Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Uff, litt shopping igjen ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-07, 17:30   #1
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Uff, litt shopping igjen ...

Venter nå på dette:

Lue og ribestrikket ullgenser til lillebror fra Nøstebarn. Han fikk nylig den ribbestrikka ullbuksa, og den er sååå god.





Sparkedress og jakke til fjerten i magen fra La Redoute. Fikk 40% rabatt på den ene og 30% på den andre, så det var jo greit. Liker så godt sånne farger.



Litt skummelt med sånn babyshopping merker jeg. En slags "kaste seg uti det"-følelse. Vi har jo også mye rart liggende etter de andre, men litt nytt er alltid morsomt å ha.

Har ellers bestilt hentesett + pledd hos den vordende mormor.

Jakke, lue og sokker:



Pledd:


Sist redigert av Dronningen : 27-11-07 kl 20:48.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 18:30   #2
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Det er så koselig da å handle til de små. Flotte plagg. Jentene elsker den grove buksa selv, og den lua fra nøstebarn.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 22:48   #3
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Ja det er morsomt. Er spent på lua. Det tok visst litt tid å få den.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 23:04   #4
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Ja det er så rart å begynne å kjøpe til de små.
Jeg holder på å vaske alle babyklærne fra lillemandarin. Også har jeg kjøpt ullfleecedress + div. småtterier nytt. Så rart. Det har enda ikke helt gått opp for meg at det kommer en til.

Fint teppe og ellers flotte plagg. Vi har nok litt lik smak.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 00:17   #5
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Flotte ting, Electronica.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 01:50   #6
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Nydelige ting...


Klør i bankkortet jeg...

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 10:23   #7
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Skal ikke ha så mye nå. Vet at soveskinn, bilstol og vugge venter på å bli betalt over jul, så må forsøke å begrense handliga litt til det vi trenger. Men litt nytt akkurat i starten vil jeg ha. Noen fine bodyer og sånt. Resten henter vi ned fra kvisten. Har jo en garderobe til hvert kjønn der.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 10:44   #8
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Åååå...så mye lekkert!!!!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 17:24   #9
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Kjempefine klær

Her er alt solgt, kastet og gitt bort. Er jo 5 år siden det var nytt, så det passer seg å kjøpe alt på nytt igjen syns jeg

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 11:07   #10
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Kjempefine klær

Her er alt solgt, kastet og gitt bort. Er jo 5 år siden det var nytt, så det passer seg å kjøpe alt på nytt igjen syns jeg

Vi sparer på alt vi. Mye fint vi også skal spare til barna selv blir store. Men litt nytt blir det jo også, både fordi noe kastes, og fordi en del var veldig jentete, og lillebror er jo en gutt. Så får vi se hva nr.3 viser seg å være.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 18:23   #11
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Ja det er lurt å spare, men lurt å kvitte seg med det også for da har jeg en unnskyldning til å handle nytt. Vet ikke om økonomen er like enig, men jeg syns det er glimrende.
Har jo også spart på noe, det som er penest. Det kan spares i mange år til. Er jo litt gøy med gamle klær til barnebarn.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 18:29   #12
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Lua er kjempefin! Var på nøstebarn i dag og skulle handle julegaver. Utsolgt for nesten alt!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 11:11   #13
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Ja nøstebarn lua er veldig søt. Var på Nøstebarn her en dag jeg også, og kjøpte garn De har skrekkelig mye fint der.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 13:05   #14
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Da har jeg bestilt 2 plagg i dag fordi jeg føler at jeg har litt lov til det nå. Skummelt og morsomt. Skal ikke ordne så mye før ungen kommer, men en del omslagsbodyer skal jeg få tak i. Har ganske mye av andre ting. Tips på omslagsbodyer over nettet anyone?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 13:49   #15
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Uff, litt shopping igjen ...

Hennes&Maurits har i hvert fall omslagsbodyer i butikkene sine, så skulle ikke forundre meg om de har på nett heller.
Lindex har også, men de har vel ikke nettbutikk?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no