Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Salg på Tulip og Tatamo!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-10, 19:32   #41
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Ring i morgen og spør om de har flere igjen og om du får byttet, der så greie der at de gjør sikkert det. Kjedelig at kjolen ikke passet.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 19:33   #42
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ring i morgen og spør om de har flere igjen og om du får byttet, der så greie der at de gjør sikkert det. Kjedelig at kjolen ikke passet.

Jeg har kjøpt kjolen uten returrett pga. salget, så jeg får ikke byttet den, men kan jo selge den videre.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 19:34   #43
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg har kjøpt kjolen uten returrett pga. salget, så jeg får ikke byttet den, men kan jo selge den videre.

Så kjedelig da. Du får garantert solgt den da.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 19:45   #44
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Å nei, så leit, Elisabet. Håper de likevel har igjen en kjole i M.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 20:13   #45
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Er du sikker?

Jeg skal alltid ha XL. Men så hadde de ikke XL i kjole, bare i tunika, så for å være helt sikker på at det ikke gikk kjempet jeg meg inn i en L. Hadde det ikke vært for Mei hadde jeg ikke tord å kjøpe den, men hun påsto hardnakket at jeg ikke så stappa ut. Og i dag var smilefjes enig, og jeg er veldig fornøyd med størrelsesvalget. Den har gått seg litt ut over brystet nå, slik at den passer bedre hele veien.

Jeg så veldig stappet ut i en S. Og det var ikke ordentlig plass til de små puppene mine engang. Og jeg var for bred over ryggen for den sånn at det strammet og den var litt snau å armene. Den var mye mindre strech enn det jeg forventet. Fleecen i min kjole var veldig fast, det er det sikkert litt forskjell på. Burde kunne gå ann og blokke ut en kjole.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 20:23   #46
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.650
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Jeg har veldig problem med å forestille meg at du kan se stappet ut i en str. S, Elisabet. Da må den jo være veldig liten i størrelsen?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 20:30   #47
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg har veldig problem med å forestille meg at du kan se stappet ut i en str. S, Elisabet. Da må den jo være veldig liten i størrelsen?

Jeg er nok ingen str. 36 lenger skjønner du.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 20:34   #48
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Men kan du ikke ringe de i morgen og spørre om de har flere M igjen og om du kan få bytte? Du får nok ikke returnere og pengene igjen, men om de har flere M igjen får du sikkert bytte, selv om du ikke har returrett.

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 22:21   #49
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Disse er nok ikke store i str nei.
Min 46/48 er nok mest en 46. Jeg fikk den på da jeg var en 48, men da så jeg litt stappa ut. Men de som er bra med disse er at de ser ok ut selv om de er litt store også, fordi det er så lite stretch i de.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 22:28   #50
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Hvilken kjole var det Elisabet? Farge? Bilde?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 23:25   #51
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Hvilken kjole var det Elisabet? Farge? Bilde?

Den grønne som er uten hette. Lik som kjolen det er bilde av i innlegg 2, bare uten ette og ballongjenta er bak og ikke foran.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 23:48   #52
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kan noen pleeeease kjøpe en grønn i S til meg hvis de er innom? Den kjolen har jeg drømt om siden den kom. Vil helst ha kjole uten hette, men om de ikke har det vil jeg ha kjole med hette, og hvis de ikke har det vil jeg ha tunika. Elsker den grønne. Kan noen gi meg et hint om de skal innom?

Ser at jeg er altfor sent ute, men si fra hvis du trenger hjelp en annen gang, for skolen min ligger jo så å si rett over gata. Kan stikke innom i en 15 minutters pause.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 23:50   #53
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Forresten, Elisabet ... kanskje den kunne passet til meg? Jeg har jo små pupper og er relativt smal over skuldrene. Hm.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 09:08   #54
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Forresten, Elisabet ... kanskje den kunne passet til meg? Jeg har jo små pupper og er relativt smal over skuldrene. Hm.

Du er en del tynnere enn meg ja og smalere over ryggen. Skal ringe dem i ettermiddag når de åpner og håper at de har enten kjole eller tunika igjen i str. M. Om jeg får tak i det så trenger jeg ikke min kjole i str. S.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 13:21   #55
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

De trodde de var utsolgt i M når jeg ringte, men så fant de allikevel og ringte tilbake. De har ikke mange igjen av de kjolene nå.

Majsa: Jeg kunne få returere den kjolen jeg har i S til dem, men de ville helst slippe siden det er salgsvare. Jeg må jo uansett betale returfrakt, så hvis du ønsker den så er det fritt frem og jeg kan sende den til deg isteden. Jeg må returnere den senest lørdag om jeg skal gjøre det, så bare gi beskjed.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 13:58   #56
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

De trodde de var utsolgt i M når jeg ringte, men så fant de allikevel og ringte tilbake. De har ikke mange igjen av de kjolene nå.

Majsa: Jeg kunne få returere den kjolen jeg har i S til dem, men de ville helst slippe siden det er salgsvare. Jeg må jo uansett betale returfrakt, så hvis du ønsker den så er det fritt frem og jeg kan sende den til deg isteden. Jeg må returnere den senest lørdag om jeg skal gjøre det, så bare gi beskjed.

Da tar jeg sjansen på å kjøpe den av deg. Får sikkert solgt den videre hvis den skulle sitte helt rart på meg.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 14:08   #57
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Da tar jeg sjansen på å kjøpe den av deg. Får sikkert solgt den videre hvis den skulle sitte helt rart på meg.

Adressen din har jeg, så da sender jeg den i morgen eller lørdag. Du kan vente med betaling til du har prøvd den. Hvis den ikke skulle passe kan jeg sikkert mikke det til noe med butikken med at du bare leverer den for meg og de returnere pengene direkte til meg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 14:29   #58
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg på Tulip og Tatamo!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Adressen din har jeg, så da sender jeg den i morgen eller lørdag. Du kan vente med betaling til du har prøvd den. Hvis den ikke skulle passe kan jeg sikkert mikke det til noe med butikken med at du bare leverer den for meg og de returnere pengene direkte til meg.

Veldig bra!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no