Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Spillegalskap

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 22:15   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Spillegalskap

Jeg kan vel nesten si at jeg er rammet av det. Jeg har fått låne en Xbox 360 og hadde jeg kunnet hadde jeg vel spilt Oblivion døgnet rundt. Omsider er det min tur til å spille det spillet. Jeg kjøpte det først til pc, men dessverre dugde ikke grafikkortet på verken lap'en eller den stasjonære.

Men nå...



Har du et spill du er/har vært hektet på?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 20:04   #2
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spillegalskap

Jeg har vel rundet 100 timer på Oblivion, har reddet riket fra alt det onde og kjøpt tillegspakken så ja......litt hektet kanskje?

Oblivion er definitivt ett av de beste spillene jeg har spilt, helt klart topp 10. Desverre så døde min 360 for et par dager siden så nå får jeg ikke spilt på en stund.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 20:11   #3
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spillegalskap

Ungene her har Super nintendo som den eldste fikk da hun var 6 år, og playstation 1 og 2. har holdt meg unna playstation, spilte litt buzz en ukes tid ellers så har jeg ikke prøvd den. men da den eldste fikk super nintendo så ble jeg veldig hektet, spilte super mario og donkey kong, kunne stå opp om natta for å prøve å komme videre hvis det var noe som var vanskelig, så til slutt rundet jeg de spillene noen ganger, derfor har jeg holdt meg vekk nå, er redd for å bli hektet.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 07:43   #4
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spillegalskap

Jeg har vært hektet på online rollespill (mmorpgs) slik som WoW. Mine favorittspill har vært Lord of the rings, Vanguard, Age of Conan. Men nå er jeg fed up av hele spillgreia.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 07:56   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spillegalskap

Jeg har vært kraftig hekta tidligere. Da lillebror hadde Super Nintendo...SuperMario 3 Den har jeg rundet et par ganger for å si det sånn.
Nå er det helst DS som er greia, med Yoshi´s Island. Dessuten liker jeg puslespill som Bejeweled, 7th Wonder, Luxor o.l. Veldig morsomt, men vil ikke si jeg er direkte hekta lenger.
Spiller en del nettpoker, det er også gøy, men ikke hekta.

  Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:17   #6
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spillegalskap

Jeg har spilt mye World of Warcraft, og det har vært moro. Men nå er jeg nesten helt kuttet ut...

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:43   #7
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spillegalskap

Legend of Zelda spillene

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 09:44   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spillegalskap

Kjenner at det er lurt at vi ikke har noe slikt i hus... mannen sikler på å kjøpe en spillkonsoll, jeg påpeker at 1)vi har da ikke tid til noe slikt (Nei, ikke med mindre det finnes et spill som består av at vi gjør husarbeide, det var han enig i. Vi sløver for mye med pc'ene som det er!) 2)guttungen er da definitvit for liten til slikt enda, så han kan ikke bruke ham som unnskyldning på et par år enda 3)NÅR guttungen blir så gammel at han kan brukes som unnskyldning, er det garantert kommet noe nyere og bedre enn det som er nå, så vi kan likegodt vente... 4)Tilbyr meg å spørre mamma om vi kan få låne/arve den gamle nintendoen vi hadde for 15-20 år siden så kan vi spille mario der.

Enn så lenge har vi ikke tv-spill. Jeg er MEGET i stand til å bli avhengig, og mannen likeså, så det er nok like greit ja...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:13   #9
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spillegalskap

Jeg spiller litt PS3 og ble en periode hektet på Lara Croft Tomb raider.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no