Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

På mandag får vi marsvin nr. 3

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 10:49   #21
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: På mandag får vi marsvin nr. 3

Jeg er selv en tidligere marsvin maniac. Jeg endte opp med 8 stk på det meste, fordelt i 2 bur (stoooore bur). Kjempemorsomt. Har man først fått en i hus er det utrolig lett å bli bitt av basillen.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:54   #22
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På mandag får vi marsvin nr. 3

Nommin, så koselig da.
De to jentene dere hadde fra før er jo ganske skravlete og trivelige av seg, så jeg vil tro at nykomlingen vil få det fint. Det blir jo rene syklubben i buret der.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 11:28   #23
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På mandag får vi marsvin nr. 3

Så koselig da.
Eldstejenta mi har 2 voksne marsvin og 3 unger nå.
Det er koselige dyr selv.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 11:30   #24
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På mandag får vi marsvin nr. 3

Så koselig med et marsvin til. Men var det ikke så at du måtte ta den ene i eget bur for en stund siden? Lukter og søler marsvin like mye som kaniner? Ungene, spesielt største har jo så lyst på dyr hjemme, men mannen nekter. Han ble så lei når vi hadde kanin i alle år frem til for 3 år siden. Men jeg har egentlig veldig lyst på et dyr igjen nå. Det eneste som hindrer meg egentlig er at jeg tenker på ferier og sånn. Hvordan gjør dere det om dere reiser bort?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 11:59   #25
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: På mandag får vi marsvin nr. 3

Åhh, gratulerer!

Marsvin er det søteste. Gleder meg til bilde av nurket.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 12:14   #26
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: På mandag får vi marsvin nr. 3

Så heldige dere er! Marsvin er nusselige.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 17:31   #27
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: På mandag får vi marsvin nr. 3

Dette her er vist en gammel tråd. Det er snart et år siden vi fikk marsvin nr. 3

Ja, vi måtte sette hun eldste i et eget bur for noen uker siden for hun ble plutselig så aggressiv mot de 2 andre. Vet at de kan bli 8-10 år gamle men tror rett og slett at aldern har begynt å ta på henne nå. Hun er litt over 2 år gammel. Nå er det så fredelig å fint der atte. Burene står ved siden av hverandre.

Litt søl blir det jo for plutselig så spinner de rundt i buret så det fyker rundt der. Men det lukter ikke så mye synes jeg. Klart hvis man har sagflis lukter det mye men med sånn pellets lukter omtrent ikke noe og det blir mindre søl.

Når det gjelder ferier så er det snille svigers som kommer innom hver dag og gir de vann og mat.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no