Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

SKAM - innlegg 3002-4000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-17, 13:46   #341
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Folk kommer jo inn gjennom vinduet til Eva, så moren har ingen oversikt der. I sesong 1 var det vorspiel med fire jenter uten at moren visste noe.

Ja, jeg vet det er slik der. Det var egentlig mer som en kommentar til at dette tror jeg ikke det er helt vanlig som mor og far å oppleve. Jeg tror de fleste av oss har en viss kontroll på hvem som er i huset.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:47   #342
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvem var hun som stod og pratet med gutta da Jonas kom, var det Sara?

Jepp, det er Sara, som er uhyre skeptisk til hva som er Sanas agenda med å invitere henne på fest (ikke så rart). Sana følger bare Yousefs innspill, om at det fortsatt er ei uke igjen av ramadan til å gjøre gode ting på. Og da skal hun gjøre opp for alt det dumme hun gjorde tidligere i fasten. Tenker jeg.

Kanskje vi får et Sara-klipp? Jeg håper det. Synes Sara har blitt framstilt litt ensidig negativt, og vi bør få se ting fra hennes synsvinkel også, for alle har jo som kjent en historie man ikke kjenner til. Så jeg håper på klipp fra Sara og (jente-) Chris i løpet av uka. Og Even selvsagt, men det hadde vært litt kult om det ikke ble også, med tanke på alle de gærne Evak-fansene der ute.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-06-17 kl 15:50.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:48   #343
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Tja. Jeg har soverom på samme gang som jentene. Og det er bare en trapp. Men muligheten for at noen har kommet inn etter at jeg har lagt meg er jo tilstede. Eller at noen er der i løpet av dagen, før jeg er hjemme. Dette kunne jo like godt ha skjedd når man kom hjem fra jobb for eksempel.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:52   #344
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Jeg kom hjem og fant to tolv år gamle gutter jeg aldri har sett før i kjellerstua mi, sammen med eldstesnuppa og hennes venner. Ille nok. Neida, jeg skjønte vel fort at det var to som spiller på fotballaget til guttene i klassa, men som går på en annen skole. De var en gjeng med både gutter og jenter fra klassen som hadde vært sammen på banen og sparket fotball før de havnet hos oss, og da ble disse to med i dragsuget. Fikk bare et lite glimt inn i krystallkula følte jeg, da jeg måtte hilse på to ukjente gutter som kom tuslende opp og knytte på seg skoene for å gå hjem.

Men tidligere denne måneden deltok samme jenta mi på et kurs, sammen med en gutt i klassa, der hun var eneste jente, og de fleste var litt eldre også (det var for barn fra 12-16, hun fyller 12 om en uke). De fikk god kontakt med flere av de andre på kurset, og noen dager etter at det var slutt avtalte flere av dem å treffes. Jenta mi, klassekameraten, og tre av guttene fra kurset, som var mellom 12 og 14 år gamle. De hang sammen hele dagen og hadde det veldig gøy, og jeg tenkte ikke noe mer over det, syntes bare det var veldig hyggelig. Men om kvelden fortalte jenta at den ene gutten, som var 14 år, hadde skrytt av at han hadde vært på fest og drukket alkohol ... Det er første gangen jeg har vært borti at jentungen har venner som har vært på fest og drukket, så jeg fikk en liten vekker. Ingen fare for påvirkning akkurat, hun var litt , og han er tross alt to år eldre enn henne, og hun ikke er i nærheten av å gå på fest. Men fikk en liten forsmak på framtiden der også. Tida går fort, det gjelder å henge med i svingene. Plutselig er de der hvor det blir aktuelt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-06-17 kl 14:07.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 13:52   #345
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Ideelt sett håper jeg jo at jeg har hilst på vedkommende før de er i sengen sammen. Men hva vet vel jeg.

Det slår meg at jeg ALDRI har hatt et forhold der mamma hilste på han før jeg var i seng med han, med unntak av en barneskolekjæreste...

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 15:04   #346
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Min sekstenåring og vennene drev og så alle sesongene av Fresh Prince ifjor, så jeg reagerte ikke på den i det hele tatt. Will Smith revival kanskje?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 15:49   #347
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Det slår meg at jeg ALDRI har hatt et forhold der mamma hilste på han før jeg var i seng med han, med unntak av en barneskolekjæreste...

Jepp. Samme her.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 15:55   #348
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Tja, jeg har sovet over his en uten at moren, faren og storebror visste at jeg sov der. Snek oss inn seint og it igjeb tidlig.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 16:20   #349
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Min sekstenåring og vennene drev og så alle sesongene av Fresh Prince ifjor, så jeg reagerte ikke på den i det hele tatt. Will Smith revival kanskje?

Eva og JOnas hadde jo en greie med at de så det og spiste nachos.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 16:36   #350
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Eva og JOnas hadde jo en greie med at de så det og spiste nachos.

Ja, det var såpass påfallende at jeg tror nok Eva vil stusse hvis Chris foreslår at de skal gjøre akkurat det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 16:56   #351
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Jeg har kommet ut fra et soverom en morgen og håndhilst på soveromeierens foreldre den våren jeg var russ. Anbefaler det ikke.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 17:04   #352
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Men har Eva glemt skjorta si hos Jonas? Nå er det forresten chat mellom Jonas og Emma.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 17:21   #353
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Driver Jonas og Eva på i det skjulte, og nå skal han gjøre Eva sjalu ved å komme på fest med Emma og sende en melding via Chris? :konspirasjon:

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 17:30   #354
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Men er ikke hele sesongen ferdig på fredag?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 17:38   #355
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Jo, det er den jo. Hm.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 18:10   #356
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Jeg er litt fascinert over alle spekulasjonene over hvem som får klipp. De var opprinnelig ni, som alle skulle kunne fungere i sin egen sesong. Fire har nå hatt sin egen sesong, da har vi fem igjen (Vilde, P-Chris, Jonas, Jente-Chris og William. Så får vi kanskje noe fra Even, siden det er så mange som crusher på ham. Og avslutning på fredag. Eller Eskild-dag og avslutning på lørdag.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 18:31   #357
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Chat!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 18:39   #358
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, det var såpass påfallende at jeg tror nok Eva vil stusse hvis Chris foreslår at de skal gjøre akkurat det.

Det er det eg og tenker. Viss Chris foreslår å spise nachos og sjå Fresh Prince, er det så sært at ho må skjønne han har snakka med Jonas.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 18:43   #359
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det jeg er veldig overrasket over er at hun ikke vet at det er besøk i huset. Han har jo sovet over! Jeg har på ingen måte tenkt å føre oversikt over hvem mine barn har sex med, men jeg vet hvem som sover i huset vårt. Men dette gjorde jo Eva i 1. sesong også, og moren er tydeligvis ikke mye hjemme.

Det er da som regel ikke noe problem å snike inn en person i et hus midt på natten?
Jeg er sikker på at mamma og pappa sa akkurat det samme som deg fåråsiresånn.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 18:53   #360
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Jeg er ganske sikker på at om mine unger vil kan de lett liste seg ned i kjellerstua om natta, og der kan de fint smugle en hel skoleklasse inn gjennom vinduet uten at vi vil merke det. Den potensielle frieren vil kunne klatre usett ut igjen også, hvis det skjer før vi våkner om morgenen.

I dette tilfellet så er vel mora til Eva veldig mye borte også, så det kan hende Eva hadde glemt eller ikke fått med seg at hun skulle komme hjem.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no