Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sykkelvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-08, 22:30   #121
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Skal ta bilder i morgen og legge ut.

Gleder meg!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 22:43   #122
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Fantastisk følelse når man gleder seg sånn på andres vegne!! (og egne selvsagt, mann, 2 barn og jeg skal til Trysil i påsken med et vennepar, og nåde den som boikotter skiturene mine!! )

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 21:55   #123
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelvogn

Da var jeg på Posten i dag kl 16:57 og hentet en stooor pakke.
Og da ble det også slutt på uvssheten, FK. JEg fikk en helårs sport selv om jeg bestilte og betalte for en vanlig helårs

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 22:00   #124
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Bilder pliiis!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 22:05   #125
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykkelvogn

Tips om Nordic-Cab:

Når man monterer sidepanelene første gangen så skal man ha glidelåsen igjen og så fester man stangen/enden under kanten. Når man så pakker den sammen så åpner man glidelåsene bare, og lar stangen være festet og tanken er da at når man pakker den opp så er det bare å lukke glidelåsene. Dette går ikke, da er det lett for at det rakner i plasten, så man må ta av stangen, lukke glidelåsen og så feste på stangen igjen.

Vi tok kontakt med NordicCab som sa at de jobbet med å få forsterket festet mellom plast og glidelås, og så fikk vi et nytt sidepanel. Men vi kommer til å holde glidelåsene lukket inntil det kommer nye, forsterkede sidepaneler ihvertfall.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 22:40   #126
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Bilder pliiis!

Mandinooooo!
(Regner ikke med dere vil se pakken i bagasjerommet mitt)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 01:09   #127
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Tips om Nordic-Cab:

Når man monterer sidepanelene første gangen så skal man ha glidelåsen igjen og så fester man stangen/enden under kanten. Når man så pakker den sammen så åpner man glidelåsene bare, og lar stangen være festet og tanken er da at når man pakker den opp så er det bare å lukke glidelåsene. Dette går ikke, da er det lett for at det rakner i plasten, så man må ta av stangen, lukke glidelåsen og så feste på stangen igjen.

Vi tok kontakt med NordicCab som sa at de jobbet med å få forsterket festet mellom plast og glidelås, og så fikk vi et nytt sidepanel. Men vi kommer til å holde glidelåsene lukket inntil det kommer nye, forsterkede sidepaneler ihvertfall.

Stang? ? vet ikke helt om jeg skjønte den der.. Den stanga som man "bretter" under sidekanten på plastbunnen??

Jeg har de siste dager vært i ekstremt videreformidligsmodus, og på mitt ivrigste "heiv" jeg meg over en tvillingmor på bokhandelen i går... og 2 på svømminga idag, og et par til... Uhelbredelig ivrig? Jeg ?

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 08:27   #128
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Stang? ? vet ikke helt om jeg skjønte den der.. Den stanga som man "bretter" under sidekanten på plastbunnen??

Jeg har de siste dager vært i ekstremt videreformidligsmodus, og på mitt ivrigste "heiv" jeg meg over en tvillingmor på bokhandelen i går... og 2 på svømminga idag, og et par til... Uhelbredelig ivrig? Jeg ?

Ja, nettopp, den stangen som ligger inne i kanten på sidepanelet og som man bretter under sidekanten ja. Ikke så lett å forklare, men du skjønte hva jeg mente.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:04   #129
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

:telle på knappene, tenke, enig med meg selv: Det blir en rød til oss også!! Og dobbel pose, og muligens et babysete! Vurderer å selge den gule :gal som snart har to : , evt låne/leie ut til venner som er treige i avtrekkern.
Noen som bor i Akershus og har vurdert å leie pulk i påsken?? oj, ups..Dette kan kanskje oppfattes som r-e-k-l-a-m-e??

Gleder meg til påsketuren vår...

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011

Sist redigert av Høyt&Lavt : 14-03-08 kl 11:24.
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 14:24   #130
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ja, nettopp, den stangen som ligger inne i kanten på sidepanelet og som man bretter under sidekanten ja. Ikke så lett å forklare, men du skjønte hva jeg mente.

De har gjort forbedringer fra ifjor, derfor jeg ikke helt så for meg hva du mente... Glidelås-patenten er ny, og den stanga i sidepanelet.

Forøvrig har jeg nå lovet å reklamere enda mer; jeg fikk ikke mer enn 20 %, og nå hadde de fått inn helårs (dermed fikk jeg ikke helårs sport til samme pris) men jeg fikk et transporttrekk, sykkelhengerfeste og hundedrag gratis! Erik . Og de som kjøpte fjorårets modell kan få de nye sidepanelene gratis tilsendt, ved å ta kontakt. Gjelder også de som har fått plastkasse med sprekk i og de myke plaststengene til å feste i hoftebeltet (de som kan bøyes litt, de fra i fjor brekker visst for lett..) . Snakker om service!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:47   #131
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Har tatt kjempefine bilder, men sliter med det tekniske og mannen er ikke hjemme Skal prøve i morgen.

Har brukt vognen i to dager nå - som vanlig trillevogn, og det er null problem. Gleder meg til å teste ut pulk og sykkelvognen.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:52   #132
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Gleder meg å se!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 08:39   #133
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelvogn

Så bra dere er i gang Mandino!

Og på tross av gode råd fra Esme så røyk sidepanelet vårt under montering.

Jeg får ikke til å montere det lille hjulet for vogn heller, tross intens studering av bruksanvisning, så nå er entusiasmen litt på nedtur.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 14:28   #134
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Så bra dere er i gang Mandino!

Og på tross av gode råd fra Esme så røyk sidepanelet vårt under montering.

Jeg får ikke til å montere det lille hjulet for vogn heller, tross intens studering av bruksanvisning, så nå er entusiasmen litt på nedtur.

Du får nye, gratis!! Bare å ringe!!

Og da er jeg på banen med et lite tips igjen; han/de er sikkert villig til å slenge med et eller annet som plaster på såret!! :erfart:

Det lille hjulet som svinger? Det skal tres på sykkeldrag-stanga, fra den siden/enden som skal inn i selve vogna (ikke nærmest der den skal festes på sykkelen) og man må holde en knapp inne, tror jeg, for å få den inn på metallstanga og så føre den bortover...

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 15:41   #135
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Du får nye, gratis!! Bare å ringe!!

Og da er jeg på banen med et lite tips igjen; han/de er sikkert villig til å slenge med et eller annet som plaster på såret!! :erfart:

Det lille hjulet som svinger? Det skal tres på sykkeldrag-stanga, fra den siden/enden som skal inn i selve vogna (ikke nærmest der den skal festes på sykkelen) og man må holde en knapp inne, tror jeg, for å få den inn på metallstanga og så føre den bortover...

Aha, da skjønner jeg det lille hjulet, tusen takk!
Jeg hev meg rett på telefonen til en av venninnene som hadde kjøpt, og på tross av mine formaninger røk også hennes sidepaneler. Det ene i etterkant. Så her har de ikke gjort nok forbdringer, synes jeg. Håper det stemmer som du sier FK, at han sender nye.

Men på den lyse siden; vi har testet både som sykkelvogn og pulk nå, og er kjempefornøyde med alt unntatt sidepanelene!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 11:39   #136
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

En liten erfaring rikere: jeg har vært på tur med min N-Cab flere ganger alene nå, og er fremdeles veldig fornøyd.. Men i helgen klarte jeg altså kunststykket. Hele sulamitten velta, mye løs snø og litt for skrå helling i kombinasjon med at jeg datt.. (ingen Marit Bjørgen på ski, nei ) Litt småpanisk ble jeg i noen sekunder, før jeg fikk roet nervene mine da jeg så at gutten min SOV FREMDELES, etter å ha tippet over... Var litt glad for at jeg tok meg tid til å feste alle seler litt mer skikkelig denne dagen, ettersom jeg vsste at det kunne bli noen spennende bakker....

Jeg har hentet meg nye sidepaneler 2 ganger nå, og må hente en gang til: gleder meg til de nye panelene kommer, de som skal tåle mer enn disse.. Syns det er litt herk å bytte de...

Dere andre som har kjøpt: har dere fått tips om å skrive ned de forbedringene dere kunne tenkt dere, så de kan få tilbakemeldinger ?

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 20:12   #137
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Godt gjort at han sov videre, hehe.

Jeg har ikke bestilt vognen enda, venter på mere vårlig vær her først. Er litt betenkt mtp de sidepanelene som ikke er som de skal.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 22:33   #138
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Godt gjort at han sov videre, hehe.

Jeg har ikke bestilt vognen enda, venter på mere vårlig vær her først. Er litt betenkt mtp de sidepanelene som ikke er som de skal.

De får man byttet, kostnadsfritt, og det skal komme nye som tåler mer. inntil da er det bare å bytte... Det er en produksjonsfeil; de har blitt laget med for lite "stoff" så de er ikke lange nok når de skal strekkkes og spennes fast under kanten.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 22:46   #139
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Ok, så det er en produksjonsfeil. Trodde det var dårlig, rett og slett. Men, da er det jo greit i grunn.

Så forresten en NC live her en dag, og spurte om jeg fikk se inni vogna. De brukte den som vogn, så det fikk jeg lov til. Den så skikkelig fin ut, ja!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 08:02   #140
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Sykkelvogn

De har sykkelvogner på Sportshuset til 1299 nå. Hvilken type det er aner jeg ikke, så bare reklamen på vei til jobb i dag.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no