Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Unge jenter legger til et mellomnavn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-15, 23:37   #141
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Min tidligere nevnte søster synes ekstranavnet er kjempepinlig, og det har ikke vært i bruk etter at hun ble voksen. Navnet står jo i offentlige brev og registre. Vet ikke om det er mulig å fjerne det. Hun fikk beskjed da hun tok det i bruk at det ikke var mulig å gjøre om.

Ser ut som det ikke er noe problem http://www.skatteetaten.no/no/Person...an-endre-navn/

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 14:15   #142
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg holdt på å ta det andre fornavnet til (adoptiv)bestemoren min. Det er et spesielt navn som jeg synes er veldig fint. Men det ble ikke til at jeg gjorde det. Jeg tenkte på det lenge, så det ville ikke vært en impulshandling. Men så døde hun for ikke lenge siden og da følte jeg at det ikke ble like riktig. Hun skulle fått vite det og det skulle være min måte å vise henne hvor takknemlig jeg var for at hun behandlet meg på lik linje med alle de andre barnebarna.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 18:53   #143
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Etter denne tråden begynt jeg å tenke litt på hvordan jeg vil reagere om vesla her om noen år begynner å snakke om at hun ikke liker navnet sitt og vil bytte. Hun har to fornavn, mistenker at det andre navnet fase litt ut med årene men vi er veldig bevisst på å bruke begge nå.

På skolen er de også flinke, kanskje mest fordi de er to til i klassen med det første navnet, de blir nå kalt fornavn + første bokstav i etternavn og fornavn + første bokstav I begge etternavnene . Da kjenner jeg jeg er litt glad vi valgte to fornavn. Selv når de andre barna snakker direkte til en av de andre med samme navn brukes bokstavene I etternavnet helt naturlig. "Hei Klara TG" "Hvor skal du Klara B"? Dermed håper jeg begge navnene her blir beholdt og brukt når hun selv blir voksen, men hun må jo gå bestemme det selv.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 19:22   #144
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg selv har endret navne"smak" (går det an å si)? siden mine egne barn ble født. Jeg har fire jenter og de fikk helt vanlige fornavn på den tiden de ble født, moderne, klassiske navn. Mine barn skulle da ikke ha GAMMELDAGSE navn, det skulle jo tatt seg ut! Hadde de derimot blitt født idag, ville jeg mest sannsynlig hatt det jeg den gangen så på som gammeldagse navn, som Ingeborg, Astrid, Kari og Solveig eller noe sånt. Jeg har forelsket meg i navnet Solveig nå i de senere år og ønsker meg et barnebarn med det navnet.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 20:17   #145
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg selv har endret navne"smak" (går det an å si)? siden mine egne barn ble født. Jeg har fire jenter og de fikk helt vanlige fornavn på den tiden de ble født, moderne, klassiske navn. Mine barn skulle da ikke ha GAMMELDAGSE navn, det skulle jo tatt seg ut! Hadde de derimot blitt født idag, ville jeg mest sannsynlig hatt det jeg den gangen så på som gammeldagse navn, som Ingeborg, Astrid, Kari og Solveig eller noe sånt. Jeg har forelsket meg i navnet Solveig nå i de senere år og ønsker meg et barnebarn med det navnet.

Selv om navnesmaken min er nokså stabil, så blir også jeg påvirket av trendene. Navn jeg synes er vakre i dag, likte jeg ikke for 10 og 20 år siden. Noen av dem, altså.

Derfor er jeg veldig glad for at jeg valgte navn som holder seg ganske klassiske over lang tid.

Solveig er nydelig, btw.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 20:39   #146
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Lillebror snakker stadig om å bytte navn, han har fått beskjed om at han må vente til han blir 18,men da får han gjøre som han vil.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 21:02   #147
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Barna mine har gammel gubbe-navn, i følge kollega av mannen, mens den doktoren som sørget for at det ikke blir flere av dem syntes de var fine. "Og vi sier ikke det til alle, altså."

Synes ikke det var mye gubbe over dem.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 21:15   #148
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Synes ikke det var mye gubbe over dem.

Nei, ikke jeg heller. Skjønt, mellomste er oppkalt etter tippoldefaren min.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 00:09   #149
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg har aldri, noensinne, selv nå, likt navnet mitt, men nå, etter 46 år er det så innarbeida, at det hadde vært for pes å begynne å bytte det. Skulle jeg bytta det, hadde jeg endra en bokstav, fra en I til en N, og vips, så hadde navnet blitt et som var høyt oppe på list over hva vi evt hadde valgt om vi hadde fått ei jente.

Da jeg var jentunge, drømte jeg om å hete Therés.

Forresten, mannen min har ei søster som er født i 1973. Søsteren har to fornavn, begge veldig vanlige. For endel år siden, kom jeg over endel tegninger og brev hjemme hos svigers, disse hadde søsteren til mannen min lagd da hun var rundt 8-9 år gammel, altså på tidlig 80-tall. Disse var underskrevet med "Anne Mette Marielle".

Jeg nevnte dette for mannen min: "jøss, jeg visste ikke at søsteren din har tre navn, jeg trodde hun bare hadde to?"

Da flira gubben godt. Marielle var et navn søsteren hadde lagt til sjøl på den tiden, for hun syntes det var så inderlig vakkert.

Mor min, født i 1936, hatet navnet sitt hele livet, hun hatet det så til se grader at hun nedla oppkallingsforbud. Lenge i barndommen, altså på 40-tallet, insisterte hun på å bli tiltalt som Turid i stedet.

Det er nok ikke er så nytt fenomen at unger drømmer om er annet navn enn hva de har fått tildelt - nå er det nok bare enklere å endre der etter egen vilje, og mer synlig, siden "alle" har et liv på sosiale medier.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 13:12   #150
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg har helt sikkert sagt det før, men siden så mange feilstavet etternavnet mitt, og foreldrene mine alltid dermed presiserte det, trodde jeg alvorlig at jeg het det to første bokstavene (men ordlydene) i etternavnet som mellomnavn. Altså typen Candy Dea Darling.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 13:13   #151
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg trodde jeg het Appelsin som etternavn da jeg var rundt tre. Ok, det har like mange stavelser som etternavnet mitt, men der stopper da også all likhet.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 20:11   #152
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg trodde jeg het Appelsin som etternavn da jeg var rundt tre. Ok, det har like mange stavelser som etternavnet mitt, men der stopper da også all likhet.

Appelsin var da et ganske søtt navn. Du burde ta det som mellomnavn.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-15, 22:38   #153
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Appelsin var da et ganske søtt navn. Du burde ta det som mellomnavn.

Nehei!

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-15, 00:26   #154
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg har to fornavn. Foreldrene mine brukte begge navnene på meg da jeg vokste opp, nå bruker jeg bare det første. Og så har jeg tatt mannens etternavn som mellomnavn da vi giftet oss. Han tok mitt etternavn og beholdt sitt som mellomnavn. Jeg er glad i navnet mitt, men da jeg var liten var jeg ikke så begeistret for det. Det første fornavnet mitt har en spesiell betydning med henblikk på da jeg ble født, og mitt andre fornavn er oppkalling etter verdens aller fineste bestemor.

Men å ta seg nye ekstranavn? Det er litt kleint, syns jeg. I hvert fall hvis det er andre fornavn som ikke blir brukt. Å skifte et navn man hater ut med et annet, er greit.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-15, 12:08   #155
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg kommer antakelig til å gråte blod om noen av jentene mine vil bytte ut navnene sine. Jeg kan fremdeles bli helt euforisk over spesielt navnet til eldstemann, men jeg er særs fornøyd med navnet på begge barna mine.
Jeg har gitt de dobbeltnavn da, så jeg vil tro at trangen til å legge til enda et navn ikke er så stor..

Det var en venninnegjeng på skolen som alle la til et navn når vi var i 16-års alderen. Jeg er veldig glad jeg ikke heiv meg med på den (og hadde vel heller aldri fått foreldrene mine sin signatur.)

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-15, 18:23   #156
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg er lite glad i fornavnet mitt. Har et gammeldags navn som vel egentlig har blitt in igjen. Er oppkalt etter mormoren min. Hun het også Hansine + enda et navn, så kanskje godt det ikke ble det. Dessuten heter mannen her Hans så det hadde tatt seg ut.

Jeg har byttet etternavn to ganger så burde turt å bytte fornavn også. Nå gidder jeg ikke.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-15, 05:40   #157
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Nå ble jeg nysgjerrig på alle navnene dere ikke nevner.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-15, 08:52   #158
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg ville jo foretrukket et navnetillegg fremfor f.eks. en stor tattis, hvis jeg fryktet at det var litt HGL og lite gjennomtenkt?

Ikke sant?! Det er mye lettere å gjøre noe med et navn valgt i ungdommelig overmot og i et anfall av "finne seg sjæl"-iver enn en tatovering valgt i samme modus.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-15, 10:38   #159
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Hva betyr HGL?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-15, 10:42   #160
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hva betyr HGL?

"Happy-go-lucky", I presume?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no