres forresten ut som en fin og rimelig sommerferieplan i form av beredskapsøvelse. Hvem vil ha noen m/fam på besøk først?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 19:29   #120
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg har vel aldri skjønt greia med å leve lengst mulig, og i tilfelle en apokalypse så er det ikke akkurat snakk om moro man går glipp av. Noen må dø tidlig i filmen også.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no