Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Macen har tatt kvelden - har jeg mistet all musikken til ipoden på itunes?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-08, 23:33   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Macen har tatt kvelden - har jeg mistet all musikken til ipoden på itunes?

Overskriften taler for seg selv

Jeg kan ikke tenke meg at jeg har takket ja til å ta sikkerhetskopi noengang. Er alt tapt? Jeg har det jo fortsatt på ipoden, og der blir det vel værende?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 08:02   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Macen har tatt kvelden - har jeg mistet all musikken til ipoden på itunes?

Jeg tror at pod`en synkroniserer seg med det som ligger i itunes. Er det musikk i pod`en som ikke ligger i itunes forsvinner dette. Med mindre det finnes noen smarte triks der ute på web`en.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 08:40   #3
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Macen har tatt kvelden - har jeg mistet all musikken til ipoden på itunes?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Overskriften taler for seg selv

Jeg kan ikke tenke meg at jeg har takket ja til å ta sikkerhetskopi noengang. Er alt tapt? Jeg har det jo fortsatt på ipoden, og der blir det vel værende?

Ja, men sync'er du den med en nyinstallert, "tom" itunes så forsvinner all musikken. Datamaskinen går foran iPoden rangsmessig om du skjønner.

Men om du tar mac'en og iPoden til service så fikser de det nok "motsatt" vei altså.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 08:41   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Macen har tatt kvelden - har jeg mistet all musikken til ipoden på itunes?

#€%€%&€%&/
Plutselig begynte det å RYKE av skiten og lukte vondt! Jeg håper de klarer å redde den.
I verste fall får jeg bare la være å synke ipoden, gjøre alt manuelt. Til evig tid.
f"€##€%

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 08:45   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Macen har tatt kvelden - har jeg mistet all musikken til ipoden på itunes?

Ryke av maskinen?
Har du en av mac'ene som det skulle byttes batteri på? Det var noen serienr som det var feil på batteriet på for et par år siden.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 08:47   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Macen har tatt kvelden - har jeg mistet all musikken til ipoden på itunes?

Batteriet er byttet allerede
Det er jobbmaskin da, så jeg har bare puttet skiten i fanget på han som har med slikt å gjøre på jobben. Jeg får ny om få strakser. Det ENESTE jeg ikke har backet opp på maskina (bærbar) er musikken min.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 09:35   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Macen har tatt kvelden - har jeg mistet all musikken til ipoden på itunes?

Med litt flaks så er harddisken like fin og intakt. iTunes->iPod er enveiskjøring etter hva jeg har forstått.

Apple er noen ordentlige røvere ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 10:31   #8
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Macen har tatt kvelden - har jeg mistet all musikken til ipoden på itunes?

Det er faktisk i utgangspunktet ingenting som hindrer deg i å kopiere musikken din fra iPod til datamaskinen. iTunes gjør det riktignok (stort sett) ikke, og Apple gir deg ikke verktøy til det, men de prøver faktisk ikke aktivt å hindre deg. (Hvis det er musikk du har kjøpt fra iTunes kan iTunes 7 faktisk kopiere den tilbake for deg også.) (Det er dessverre mulig Apple har blitt ondere og at det kanskje har kommet begrensninger på de nye iPodene (Classic, «fet» Nano, Touch og iPhone), jeg vet ikke helt, men det skader neppe å prøve uansett.)

Prøv her hos iLounge for masse informasjon, linker og eksempler.

Jeg antar at Senuti kan være aktuelt for deg; jeg har ikke prøvd det selv.

Ben "great news everyone" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 16:05   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Macen har tatt kvelden - har jeg mistet all musikken til ipoden på itunes?

Juhu!! Takktakktakk! Da skal jeg prøve det
Jeg er bare redd for å trykke på en knapp litt i uvøra også pjoff! var all musikken borte liksom, på iPoden. Men jeg får vel bare satse på at det ikke skjer.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no