Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Retningslinjer for sosialt samvær nå

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-20, 11:04   #261
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Kanskje akkuart når det gjelder besøk hjemme i ukedager? Ellers sosialiserer jeg ihvertfall veldig mye mer til vanlig enn hva jeg gjør nå.

Ja, jeg også, men "ute" mest. På arrangementer osv.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 12:39   #262
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg synest nesten at FHI sine råd er slik vi lever til vanlig, når det gjelder antall mennesker å sosialisere seg med inne og ute. Eller leser jeg med helt feil briller? Vi går ikke rundt i store gjenger til vanlig, og har sjelden mange på besøk på en gang.

Det gjør ikke vi, altså, det er ikke sjelden vi er 8-10 voksne og ukjent antall unger på ulike hytter gjennom året. Og 6-10 venninner på bobler eller bokklubb. Og seff trening og konserter og teater og kino og Aftenpodden live og jobbfester og vræl! Jeg savner sosialt liv, jeg gjør det. Selv om jeg vet at jeg har det veldig bra sammenlignet med helsepersonell nå og de i risikogruppen og barna i Afrika og sånn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 18:53   #263
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Jeg er normalt veldig asosial, men selv for meg er dette en betydelig innskrenking. Og jeg savner å være sosial, spesielt når jeg gjerne skulle vist frem babyen min til folka mine. Men samtidig er jeg ganske ammehormon-dopa, så jeg tror dette er mye verre for mannen min enn for meg. Jeg har jo dessuten vært mer eller mindre isolert de siste tre månedene av svangerskapet. For ni-åringen begynner det å bli helt grusomt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 18:57   #264
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

14 åringen holder på å klikke her tror jeg. Han kjeder seg etter et kvarter, så han har slitt hele uka egentlig. Men det går bra likevel.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 22:07   #265
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Dette var oppklarende for meg.

Samtidig lurer jeg på om vi har valgt riktig strategi.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg C0B869A4-EA3E-46B4-A5FA-32FCA4A475FC.jpg (12,3 KB, 86 visninger)
__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 22:34   #266
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Hvor er bildet fra Pebbles? Det er alt for lite til at jeg kan se det på skjermen...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 23:49   #267
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvor er bildet fra Pebbles? Det er alt for lite til at jeg kan se det på skjermen...

Det er skjermdump fra Sarpsborg Arbeiderblad.

Prøver en gang til:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg B2BE931B-FD1A-4B7E-947D-2FFC4047893B.jpg (12,3 KB, 48 visninger)
__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 23:51   #268
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Det ble like utydelig, dessverre. Det er hekt krystallklart som bilde på min telefon. Tabellen er sikkert hentet fra et annet sted av journalisten. Skal sjekke.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 23:56   #269
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Tabellen er laget basert på de tre alternativene beskrevet i denne artikkelen.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 07:09   #270
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Om det er den jeg tror, litt vanskelig å se, så få jeg den i VG eller dagbladet for flere dager siden. Men nå leser jeg hele rapporten jeg likegodt. Eller, deler i alle fall. Begybt på den.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:07   #271
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det gjør ikke vi, altså, det er ikke sjelden vi er 8-10 voksne og ukjent antall unger på ulike hytter gjennom året. Og 6-10 venninner på bobler eller bokklubb. Og seff trening og konserter og teater og kino og Aftenpodden live og jobbfester og vræl! Jeg savner sosialt liv, jeg gjør det. Selv om jeg vet at jeg har det veldig bra sammenlignet med helsepersonell nå og de i risikogruppen og barna i Afrika og sånn.

Enig. En ting er at alt er avlyst naturlig nok. I tillegg er det jo slikt at når overordnet råd er å unngå sosiale sammenkomster og å holde seg mest mulig hjemme, vil det påvirke det aller meste. Rundt her i nabolaget er det helt dødt. De fleste jeg kjenner er bare med hverandre eller barna er med 1-2 andre av og til - samtidig som de aller fleste forsøker begrense det veldig. Jeg tenker at folk har endret livsstilen totalt.

Jeg kunne ikke tenke meg å be til et stort familieselskap nå for eksempel (vi er over 10 stk bare ved å be de nærmeste), og vi ser jo at også små grupper av voksne heller møtes digitalt. I alle fall blant alle jeg kjenner.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:14   #272
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Vi gamle her i huset har for andre fredag på rad samlet oss rundt en bålpanne i naboens hage en times tid fredag kveld. Medbrakt en halvliter eller et rødvinsglass, og med god avstand mellom de fire rundt flammene. Veldig hyggelig, og helt risikofritt. Naboen er lege, så jeg stoler blindt på hans vurderinger her. Dermed har jeg vært nesten mer sosial enn normalt disse ukene. Dette tar nok mer på mannen enn på meg. Jeg har en jobbhverdag som ikke er så ulik min vante, mens han er vant til møter og full fart hele dagen, og fotballtreninger hver kveld.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:22   #273
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Jeg og tre gode jobbvenner møttes til kaffepause i Teams på fredag - det fungerte aldeles strålende!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:25   #274
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Men jeg begynner å få klump i magen med tanke på svigermor som sitter helt alene i nye leilighet og uten svigerfar nå - snart er bursdagen hans, og det blir første gang uten han. Jeg blir helt dårlig av at vi ikke kan besøke henne. Og jeg tenker at selv om vi koser oss her med kjernefamilien nå, så kan det bli lange og mange måneder i ensomhet for folk som er enslige og i risikogruppa. Med den strategien vi har, så kan jo dette med å ikke besøke folk i risikogruppa være et tiltak som er i kraft veldig lenge.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:26   #275
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Jeg er den kjipe som ikke tillater inne-besøk nå. Mine unger har ikke problemer med det men jeg må forsvare det ovenfor naboen. Ute får de treffes.

Jeg er sikkert for forsiktig. Men mannen er enda mer skeptisk enn meg så vi står sammen i vår avgjørelse i alle fall.
. Min mor har forlengst innsett at hun er risikogruppe og holder seg unna folk. Vi kommer til å se dem, ute med avstand, en gang i forbindelse med påske, og jeg har ikke ungene treffe flere eller noen inne før det er overstått i alle fall.

Men klart. Skal vi være hjemme til sommeren så må de jo treffes på et vis og Sunnmøre er ikke alltid så hyggelig vær...

Men de fikk på dress og votter i dag. Det snør.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:33   #276
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg er den kjipe som ikke tillater inne-besøk nå. Mine unger har ikke problemer med det men jeg må forsvare det ovenfor naboen. Ute får de treffes.

Jeg er sikkert for forsiktig. Men mannen er enda mer skeptisk enn meg så vi står sammen i vår avgjørelse i alle fall.
. Min mor har forlengst innsett at hun er risikogruppe og holder seg unna folk. Vi kommer til å se dem, ute med avstand, en gang i forbindelse med påske, og jeg har ikke ungene treffe flere eller noen inne før det er overstått i alle fall.

Vi lar heller ikke barna (eller oss selv) møte noen inne nå.

Men når du sier at dine ikke får møte noen inne «før det er overstått» lurer jeg på hva du ser for deg fremover? Planen vi er inne i nå har et to-års perspektiv. Og etter påske blir det kanskje skole igjen - da vil de være inne med minst 20 andre hver eneste dag, mens det fremdeles er smitte på gang i lang, lang tid.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:37   #277
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Vi har heller ikke besøk inne. Men vi har tenkt oss til en god venn i dag og gå tur, og da stikker vi nok innom den nye leiligheten. Vi avslo middag, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:52   #278
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.809
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Ingen besøk inne her heller. Minste på 12 er daglig utenpå luftetur med nabojenten. De holder avstand, men går tur og prater.
17-åringen treffer et par dager i uka en kompis, de er heller ikke inne noe steder, bare møtes og lufter seg litt.

Jeg går tur stort sett daglig, men stort sett alene eller med eldstedatteren. Koselig det, men jeg gleder meg til å treffe andre mennesker.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 13:14   #279
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Vi lar heller ikke barna (eller oss selv) møte noen inne nå.

Men når du sier at dine ikke får møte noen inne «før det er overstått» lurer jeg på hva du ser for deg fremover? Planen vi er inne i nå har et to-års perspektiv. Og etter påske blir det kanskje skole igjen - da vil de være inne med minst 20 andre hver eneste dag, mens det fremdeles er smitte på gang i lang, lang tid.

Mente, før det møtet med mine foreldre om en uke er overstått.

Hva vi gjør etter det, det får vi ta litt ettersom det utvikler seg. Men nettopp for å tørre å se mamma neste helg er vi ekstra strenge nå.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 14:26   #280
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Vi har hatt besøk av moren min i dag. Har satt opp egen stol og eget bord til henne på stua, mer enn 2 meter unna. Hun er helt alene, og treffer ingen andre.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no