Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som har ei musikkliste på Spotify som passer til tredjeklassinger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-13, 22:35   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.927
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Noen som har ei musikkliste på Spotify som passer til tredjeklassinger?

Jeg trenger ei liste med musikk innen søndag for en gjeng 3.klassinger som skal ha klassefest. Eller diskofest skal de ha. Noen som kan hjelpe meg med passende musikk? Om ingen har en ferdig liste så er jeg veldig interessert i navn på sanger jeg kan søke opp og laste ned fra Spotify.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 22:37   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.977
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har ei musikkliste på Spotify som passer til 3.klassinger?

Poden går i 5. og har en liste på min konto. Aner ikke hvordan den deles da ..

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 22:43   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.954
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har ei musikkliste på Spotify som passer til tredjeklassinger?

Jeg vil tro at NRK mP3 Topp 30 er et ganske trygt valgt.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 22:48   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.977
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har ei musikkliste på Spotify som passer til tredjeklassinger?

Og vglista sin spotifyliste.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 23:16   #5
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har ei musikkliste på Spotify som passer til tredjeklassinger?

Min tredjeklassing har laget sine egne lister på spotify, jeg ler meg skakk når jeg er innom dem. Odins klassikere heter den mest spilte, og der er det jaggu blanda drops. Her snakker vi Elvis, Ravi, Taio Cruz, Knudsen og Ludviksen, Iron Maiden, Twisted Sister, Bruno Mars, diverse disney,Vømmøl osv.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no