Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Alt barna lager i barnehage/skole?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-11, 20:42   #21
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?

Jeg har store scrappealbum (drøyt 30x30 cm), ett til hvert barn. De ligner ringpermer. Har fyllt dem med plastmapper i mange ulike formater; store, små, stående, liggende osv. Her samler jeg ting som kan være hyggelig å spare på men som jeg ikke nødvendigvis har lyst/plass til å henge opp. Det er barnehagefoto, tegninger, malerier, skolefoto, litt jeg har scrappet, noen sider jeg har revet ut av skolebøkene deres (stiler de har skrevet f.eks.) med mer. Jeg sparer ikke på alt men prøver å plukke ut det som er litt ekstra artig sånn at albumene blir morsomme å bla i. I tillegg har jeg en stor pappeske til hver der jeg oppbevarer en del ting som ikke får plass i album, men jeg sparer ikke på alt. Når det gjelder julepynt filtrerer jeg imidlertid ikke, alt de har laget får være med i treet.

  Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:57   #22
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?

Det henger oppe en stund, så samler jeg det i ringpermer,gjenstander de har laget pakkes i kasser og noen er til pynt her og der, og på rommene deres.
Julepynten og påskepynten er fremme hvert år.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 21:33   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?

En del står fremme, og så samles det i lader på loftet. :hamster:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 22:16   #24
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt barna lager i barnehage/skole?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Kremt...

Noe - det fineste - blir satt fram sånn akkurat når det kommer hjem. Det aller fineste blir - kanskje - lagret et eller annet sted. Ellers blir det meste arkivert, veldig så usentimentalt, i den store samlebøtta merket "Søppel."


Noe henger på veggen i hallen. Der har vi en tavle med klyper hvor dagens blir hengt opp og frå henge for en stund.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no