Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Må bare sjekke om det er vi som er klin gærne eller hva

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-08, 12:00   #21
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må bare sjekke om det er vi som er klin gærne eller hva

Vi har også alt for mye. Merkes godt at det bor 3 barn her.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:05   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må bare sjekke om det er vi som er klin gærne eller hva

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hvor mange skift, eller hvor mange har dere av hver "sort" med barnetøy?
Altså hvor mange bukser har dere, hvor mange gensere osv.?

Jeg har akkurat hatt opprydning i tøy etter guttene mine. Tøy som er blitt for lite for minstemann.
Babytøyet har jeg gitt bort for lenge siden, og det jeg rotet sammen nå, var smårester med babytøy som har dukket opp, samt tøy i str 80 og 86 for det meste.
Det ble 3 stk nesten fulle søppelsekker
Men da har jeg tatt med litt sengetøy, helsetepper, sko, vintertøy - kort sagt ALT som lå her og samlet støv.
Jeg ser at vi har alt for mye klær, og jeg skammer meg egentlig litt når jeg kjenner etter!!

Jeg synes vi har mye klær, men jeg kjøper egentlig ikke så mye. Ungene mine vokser visst ikke så fort, for det meste har vi hatt ganske lenge.
Jeg vil tippe at jentungen har rundt 30 gensre tilsammen. Da har jeg ikke regnet med t-shirts og undertrøyer. Hun har nok rundt 10-15 buser. Guttungen har ca 15-20 bukser, vil jeg tippe, og kanskje 20 gensre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:09   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må bare sjekke om det er vi som er klin gærne eller hva

De Ikea-skuffene dere nevner (det er sikkert Malm, kan jeg tenke meg) har vi også. Men man kan jo få utrolige mengder nedi dem. Bretter man tøyet fint, kan jeg uten problemer få 40-50 tynne bomullsgensre ned i en skuff.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:31   #24
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Må bare sjekke om det er vi som er klin gærne eller hva

Storesøster har normal mengde med klær, sånn at det holder uten at vi må sette på en maskin bare for at hun trenger en genser. Hun arver fra to eldre venninner og får klær i gaver. Det hender vi kjøper litt nytt, sånn som ved skolestart, til jul og til sommeren.

Lillesøster derimot har enorme mengder klær. Hun arver fra storesøster og fra søskenbarnet. I tillegg får hun klær i gaver og vi kjøper litt til henne (uvisst av hvilken grunn).

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 13:11   #25
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Må bare sjekke om det er vi som er klin gærne eller hva

Begge får plass til alle klærne sine på hver sin hylle under stellebordet. Det er vel egentlig akkurat, men jeg vasker heller litt oftere enn å kjøpe mye. De sliter ikke ut tøyet uansett og er alltid pent kledd. Når det blir flekker og slitt kjøper jeg nytt. Det som er like fint sparer jeg til evt neste......

Kjolene henger i skap og yttertøy og dresser i skap i gangen.

Storesøster har noen bukser hun ikke bruker. Plutselig ville hun kun gå i kjole så hun har ull-tøy og kjole på seg hver dag.

Jeg er mer fornuftig nå enn da storesøster var ny baby. Alt etter henne er rosa og jentete. Nå prøver jeg og finne litt som kan arves, men det er ikke så enkelt når hun er en rosa prinsesse. Hun har blå ytterdresser og liker ikke det!

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 13:59   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Må bare sjekke om det er vi som er klin gærne eller hva

Jeg har blitt mer bevisst jeg også. Storebror hadde i lader - enda verre enn det lillebror har. Han har jo arvet mye av det storebror har hatt, i tillegg til at jeg har kjøpt litt nytt, og han har fått i gave. Vi har også fått tøy etter sønnen til en venninne.
Det er jo bare tull å ha så mye som det vi har, for 90% ligger i skapet ubrukt. De bruker det vi liker best, det andre blir liggende.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no