Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-15, 00:17   #21
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Mine er trauste, men slik ser dem nå ut..
Jeg har gjort dette i studio, men pleier i grunnen å ha dem sånn.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 14397597118451117699699.jpg (388,4 KB, 215 visninger)
__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 11:16   #22
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Mine er som Akseliane sine,vært i bryllup i helgen. I hverdagen er det korte negler og null lakk (sykepleier)

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 12:31   #23
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Fransk manikyr er veldig pent syns jeg, men jeg er mer vill og gal når det gjelder neglelakk.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 15:04   #24
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jeg klarte ikke motstå fristelsen til å rive av gelelakk i går, etter mislykket fjerningsforsøk, så de ser ikke ut. Har maskert det med ny neglelakk, så får vi håpe de kommer seg snart.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 15:39   #25
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jeg får ikke til å legge fransk manikyr pent selv, så ender med det når jeg er på neglestudio. Er vanligvis også litt mer fargerik. Favorittene i sommer er Essies Prêt a Surfer og Resort Fling.



__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 19:16   #26
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Fine farger Akseliane.
Er Essie ok?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 20:38   #27
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Essie har mange fine farger!

I dag er jeg for en gangs skyld naturell. I morgen skal jeg nemlig inn i en operasjonsstue! Jeg tok av leopardmønsteret tidligere i dag.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 21:35   #28
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jeg er veldig glad i lakken til Essie! De har uhorvelig mange fine farger, sitter bra og er god å legge på, til en grei pris.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 21:39   #29
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Skal huske på det når jeg får lyst på noe nytt.
Selv syns jeg Sally Hansen virker ok. Ihvertfall den ene lakken jeg har prøvd.
Body shop not so much...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 22:13   #30
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Usikker på hvor mye inspirasjon du klarer hente ut av neglene mine, men når du spør skal du få svar!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2015-08-17 21.04.02.jpg (191,2 KB, 659 visninger)
__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 22:17   #31
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Knallrosa hadde gjort seg på de neglene Downfall.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 22:19   #32
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Knallrosa hadde gjort seg på de neglene Downfall.

Døtrene mine stiller sikkert villig opp til å farge også

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-15, 19:30   #33
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jeg klarer ikke legge inn bilde fra mobilen... men jeg har lagt en sølvglitter neglelakk oppå en nøytral lakk. Det ble egentlig ganske pent.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-15, 00:13   #34
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Høres bra ut Taien. Jeg er fan av glitter selv, men har nettopp kjøpt et sett fra Opi så nå prøver jeg meg på turkis.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-15, 00:47   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Fikser ikke neglelakk. Jeg kan KJENNE lakken på fingerneglene! Det er veldig ubehagelig, som et belegg som må bort med en gang.

Tåneglene, derimot. De må alltid ha lakk. Jeg elsker Peach Daiquiri fra Essie. Den er lakserosa og helt nydelig. Kjøpte Watermelon også nylig, jeg liker den fargen, men måtte skifte til den Peachen likevel igjen. Den er finest.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 02:48   #36
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Fikser ikke neglelakk. Jeg kan KJENNE lakken på fingerneglene! Det er veldig ubehagelig, som et belegg som må bort med en gang.

Tåneglene, derimot. De må alltid ha lakk. Jeg elsker Peach Daiquiri fra Essie. Den er lakserosa og helt nydelig. Kjøpte Watermelon også nylig, jeg liker den fargen, men måtte skifte til den Peachen likevel igjen. Den er finest.


Fargene høres lekre ut.
Jeg har gått for svart med glitter i kveld.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 09:18   #37
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jeg også elsker "Peach Daquiri"-fargen fra essie! Jeg har altfor, altfor mange neglelakker nå, opptil flere i nesten like farger, men likevel kjøper jeg flere. "Sunday Funday" og "Resort Fling" er andre i samme gate. Mulig jeg må ta en gjennomgang og legge ut på "Gis bort".

Jeg har en utrolig kul glitterlakk til å ha over annen lakk, essies "Set in Stones". Men den er ekstremt problematisk å få av igjen da. Nå har jeg forøvrig måttet kjøpe ren aceton for å få av shellac'en jeg fikk lagt på salong i USA, så mulig jeg vinner neste gang.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg WP_20141124_10_56_56_Pro (2).jpg (226,9 KB, 70 visninger)
__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 12:01   #38
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Jeg også elsker "Peach Daquiri"-fargen fra essie! Jeg har altfor, altfor mange neglelakker nå, opptil flere i nesten like farger, men likevel kjøper jeg flere. "Sunday Funday" og "Resort Fling" er andre i samme gate. Mulig jeg må ta en gjennomgang og legge ut på "Gis bort".

Jeg har en utrolig kul glitterlakk til å ha over annen lakk, essies "Set in Stones". Men den er ekstremt problematisk å få av igjen da. Nå har jeg forøvrig måttet kjøpe ren aceton for å få av shellac'en jeg fikk lagt på salong i USA, så mulig jeg vinner neste gang.

Det syns jeg du skal gjøre.

Må visst prøve Essie ser jeg. Glitterlakk fra Rimmel er ikke mye holdbart.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 22:26   #39
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Fransk manikyr i shellac

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_9998.jpg (275,2 KB, 77 visninger)
__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-15, 01:13   #40
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jeg gikk på en smell og skaffet meg nettopp en mengde brett med mønster til stempling (jeg skulle egentlig bare ha den med steampunkmønster), så nå er det vel håp om at mine snart blir seende litt spennende ut også. Er nettopp ferdig med en veldig hektisk tid på jobb og begynner å få litt tid på kveldene igjen.

(Jeg har helt dust mye neglelakk, så det er tåpelig at jeg ikke bruker dem noe særlig. Er spesielt svak for grønne og blå lakker i litt støvete farger.)

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no