Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan slår man opp zappen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 00:03   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan slår man opp zappen?

Jeg trodde jeg hadde fått det til, men den ligger for mye bakover, er kjempelav og siger stadig nedover.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 00:04   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Den må klikke sammen i leddene. Og den dingsen under må dras helt tilbake. Tror det er et tretall på den, på midtsøylen under.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 00:05   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Understellet må klikkes på plass (les: dras tilbake) før du retter opp ryggen. Altså: først sitte og dra understelldelen mot deg, så rette opp ryggen til både deg selv og vogna, også klikke på plass stangen ved styret.

*håper noen klarer å forklare det bedre*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 00:16   #4
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Det står tall på delene. Når den skal slåes sammen tar du 1 og 2 først (som er knappen på siden for å få den til å "knekke" i to og så 3 som er å skyve langs stangen under. Når man slår den opp gjør man motsatt. Dra langs stangen til det sier klikk, så knappene på siden og vippe opp. Til slutt knekke den lille stangen mellom håndtakene.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 00:23   #5
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Takk for hjelpen! Nå fikk jeg det til. Den er jo så fin!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 00:25   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Den er jo så fin!

Den er Fantastisk

Hvilken farge har du? *småprater og kjeder meg siden jeg likevel ikke får sove på noen timer*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 00:28   #7
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Den er Fantastisk

Hvilken farge har du? *småprater og kjeder meg siden jeg likevel ikke får sove på noen timer*


Svart. Kanskje litt kjedelig, men klassisk og fin. Og med handlekurv. Min nye bestevenn.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 00:29   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Jeg har et helt ubrukt svart trekk liggende. Og et olivengrønt på vogna. Skulle gjerne hatt noe mer sprekt, men men. Nå får jeg jo fæncy rødblomstrete bilstol med oransje detaljer å klikke på så da blir den jo ny

Handlekurv må man ha

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 00:30   #9
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg har et helt ubrukt svart trekk liggende. Og et olivengrønt på vogna. Skulle gjerne hatt noe mer sprekt, men men. Nå får jeg jo fæncy rødblomstrete bilstol med oransje detaljer å klikke på så da blir den jo ny


Ja, med nøytral farge kan man jo leke seg med stash til. Nå trenger jeg bare en tålmodig unge..

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 00:33   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Nå trenger jeg bare en tålmodig unge..

Som vil sitte i den? Ztjerna elsker zappen, tror han nesten føler at han egentlig går selv i den - siden han sitter så "langt fremme" iforhold til den mer tilbakelente OTHen. Vi lånte en Simo i jula, og da var han også helt i hundre over utsikten .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 00:33   #11
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Jeg har også et svart trekk liggende. Akkurat nå har jeg jo også det røde liggende siden den bare brukes med bilstolen.

Zappen er helt genial. Den har vært med oss på mye og den kommer nok til å være med til den slites ut. Men nå etter 2,5 års bruk så er den like god og like fin. Noen riper da.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 00:36   #12
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Poden er lykkelig når han får sitte i zappen, han som blir rasende bare jeg foreslår Quinnyen. Jeg tror jeg kunne kjørt ham i flere timer. Min er også kjedelig, mørkeblå, men veeeldig fin likevel.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 00:37   #13
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Jeg pleide å dra på plass 3-tallet først jeg, også klikke på plass 1 og 2 etterpå.
Lillebror satt som en konge i sin. Før vogna ble kjøpt inn så prøvde vi den i butikken og han ville bare bli kjørt rundt og rundt, og hylte som en stukken gris da jeg prøvde å sette han i andre vogner for å prøve de.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 00:38   #14
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Zappen kler alle farger.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 09:14   #15
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg har et helt ubrukt svart trekk liggende. Og et olivengrønt på vogna. Skulle gjerne hatt noe mer sprekt, men men. Nå får jeg jo fæncy rødblomstrete bilstol med oransje detaljer å klikke på så da blir den jo ny

Handlekurv må man ha

Jeg har et knall oransje et... - brukt et par ganger om du skulle være interessert?

  Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 09:17   #16
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

*kuppe tråd*

Kan du ha på handlekurven sammenlagt også?
Noen som vet om den kan bestilles på nett noe sted?
*høygravid og lat*

Jeg elsker zappen min. Har den i svart jeg også.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 09:19   #17
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

*kuppe tråd*

Kan du ha på handlekurven sammenlagt også?
Noen som vet om den kan bestilles på nett noe sted?
*høygravid og lat*

Jeg elsker zappen min. Har den i svart jeg også.

Du kan i hvert fall kjøpe handlekurv på ebay

  Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 09:41   #18
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Du kan i hvert fall kjøpe handlekurv på ebay

Den der ebayen atså.
Jeg er fremdeles jomfru der jeg. Får be mannen om hjelp!

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 09:44   #19
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Hva i alle dager er en Zapp?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 09:54   #20
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan slår man opp zappen?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Hva i alle dager er en Zapp?

En utrolig kjekk vogn/trille!
Les mer her: http://www.quinny.com/quinny/productdetail.aspx?id=23

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no