Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

"Livsstilsendring", tips og hjelp ønskes

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-14, 15:46   #21
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Livsstilsendring", tips og hjelp ønskes

Jeg liker faste ting, så jeg spiser enten havregrøt med enten lett syltetøy, eller sukrin og kanel med en dæsj smør. Ellers så spiser jeg 2 knekkebrød med magert pålegg og agurk paprika ved siden av og et kokt egg. (Dette er for kvinner) Menn kan spise 4 knekkebrød eller 2 brødskiver, mens vi bare kan spise 2 knekkebrød eller 1 brødskive.

Så spiser jeg mellommåltid så lunsj. 2 skiver brød, eller fire knekkebrød. Eller en stor salat uten noe dressing.

Så mellommåltid før middag. Der gjelder tallerkenmoddelen som er halvparten grønt, 1/4 kjøtt og 1/4 ris pasta, poteter eller hva man har ved siden av.

Så spiser jeg gjerne en banan og en joughurt til kvelds.

Det blir ca, 1500 kcal pr dag for meg. Til sammen har jeg gått ned 11 kilo på 10 uker.

I helgen kan jeg skeie ut med 500 ekstra kcal en dag. Enten mat eller godis.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no