Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flinke portrett-tatovører?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-13, 02:12   #1
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flinke portrett-tatovører?

Har lenge hatt sansen for Linda ved Attitude Tatto Studio, men systemet der er håpløst i mine øyne.
Man får ikke booket en fast time, man får bare skrive seg på en venteliste mot depositum på 1000,-. Ventetiden er ca2 år, og man får beskjed 1 mnd før timen er. Dette gjør det vanskelig med planlegging av andre ting når det nermer seg, i og med jeg er i fast jobb++.

Jeg skal få tattovert et sort hvitt portrett av mine to døtre.
Dette skal ikke være en OK dyktig person, men en som virkelig skiller seg ut innenfor portrett. Har også vurdert Tomas ved Lets Buzz i bergen, men finner ikke nok portrett av han for å bestemme meg. Kanskje noen her har erfaringer?
Pris, ventetid eller reising er ikke viktig, sålenge jeg får en fast dato.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 07:24   #2
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flinke portrett-tatovører?

Margrethe på x3mtattoo i Namsos er flink. Jeg har ikke vært der selv, men hører kun at folk er fornøyde. Link til albumet hennes.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 09:55   #3
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flinke portrett-tatovører?

Jeg har sett portretter både Sally-Ann og Bjørn på Symbolic Ink har gjort som har vært veldig bra, men det er jo en personlig smakssak, også innen portretter finnes det forskjellige sjangere. Men de har i hvertfall de beste skussmål på ryddighet og kvalitet!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 20:27   #4
Raven
Fullverdig medlem
 
Raven sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 30
Raven har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Flinke portrett-tatovører?

Slenger meg på Asca og anbefaler Symbolic Ink. Utrolig dyktige begge to, og har vel 3-4 mnd ventetid tror jeg. www.symbolicink.no

Raven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 22:28   #5
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flinke portrett-tatovører?

Tusen takk for svar! Hive meg rundt å se litt nermære på disse

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no