Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Jeg trenger opplysninger for å komme meg fra Asker til Telenor Arena i dag

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-16, 07:42   #1
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trenger opplysninger for å komme meg fra Asker til Telenor Arena i dag

Sist vi var på Bieberkonsert gikk det langdistansebuss helt hjemmefra. Det gjør det ikke i dag desverre.

Jeg tenkte dra til mamma på Tranby og forhåpentligvis bli kjørt inn til Asker for å ta toget videre. Men så lurer jeg på hvor er det best å gå av for så å ta neste buss? Shuttlebuss? Jeg er overhodet ikke kjent (og trenger nøyaktige navn på plasser jeg skal oppsøke) og kjenner angstnivået mitt er skikkelig på vei opp. Jeg bør ikke måtte gå særlig langt da jeg må ha nok krefter til å komme meg tilbake til Tranby igjen.

Når bør jeg satse på å ta toget fra Asker? Og går tog og buss relativt ofte? Og kremt, hva står det på tig/buss? Går rutebuss som vanlig fra Lysaker (?) På tegningen på TA ser det ut til at det bare er lagt opp til gåing derfra?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 08:14   #2
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger opplysninger for å komme meg fra Asker til Telenor Arena i dag.

Ta tog til Lysaker. Det er et par km å gå derfra, evt går du ned på busstasjonen og tar bussene som går til Fornebu eller Snarøya. Jeg antar at de ikke bare kan slutte helt å gå selv om det er konsert.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 09:43   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger opplysninger for å komme meg fra Asker til Telenor Arena i dag

Tog fra Asker til Lysaker går hvert tiende minutt. Ta et av de som går på et tidspunkt som slutter på 9, de er raskest (9 over, 19 over etc). De andre stopper over alt og tar hundre år.

31-bussen fra Lysaker. Går også hele tiden.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 09:47   #4
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger opplysninger for å komme meg fra Asker til Telenor Arena i dag

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Tog fra Asker til Lysaker går hvert tiende minutt. Ta et av de som går på et tidspunkt som slutter på 9, de er raskest (9 over, 19 over etc). De andre stopper over alt og tar hundre år.

31-bussen fra Lysaker. Går også hele tiden.

Takk. Det er enkelt å se hvor bussene går fra?

Jeg regner med det er ørten i samme ærend i dag så det er sikkert mulig å "henge seg på" noen som ser ut til å vite hva de gjør.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 11:20   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger opplysninger for å komme meg fra Asker til Telenor Arena i dag

Jepp, lett å finne bussene.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 11:58   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger opplysninger for å komme meg fra Asker til Telenor Arena i dag

Maverick nevnte shuttlebusser i en annen tråd her. Det må jo være det enkleste?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 15:20   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger opplysninger for å komme meg fra Asker til Telenor Arena i dag

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Maverick nevnte shuttlebusser i en annen tråd her. Det må jo være det enkleste?

Tror (merk: TROR, not my department) at de kun går fra Oslo sentrum.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 16:14   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger opplysninger for å komme meg fra Asker til Telenor Arena i dag

Det er en rask spasertur fra Lysaker stasjon til Telenor Arena og man går, om ikke i kø, men i stim. Veldig effektivt og greit. Hold i hvertfall bilen unna området, vi snakker om timer for å komme seg ut av området igjen.

Jeg mener også at shuttlebussene kun går direkte Oslo - TA.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-16, 16:16   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger opplysninger for å komme meg fra Asker til Telenor Arena i dag

Dette står å lese på Telenor Arena sine sider;

Sitat:

HVORDAN SKAL VI KOMME OSS UT TIL ARENAEN?

Vi oppfordrer alle til å benytte seg av kollektivtrafikk som er satt opp.
Det er ingen parkeringsmuligheter eller muligheter til å slippe av/hente personer i nærheten av arenaen.
ALTERNATIVENE ER HER:

SHUTTLE-BUSSEN som går fra Oslo og ut til arenaen vil begynne og gå fra kl. 13:30
Bussene går fra Abelhaugen (ved Nationaltheatret) og Dronningens gate (Kirkeristen ved Jernbanetorget). Se telenorarena.no for mer info og kart.
Billetter til bussene kan kjøpes på stedet eller via SnappOrder for kr 100,- tur/retur. Kun retur koster kr 50,-
RUTE-TOG/BUSS til Lysaker stasjon, som er nærmeste kollektive knutepunktet. Kjører du langveisfra med bil henviser vi til parkeringsplasser i Asker, Sandvika og Oslo for å så kjøre kollektivt til Lysaker Stasjon.
Det er en kort spasertur fra Lysaker stasjo

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no