Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Smarte dingsebomsar?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-08, 15:50   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Smarte dingsebomsar?

Smart?

Negleklipping er ein kamp her i heimen, så den er kanskje ikkje så dum?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bablite.jpg (20,9 KB, 57 visninger)
__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 16:08   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Smarte dingsebomsar?

Synes personlig at saks er det beste. Ville følt at jeg hadde lite kontroll med den klumpen der.

  Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 16:10   #3
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smarte dingsebomsar?

Må si det samme som plømen! Små neglesaks er mye bedre enn en så klumpete stor sak.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 16:32   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Smarte dingsebomsar?

Liten neglesaks bruker vi.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 19:45   #5
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smarte dingsebomsar?

Jeg biter faktisk neglene til lillebror.
Storesøster synes det er gøy å bli klippet med neglesaks etter badet.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 19:57   #6
Serit@
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 21
Serit@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Smarte dingsebomsar?

Altså jeg er en sånn dingeboms babe, men den der ble litt for stor og klumpete for meg. Har en kjekk liten saks med butte ender som jeg fikk i mamma pakken min som jeg fikk av den finske stat og den holder lenge. Ligner litt på en borderi saks med flat og avrunder spiss på. Om noen forsto hva jeg mente

__________________
Er import bergenser og Mamma til Sebastian 09/99 og Marika 11/04. Bosatt i Finland siden feb.98. Sebastian har dysfasi så det er noe som opptar meg i hverdagen.
Serit@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 20:30   #7
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smarte dingsebomsar?

Mammapakken fra den finske stat
Det hørtes litt stilig ut.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 20:35   #8
Serit@
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 21
Serit@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Smarte dingsebomsar?

Ja, vi får det. Alle mammaer får tilbud om enten denne pakken eller 170 euro, om jeg husker riktig. Innholdet i pakken har høy kvalitet og kun finsk produserte artikkler. Esken er lage tpå en slik måte av med madrasen som følger med kan man bruke den som seng for babien i begynnelsen. Dette er ett gode alle får uavhengig av alder og inntekt og statsborgerskap. Kravet er at man tilhører det finske trygde systeme tog man føde ri Finland. Og ja, man kan også kjøpe denne pakken. Innholdet av fjorårets pakke kan du se her:

__________________
Er import bergenser og Mamma til Sebastian 09/99 og Marika 11/04. Bosatt i Finland siden feb.98. Sebastian har dysfasi så det er noe som opptar meg i hverdagen.
Serit@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 20:37   #9
Serit@
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 21
Serit@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Smarte dingsebomsar?

Og mere kan du lese her.

__________________
Er import bergenser og Mamma til Sebastian 09/99 og Marika 11/04. Bosatt i Finland siden feb.98. Sebastian har dysfasi så det er noe som opptar meg i hverdagen.
Serit@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 20:45   #10
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Smarte dingsebomsar?

Den dingsen var litt for stor og klumpete syns jeg.

Foretrekker neglesaks.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no