Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-08, 23:34   #61
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Å mamma mia - Rebecca hadde jeg klart å fortrenge, helt til nå.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:44   #62
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Rebecca!
Pokemon og andre i den duren (vet ikke hva alt heter)
og Skrimmel skrammel, da blir også ungene skikkelig sure, og vil ikke se barnetv...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:56   #63
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg er temmelig sikker på at Rebecca fra Jubalong blir en fin fakkel.

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ohh Rebecca . Den dukka gir meg mareritt. Bare tanken på stemmen hennes er nok til å gi meg gåsehud.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Å mamma mia - Rebecca hadde jeg klart å fortrenge, helt til nå.

Rebecca er fæl! Rett og slett fæl!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 02:06   #64
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Frustrasjonen over barnetv og de idiotiske figurene har jeg helt glemt. Herlighet jeg er glad jeg slipper å få med meg mer av det.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 02:22   #65
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg er generelt glad for at ungene her begynner å bli så store at barne-Tv ikke er et must lenger.

Men Teletubbiene kan holde seg i Teletubbieland og ikke komme ut for ofte.
Egentlig kan de få innestraff for resten av livet

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:03   #66
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Rebecca!
Pokemon og andre i den duren (vet ikke hva alt heter)
og Skrimmel skrammel, da blir også ungene skikkelig sure, og vil ikke se barnetv...

Skrimmel Skrammel? SKRIMMEL SKRMMEL??
Det som er så morsomt?

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:31   #67
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg bære på et gammelt hat til Tøydokke Anna og skulle gjerne sett henne ende omm spm bittesmå biter med tråd.



Trehytta til Brandy og Vissvass (?) kan godt brenne opp. Eventuelt kan de henge hverandre med ørene sine.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:54   #68
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Syns Brandy og herr Vissvass er morsomme jeg.


Jeg kan ikke fordra Nasse Nøff, ett eller annet med den fyren.

Får jeg helt noia av Handy Manny, Jojos Sirkus og Det myke landet (wobly wobly woooo wobly) hva er det med han røde mannen. . Higglyby helter er grusomt, pizza Karl med den skjærende stemmen sin.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 20:39   #69
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Higlybyheltene, supersnuserne, Brandy og Vissvass kan ta med seg Bratz og Lazytown-gjengen til Bibbi som kan trylle vekk alle sammen. Tryll, tryll!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 20:49   #70
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg liker spesielt dårlig

- Lilo og Stich
- Jubalong
- Makka pakka (eller hva det nå heter)

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 21:05   #71
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Med seg kan hun ta Molo fra Kalle og Molo.


Finnes det egentlig et mer uelskelig vesen enn Molo?


Selv om jeg liker Dyrehylla, så kunne de som ha oversatt sangen tatt seg en bolle. "Fem små dyr som har valgt det selv, de hjelper Tobias fra morgen til kveld ..." Himmel, hvor PK har barne-tv egentlig blitt?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 21:14   #72
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Måtte han der rorry racerbil kræsje i en vegg å dø!!

Alt som går på jetix er i tillegg et virkelig hat, hat, hat for meg!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 21:26   #73
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Hannah Montana og gjengen hennes må gjerne bli med Kaptein Sabeltann ut på de syv hav!

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:33   #74
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Det er ikke mye barne-TV som virkelig irriterer meg, men det er en person som dubber på flere serier, og den dama burde virkelig finne seg en annen jobb. Sist jeg hørte vedkommende var det som et av verktøyene til Handy Manny, og jeg fikk faktisk frysninger.

Og når vi er inne på irriterende dubbere, så er stemmen til Smule i Bjørnen i det blå huset veldig irriterende. Veldig.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:56   #75
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Skrimmel Skrammel gjengen kan virkelig ta seg en tur ut på havet.

Og hele Jubalong gjengen kan svømme foran. Og Teletubbiene!!!

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:58   #76
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Skrimmel skrammel må gjerne få seg en AFP-ordning som begynner nå.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 23:01   #77
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg er enig i veldig mye, men jeg må også tilføye at Barnas Supershow gir meg fnatt. Jeg setter faktisk heller på en dvd på lørdagene og later som det er barne-tv...

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 23:07   #78
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Teletubbies!!!

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 23:28   #79
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Finnes det egentlig et mer uelskelig vesen enn Molo?

Molo som er så søt.
Til og med jeg så barne- tv da det gikk.

Ettersom tråden blir lenger er jeg veldig takknemlig for at ungene her i huset ikke ser veldig ofte på barne-tv.
Kjenner ikke halvparten av figurene dere ramser opp.

Men Kaptein Sabelsatan kan godt forvinne på de syv hav for min del.
Han kan ta med seg sin alterego Formoe i samme dragsug.
:makan til kommersielt vissvass:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 23:59   #80
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Teletubbies, Jubalong og Barnas supershow kan flytte til Higgliby og forsvinne ut i verdensrommet med Romskip og resten av Små Einsteins- gjengen!!!!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no